Harman Kardon Soho zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Harman Kardon Soho zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

j************@h********** 06-08-2021

Deze koptelefoon is klasse.

Geschreven voor: Harman Kardon Soho zwart

Deze koptelefoon van Harman/Kardon zit heel aangenaam op je hoofd en over je oren. Ik vind de geluidskwaliteit uitstekend in vergelijking met mijn vorige koptelefoon. Helder geluid en prima bassen.
Als ik weer een koptelefoon koop is het een Harman/Kardon.

Mo 02-04-2016

Karman Kardon Soho Wireless (Black)

Geschreven voor: Harman Kardon Soho zwart

Wat een fantastische draadloze koptelefoon is dit! Ik heb lang gezocht naar een wireless koptelefoon voor thuisgebruik maar ook om tijdens het wandelen op te doen. Mijn speerpunten waren draagcomfort, chique en niet goedkoop design, en kwaliteit van audio/volume. De Soho scoort heel goed op alle punten. Heb getwijfeld over B&W P5 en B&O H8, beide ook hele mooie koptelefoons, maar de Harmon is net (o.a. voor buitengebruik) ook wat handzamer. En...prijs verschil van de P5 voor 399 en de H8 voor 499 met de Harmon Kardon 149 bij Coolblue o.a. is zo groot dat dit echt de beste prijs/kwaliteit verhouding voor mij had. Ik ben erg tevreden, na een paar keer testen, met deze koptelefoon en kan hem gewoon bij iedereen aanraden die een handzame draadloze koptelefoon wil, die absoluut betaal is, en dat alles met een groots geluid. En de bluetooth connectie werkt super goed, maar er zit ook een kabeltje bij, mocht je daar gebruik van willen maken.