Sony MDR-XB450BV

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-XB450BV op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jwtt 12-05-2016

Goede koptelefoon met 1 minpunt

Geschreven voor: Sony MDR-XB450BV

De bass functie is een leuke toegevoegde functie en de bas klinkt ook geweldig. Er is alleen een ding op aan te merken: Het wat hogere geluid is echt van beduidend mindere kwaliteit en de hogere tonen worden(met de bass functie aan) ook een beetje weggedrukt door die bass.
Hou je dus van bass zeg ik: doen.
Ben jij een beginnende producer zeg ik: niet doen.

Jorn Sietsma 25-02-2016

ongeveer een maand in het bezit van een Sony MDR-XB450BV

na het uitpakken dacht ik meteen 'wat een prachtige koptelefoon' natuurlijk gelijk uitproberen. hij zit heerlijk en het geluid is geweldig, vooral na het aan zetten van de bass die geweldig werkt op de 2 AAA batterijen. Voor deze prijs en de kwaliteit is dit zeker een aanrader voor de prijs waarvoor ik hem heb gekocht.

Ik ben zeer tevreden!!!

boomgaard 09-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-XB450BV

Geweldige koptelefoon. Vooral na het eerste gebruik had ik de indruk dat bass erg indrukwekkend klonk. Je begint er echter aan te wennen na een tijd, maar de geluidskwaliteit blijft goed. Prachtig vormgegeven en zit comfortabel op je hoofd, zelfs na uren gebruik. Enige minpuntjes zijn ten eerste dat je met hoog gebruik hoogstens een week met 2 AAA batterijen meekunt (deze zijn nodig voor de modus waar de bass versterkt wordt, zonder deze modus is de geluidskwaliteit beduidend lager). Zorg er dus voor dat je oplaadbare AAA batterijen hebt, anders kan het nog een dure aangelegenheid worden. Ten tweede, het is lastig om het klepje te openen om de batterijen te verwisselen. Hierdoor heb ik al een paar krassen op de buitenkant van mijn koptelefoon aangebracht, wat erg zonde is omdat hij er mooi uitziet. Maar over het algemeen een top product!

Theo 30-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-XB450BV

MDR-XB450BV hoofdtelefoon van SONY heeft een prima draagcomfort en het geluid is overweldigend vooral de diepe bas die naar ieders klank kleur in te stellen is. de tril functie in de bas is een leuke extraatje. kortom zou deze hoofdtelefoon zeker aanraden. prima prijs kwaliteit verhouding en een mooie vormgeving.

Toon 30-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-XB450BV

Zeer fijne hooftelefoon met te gekke extra's, zoals extra Bass-Boost en Bass-Vibrations, totdat je oren ervan gaan jeuken. De opties zijn zelf in te stellen door een schuif-schakelaar aan de hoofdtelefoon. er moeten wel een paar AAA-batterijen geplaatst worden. Een minpuntje moet er wel geplaatst worden, het snoertje is eigelijk net iets te kort en de batterijen gaan bij maximale belasting niet echt lang mee.

sylvia Janmaat Lammers 30-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-XB450BV

Super goed geluid. Speel saxofoon en met oefenen is het geweldig om te spelen met deze koptelefoon.
Echt super gaaf. Het design is ook heel erg cool. Absoluut al aan mensen aangeraden die veel met muziek hebben.

Jeroen 23-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-XB450BV

Een prima koptelefoon met een super geluid. Vooral als je de extra bass knop aan zet dan knallen de bassen eruit. Enige minpunt is dat de koptelefoon volledig van plastic is en dat de koptelefoon een beetje fragiel aanvoelt.

Gerard 22-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-XB450BV

Zowel met spraak als muziek een goed geluid en wat ook prima werkt is het basgeluid waarvan je ook de sterkte kan regelen of uitzetten. Het extra baseffect werkt op 2 AAA batterijen. Al met al een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Alex 16-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-XB450BV

De koptelefoon zit erg goed en kan ik >3 uur zonder problemen ophouden. Uiteindelijk wordt het wel warm rond de oren, maar dat is naar mijn idee standaard voor deze on-ear variant. Geluid is erg goed en de bass boost is vrijwel niet nodig. aangezien ik veel techno/deephouse luister geeft het wel een extra dimensie aan de koptelefoon. Maar zonder zijn de klanken naar mijn idee ook erg goed. Jammer dat de koptelefoon batterijen nodig heeft ipv een ingebouwde accu; is naar mijn idee niet meer van deze tijd. Ook jammer dat je hem niet makkelijk kan opvouwen.

Dodge 15-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-XB450BV

De koptelefoon van Sony nu een paar weken in bezit. Koptelefoon ziet er qua vormgeving netjes uit en er komt goed geluid uit de speakertjes. De koptelefoon was netjes verpakt.

Lute van Oosten 03-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-XB450BV

Super koptelefoon. zit als gegoten en het geluid is extreem helder.
alleen is hij redelijk groot om te zien

Maurício Augusto Machado 18-12-2015
Geschreven voor: Sony MDR-XB450BV

PROS - good bass performance, the vibration mode gives a nice experience while listening to equalized songs with bass emphasis. The appearance is good, although I think it is too big and heavy.
CON - Too heavy and big, so it`s not so confortable.

In conclusion, I recommend this headphone for bass fans!

MBE 18-12-2015
Geschreven voor: Sony MDR-XB450BV

Fijne koptelefoon, goed geluid, goede afsluiting van omgevingsgeluid, extra bass werkt goed, prijs kwaliteitverhouding is prima!

J 17-12-2015
Geschreven voor: Sony MDR-XB450BV

Prettig dat je de bass goed kan horen. En de trilfunctie maakt het nog mooier. Geluid is mooi helder en goed.
Enige nadeel is als je de trilfunctie met extra bass aan wilt zetten je hiervoor batterijen in de headphone moet zetten. Maar dat mag de pret niet drukken. Kortom ben nog steeds erg blij met deze aankoop en kan deze aanraden!

xbaardx 17-12-2015
Geschreven voor: Sony MDR-XB450BV

De Sony headphone zit heerlijk op het hoofd en ziet er goed vormgegeven uit. De geluidkwaliteit, zeker met de extra bass, klinkt goed. Alleen sluiten de kussens de oren niet helemaal af waardoor je op de fiets de wind in je oren kunt horen. Dat zorgt voor wat ruis. Als je gewoon door stad wandelt heb je hier geen last van.

jorn sietsma 08-12-2015

Sinds kort in het bezit van een Sony MDR-XB450BV

Ik ben zeer tevreden!!!

testh 08-12-2015
Geschreven voor: Sony MDR-XB450BV

fijne koptelefoon voor gemiddeld thuis/werk gebruik. goed geluid. bass functie ook prima. mooie vormgeving.

jorn sietsma 08-12-2015

Sinds kort in het bezit van een Sony MDR-XB450BV
na het uitpakken dacht ik meteen 'wat een prachtige koptelefoon' natuurlijk gelijk uitproberen. hij zit heerlijk en het geluid is geweldig, vooral na het aan zetten van de bass die geweldig werkt op de 2 AAA batterijen. Voor deze prijs en de kwaliteit is dit zeker een aanrader.
Ik ben zeer tevreden.

Nyong 24-11-2015
Geschreven voor: Sony MDR-XB450BV

Only Sony, al sinds de middelbare school gebruik ik producten van Sony. De headphone MDRXB450BV is van uitstekende kwaliteit en voordelig in aanschaf. Prima draagcomfort en een waanzinnige bass sound. Echt een aanrader!

Hans 12-11-2015
Geschreven voor: Sony MDR-XB450BV

Goede pasvorm, mooi geluid voor een aanvaardbare prijs. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen. De bas werkt op 2xAAA batterijen. Dit was alleen niet goed te vinden op de verpakking, maar dat is aan te passen.

Hans 15-01-2016

Nu een tijdje in bezit. Nog steeds tevreden over deze koptelefoon. Alleen vergeet ik nog wel eens de bas uit te zetten. Dit vreet batterijen.

bartxjansen 10-11-2015
Geschreven voor: Sony MDR-XB450BV

Ik was op zoek naar een koptelefoon met een vol (bass) geluid en vond na een enige tijd zoeken deze Sony koptelefoon. Na ontvangst heb ik hem direct aangesloten aan mijn iPod en ik was direct verrast door de geluidskwaliteit. Helemaal na het aanzetten van de bass boost.

Je kunt de muziek vrij hard zetten zonder dat anderen daar last van hebben.

De koptelefoon heeft zachte kussens en heeft veel draagcomfort.

Gerard 21-12-2015

Geweldige aankoop, zowel voor muziek als voor spraak, een goede prijs/kwaliteit verhouding.