Sony MDR-ZX550BN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-ZX550BN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Rolf P 14-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX550BN

Erg goede hoofdtelefoon met prachtig geluid. Verbinden is soms wat moeilijk maar eenmaal verbonden is het een zalig toestel dat lekker op je hoofd past. Knopjes zijn een leuk extraatje maar ze zijn iets te klein om echt gebruiksvriendelijk te zijn. Toch een echte aanrader aan een scherpe prijs

Sas 13-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX550BN

Draagcomfort is prima, hij had wellicht iets strakker om het hoofd kunnen zitten, maar zolang je niet te gek beweegt blijft hij prima zitten.
Geluidskwaliteit is prima, noise cancelling werkt boven verwachting goed. Voor de prijs van dit product had ik minder verwacht.
Nadeel is dat er tijdens het opladen niet afgespeeld kan worden. Heb je hem voor langere tijd nodig, zorg dat hij opgeladen is.

Natasha 09-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX550BN

Gezien de prijs (55 euro bij 2 kortingsacties) een prima aankoop! Niet het beste geluid dat ik ooit heb gehoord, maar prima geluidskwaliteit voor de prijs. Ik heb mensen horen klagen dat andere Sony modellen wat groot vallen maar ik heb zelf een klein hoofd en deze zit stevig. Misschien dus niet zo handig mocht je een groot hoofd hebben. Verder maakt hij vlot verbinding met mijn Sony Xperia, nu hij hem automatisch herkent. 8/10 overall

Eline Huynh 09-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX550BN

Ik heb de zwarte versie gekocht en het is een mooie en degelijke headphone: stevig en de headphone zit strak tegen de oren. De bediening is makkelijk (eerst even wennen waar de knoppen zitten zonder deze te zien). Het geluid is heel goed voor deze prijs: helder en zuiver. De NFC verbinding is snel en verrast eenvoudig. De noise Cancelling is miniem. Er is heel weinig verschil tussen aan en uit met noise Cancelling. Al met al is de prijs-kwaliteit goed.

Simon 09-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX550BN

Hij is erg goed maar geluidskwaliteit iets minder dan andere merken.De wireless kop telefoon is zo licht en dat vind zo belangrijk van een soort of product.

Ronald 02-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX550BN

Bluetooth verbinding is makkelijk te maken. De kwaliteit van het geluid is goed. NC functie filtert een groot deel van de omgevingsgeluiden. Met de duurzaamheid en de batterij heb ik nog geen ervaring. Kan wel aangeven dat de batterij al 12 uur werkt op een lading

E 01-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX550BN

Simple bluetooth hoofdtelefoon. De noise-cancelling functie is niet de meest professionele, maar dit is een meer betaalbare, nfc geactiveerd hoofdtelefoon.

Wim 27-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX550BN

Is makkelijk instelbaar mbt wifi, geluid is boven verwachting, ziet er goed en degelijk uit. Bereik via wifi is redelijk.

Kris m 27-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX550BN

een paar weken in bezit. Werkt perfect maar nog geen ervaring met duurzaamheid.
Zit comfortable
Je kan meerdere toestellen linken met de headphone

Melst 25-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX550BN

Sluit goed aan op oren erg prettig dat het draadloos is. Blue tooth ontvangst zeer goed, nog geen uitval gehad. De speelduur is draadloos ongeveer 26 uur. Geluid is zeer goed en sluit goed af voor de omgeving. Nadeel: oplaadtijd is 4 uur.
Geluid zeer goed.

CA 24-01-2016

Werkt perfect, gebruiksvriendelijke installatie
Enige minpuntje is dat je het niet kan gebruiken als bedrade hoofdtelefoon (geen aansluiting hiervoor)

Liem 23-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX550BN

De koptelefoon zit comfortabel en heeft een heel goed geluid. De opneemfunctie van de gsm is een uitkomst. Alle knoppen zijn gemakkelijk te vinden aan je oor.

Bas 22-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX550BN

Zit goed, verrassend goed geluid, is behoorlijk stevig (heb ik gemerkt, zat los in mijn tas, daarop is een krat boodschappen gevallen). Let op! voor windows 10 moest ik de bluetooth adapater van mijn PC vernieuwen. Dan werkt het perfect

John Talen 18-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX550BN

Nog maar kort in gebruik maar kan nu al zeggen dat hij lekker zit, en het gemak van draadloos is zeer aangenaam. Verbinding met behulp van NFC is super: gewoon telefoon dicht erbij houden en de BlueTooth verbinding is actief. NFC kun je daarna weer eventueel uitzetten. Geluidskwaliteit is goed, met Noise Cancellation is het nog wat beter dan anderen zonder. Moest wel even zoeken in de handleiding wat links en rechts was: rechts zitten de meeste knoppen, links alleen microfoon aan of uit....en ik ben links maar leer snel... :)

Samengevat: gewoon weer een Sony, goed spul!

Cindy z 15-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX550BN

Gekocht voor jonge kinderen, zeer goede pasvorm, goede geluidskwaliteit.
Kinderen zijn er zeer tevreden van

Bo 15-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX550BN

Koptelefoon is echt top. Hij werkt super goed en kan ook lang mee zonder op te laden. De eerste keer verbinden met mijn telefoon was even uitzoeken maar nu verbind hij elke keer automatisch, erg handig.

Marnick D 14-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX550BN

Zeer gemakkelijke hoofdtelefoon en eenvoudig te koppelen via bluetooth met tablet, smartphone of computer.
Goede geluidskwaliteit voor een eerlijke prijs.

Ray 30-12-2015
Geschreven voor: Sony MDR-ZX550BN

Bluetooth verbinding werkte in een keer! naadloos en zonder problemen....
Draagcomfort is prima, oorschelpen hadden wellicht iets strakker/sluitender mogen zijn maar dat is persoonlijk.
Geluidskwaliteit is prima, goed evenwicht tussen hoog en laag. Hou wel in de gaten dat er op de diverse apparaten zoals je Iphone en Ipad nog een EQ zit die je kunt instellen.
Leuke hippe kleur en stevig gefabriceerd.

Arnaud 29-12-2015
Geschreven voor: Sony MDR-ZX550BN

De koptelefoon zit perfect rond het hoofd en voelt niet onnatuurlijk aan op de oren. Het heeft een diepe bass en heldere klanken. Aangezien het een draadloze koptelefoon is, is deze handig en kan je hem overal meenemen.

Sebas 23-12-2015
Geschreven voor: Sony MDR-ZX550BN

Deze aangeschaft omdat mijn vorige Jabra opeens kapot ging (hoofdband brak af.).
Dit is gelijk het eerste grote verschil met deze Sony, de hoofdband is van veel breder en flexibeler plastic. Denk dat die daarom veel langer mee kan gaan.

Hij zit ook lekkerder op het hoofd en oor (oorschelp wat groter) of ik heb te grote oren :)

Vormgeving prima
Geluidskwaliteit iets minder hoogcijfer, omdat ik jabra gewend ben moest ik erg wennen aan geluid. Was meer bas gewend.

Verder als ik deze sony connecteer met telefoon zie ik geen batterijtje van headphone op mijn telefoon. Niet super nodig maar wel een verschil.
Luistertijd is erg lang, dus top!

Al met al zeer tevreden met dit product. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Opmerking in algemeen:
bluetooth en films kijken is minder succes, vaak vertraging. Maar dit heeft nix te maken met de headphone denk ik. (tot nu toe hebben alle dat gehad)

Bruce uit Almere 19-12-2015
Geschreven voor: Sony MDR-ZX550BN

geweldig koptelefoon. Zeer goed geluid zowel bass als treble.
bereik bluetooth 12meter. batterij gaat echt 30uur mee.
noise canceling houdt motor geluid perfect tegen praters hoor je heel erg in de verte.
Zeer tevreden klant

bruce 04-12-2015
Geschreven voor: Sony MDR-ZX550BN

super koptelefoon zeer goed geluid zowel laag als hoog. Batterij gaat echt lang mee.dankzij bluetooth snel verbinding te maken
zeer tevreden klant