Philips Fidelio Fidelio X2/00 - Reviews

Kleuren
zwart

René 25-03-2016 Product paar weken in bezit

Onbekend maakt onbemind

Wat een geluid! Onovertroffen kwaliteit voor deze prijs. De laatste jaren ben ik een aantal keer behoorlijk teleurgesteld door Philips producten (met name televisies). Toch maar weer de gok gewaagd om deze koptelefoon aan te schaffen na vele recensies op inetrnet te hebben doorgespit. Dolblij met de keuze, wat een top ding. Afwerking is prachtig en degelijk, het comfort is beter dan ik met welke koptelefoon dan ook heb gehad en het geluid is eindelijk zoals het hoort: neutraal! Voor de echte audio purist een genot. Zoek je over de top gekunstelde bass of treble dan zoek je beter verder. Wil je genieten van muziek zoals deze is bedoeld tijdens de opname dan koop je hiermee een onovertroffen koptelefoon in deze prijsklasse. De X2 kan zich moeiteloos meten met duurdere modellen en speelt werkelijk iedere muzieksoort uiterst zuiver en gedetailleerd af. Iedere dag opnieuw genieten. Let wel op dat het een open structuur koptelefoon is, dit komt het geluid ten goede maar laat wel wat geluid van de omgeving binnen (en naar buiten).

De verhalen over de nieuwe fabrikant welke Philips gebruikt (Woox vs. Gibson) zijn enorm gehypt en overdreven. De oorkussens zijn van een iets ander materiaal, thats all! De fantastische eigenschappen van de X2 zijn gewoon, ook bij de recente versies, niet te kloppen. Volledige aanrader dus!

Winkelmandje 13-12-2015 Product jaar of meer in bezit

6,2
Helaas is de speaker eraan gegaan en heeft Philips geen reserve onderdelen. myshop zegt niets te kunnen doen. Teleurstellend.

Officiele reactie van Philips Nederland 31-12-2015

Beste Winkelmandje,

Hartelijk dank voor uw review. Met pijn in het hart hebben we moeten lezen dat een deel van uw luxe hoofdtelefoon heene is gegaan. Graag zouden wij de kans willen krijgen dit persoonlijk met u te bespreken. Dat kan met een medium naar uw keuze.

Kiest u voor e-mail, chat of telefoon? Gan dan naar http://www.philips.nl/c-w/support-home/support-contact-page.html en dan het tweede hoofdstuk: Home Cinema & Audio.

Gaat u liever voor social media? Zoek ons dan op op Twitter (@PhilipsCare_NL) of Facebook (/PhilipsNederland)

We spreken u snel.

Pascal
Philips Webcare

gdenheeten 22-10-2014 Product paar weken in bezit

Hifi kwaliteit en dus niet van dat overstuurde geluid van de hedendaagse meeste populaire koptelefoons. Dat dient soms ook zijn doel, maar deze is voor de echte muziek purist, en ideaal voor je luistersessies thuis.

Als je wilt weten hoe de muziek daadwerkelijk hoort te klinken zoals het werd opgenomen, koop je deze Philips X1. Ik ben er echt héél blij mee!

G. Kok 26-10-2014

Heb je het over de X1, of de X2?