Sennheiser CX 3.00 rood

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser CX 3.00 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Rosalie 05-01-2017

Perfect draagcomfort

Geschreven voor: Sennheiser CX 3.00 zwart

Ik ben een tevreden klant van Sennheiser door de garantieregeling. Oortjes gaan immers makkelijk kapot, maar Sennheiser garandeert dat je er 2 jaar pret van hebt.
In-ears paste vaak niet goed bij mij: ze zaten niet goed, werden pijnlijk na een tijdje en gaven een minder prettig "verstopte oren"- effect. Echter ervaar ik met deze oortjes geen problemen: ze zitten uitstekend!
Naast de mooie uitstraling, de goede pasvorm en de garantie hebben deze oortjes echter nog meer voordelen: ze worden geleverd inclusief handig opbergdoosje en de ovale kabel voorkomt het in de knoop raken van je oortjes indien je ze los in je tas doet.
De geluidskwaliteit van deze oortjes is zoals je kan verwachten voor deze prijs: duidelijk beter dan de goedkopere varianten, maar niet uitstekend.

Pluspunten

• Draagcomfort, goede pasvorm
  • Verschillende maten dopjes
  • Ovale kabel (knoopt minder)
  • Garantie
  • Opbergdoosje meegeleverd

Minpunten

• Geluidskwaliteit is niet uitstekend

PeetvdH 23-07-2016

Rampzalig geluid

Geschreven voor: Sennheiser CX 3.00 rood

Hiervoor meerdere in-ears gehad van Sennheiser en AKG. Deze CX 3.00 in-ears leveren een zwaar rommelig geluid waar het midden totaal verdwenen is en geen enkele precisie terug te vinden is. Ik lees bij de CX 2.00 een soortgelijke review mbt. geluid. De vorige Sennheiser CX 275 hadden een heerlijke verdeling over laag, midden, hoog met veel detail. Jammer, gemiste kans van Sennheiser en ik moet op zoek naar andere dopjes. Het geluid irriteert me.

PeetvdH 23-07-2016

Kleine aanvulling op mijn review. Het geluid lijkt sterk op de sound van Phil Spector eind jaren zestig, the wall of sound.