JBL Synchros Reflect BT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Synchros Reflect BT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jarno 02-09-2016

Super fijne headset

Geschreven voor: JBL Synchros Reflect BT

Erg fijne headset. Past goed in je oor en blijft ook prima zitten. Fitness ermee en ga er mee hardlopen. Gebruik ze in combinatie met Spotify op mijn telefoon, de bluetooth werkt prima.

Pluspunten

• Geluid is erg goed
  • Bluetooth verbinding
  • Blijft goed zitten
  • Spatwaterdicht

Minpunten

chivado 13-11-2015
Geschreven voor: JBL Synchros Reflect BT

Mooie set van oor doppen.
Het was even uitproberen (had utube nodig) om erachter te komen hoe die precies moest zittten.
erg makkelijk in gebruik en geweldig geluid.
Echt een aanrader voor wie net als ik altijd met de draden loopt te klieren.

Bastiaan 02-11-2015
Geschreven voor: JBL Synchros Reflect BT

Heb ze in het zwart gekocht. Niet geweldig product. Maakt soms veel knetter geluid, lijkt op storing op de radio zo'n ruis van slecht ontvangst. Verder raken de oordopjes gemakkelijk kwijt. Heb JBL klankcontact gemaild en kreeg een website waarop ik nieuwe oordopjes kon kopen. Met verwerkingskosten en portokosten kwam ik op 15 euro voor een nieuw rubber oordopje... belachelijk. Ik baal van deze aankoop.

Anton v Golde 02-10-2015

Zelf begrijp ik de vele negatieve reviews niet zo,bij mij zit de middelste maat prima het geluid is ook prima kwestie van instelingen op je phone goed zetten (equalizer).Met mijn iphone 6 op tafel kan ik de hele kamer doorlopen zonder verlies van verbinding en zo'n 6 uur met 1 batterijlading vind ik ook niet echt slecht,kortom voor €98 bij Media Markt vind ik het geen slechte koop en ben er best tevreden mee.

Olaf 15-09-2015

Geluid is prima maar tijdens het sporten vallen ze telkens uit, ook zitten de oortjes los dus je verliest ze constant. Verbinding valt regelmatig weg. Ik heb ze nu een paar maanden en de batterij lijkt het begeven te hebben... een complete miskoop en helaas ook niet goedkoop. Ik had beter verwacht...

ieism 16-07-2015
Geschreven voor: JBL Synchros Reflect BT

Geluid is op zich prima, een beetje wat een gemiddelde set oordopjes van een paar tientjes ook kost. Alleen is het bijna onmogelijk om de dopjes goed in je oor te houden, vooral met hardlopen en andere sporten. De pasvorm van de dopjes klopt gewoon niet echt bij mijn oren, en de koptelefoon is te zwaar met alleen de dopjes in je oor te houden.
Wat nog erger is, de rubber dopjes raken snel kwijt omdat ze niet goed vast zitten aan de behuizing. En ze zijn verschrikkelijk duur om te kopen als je ze steeds kwijt bent. Daarom ben ik op een andere BT koptelefoon overgestapt.
Het magnetische van deze koptelefoon is overigens wel handig, en ook de afstandbediening op het snoer is handig. Bij veel merken zit dat op het oortje, en kan je het onder een helm niet meer bedienen.

chivado 13-11-2015

Ik hjad ook het probleem van de slecht zittende dopjes en ik heb een filmpje van hun zelf gezien waar het uitgelegd werd. Toe zaten ze perfect.
let er goed op dat de punten van de doppen naar VOREN richten. Naar je gezicht dus.

Vvdb216 18-05-2015

Top oortjes alleen ik ben een oordopje kwijt en kan nergens een nieuwe kopen. Weet iemand waar ik nieuwe setjes oordopjes kan kopen in maat s, m of l?

Roccozaz 03-04-2015

Drie punten voor het geluid als het niet wegvalt. Nooit verder dan 1 meter van je hoofd houden en absoluut niet bewegen. Dán komt er heel mooi geluid uit. Het is dus de BT verbinding die hopeloos is. Wat een teleurstelling! Ik heb de stille hoop dat het hier om een slechte serie gaat want ik lees ook goede reviews. Dit exemplaar gaat linea recta terug naar de Mediamarkt als zijnde defect. In ear ruilen is geen optie natuurlijk ivm hygiene maar 1 meter instabiel is géén 12 beloofde meters. Dus kapot en dus garantie.

Dion01 24-03-2015

Bluetooth connectie is dramatisch. De 12 meter die genoemd wordt is bij lange na niet juist. Zelfs wanneer ik mijn telefoon in mijn broekzak heb, stottert de verbinding. Alleen als ik telefoon in m'n hand heb en op max 75 cm van de headset houdt kan ik muziek luisteren zonder hapering. Dit is niet te doen. Zal de set terugbrengen naar waar ik 'm gekocht heb

Hardloper1984 23-03-2015

Gekocht voor hardlopen, maar vallen continu uit. Welke maat dopjes ik ook gebruik. Daarnaast is de geluidskwaliteit matig, zeker voor deze prijs.

De dopjes vallen er ook steeds af, dus echt duurzaam is het ook niet.

Wat een miskoop....

harman holland 27-03-2015

Beste JBL gebruiker, gelieve uw contact gegevens op hollandtechsupport@harman.com achter te laten zodat wij met u in contact kunnen komen om uw klacht te verhelpen.
met vriendelijke groet, Team harman

harman holland 27-03-2015

Beste JBL gebruiker, gelieve uw contact gegevens achter te laten op hollandtechsuppurt@harman.com zodat wij uw probleem kunnen bespreken. met vriendelijke groet, Team Harma

Dr Schneider 06-03-2015

Muziek is top. Lekker bass, blijft goed zitten. Batterij is snel leeg, 5 uurtjes, maar kan niet anders als je ziet waar de batterij is in verwerkt, zo klein.

Maar het probleem zit in de losse oordopjes. Ik heb de middelste grootte, die prima zitten, maar ik ben ze al 4 keer kwijtgeraakt, en de laatste keer dus 1 zoek. Bestellen bij CE Mijdrecht (op advies JBL) kost je 36 euro! De dopjes vallen er te gemakkelijk af als je ze uit je tas, broek of jas haalt.