Monster Adidas wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Monster Adidas wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Evelien 12-04-2017

Goed geluid

Geschreven voor: Monster Adidas

Goed geluid zit heel comfortable goede kwaliteit
Mooi design
Super blij mee prijs valt mee voor zo een koptelefoon

dwergarend 30-03-2015
Geschreven voor: Monster Adidas

Lang gezocht naar een koptelefoon die aan mijn (vele) wensen beantwoord. Ik luister naar vrijwel alle stijlen muziek met een lichte voorkeur voor klassiek. Ik zocht naar een natuurlijk geluid, goed in balans, dus nergens overdreven maar die zo nodig toch flink kan uitpakken. Daarnaast hecht ik eraan dat mijn omgeving niet mee geniet van mijn geluid en omgekeerd, zonder een claustrofobisch gevoel te krijgen. Deze Monster viel mij gelijk op en ik ben herhaaldelijk naar de winkel terug gegaan om te ervaren of de eerdere ervaringen nog steeds stand hielden. Andere merken vielen af omdat ze op één of meer van mijn eiden tekort schoten. Eén kritiekpuntje (maar je kunt niet alles hebben): De oren worden na verloop van tijd wel warm en noden tot een korte luisterpauze.