JBL E50 BT - Reviews

koptelefoon (over oor)

• Slecht

Marga 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Draadloze koptelefoon

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Draadloos functie is makkelijk aan te sluiten. Geluidskwaliteit is zeer goed. Hij zit prettig op je hoofd. Druk niet, niet zwaar. Door het hele huis bereik.

Pluspunten

• onbedraad overal naar muziek luisteren
  • draagcomfort
  • geluidskwaliteit

Minpunten

• Geen wifi

Arie 04-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Aardige hoofdtelefoon

Ik heb dit product een jaar in bezit gehad en niet veel gebruikt (1 a 2 x per week). Helaas na een een jaar viel de rechterkant uit. ik kreeg net geen garantie meer dus ik heb het apparaat voorzichtig uit elkaar gehaald. Uiteindelijk bleek het draadje geknapt te zijn te in het scharnier stuk van de linker hoofdtelefoon. Voordat je hier achterkomt is het apparaat niet meer in elkaar te zetten. Alles zit met vooral plakband en een paar schroeven vast. Ik zou hem niet meer kopen. Ik ben sowieso van plan om geen JBL apparaten meer te kopen aangezien de spullen bij voorzichtig gebruik al snel kapot gaan.

Pluspunten

• Goed geluid

Minpunten

• Gaat snel stuk.

Oscar Post 26-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

goede geluidskwaliteit, slechte hoofdbeugel

1,5 jaar geleden deze koptelefoon gekocht aan de hand van een paar reviews die er erg positief over waren. De koptelefoon met bluetooth is een uitkomst, en het geluid is zeer goed. Hij sluit goed over je oren en zit prettig.
De verstelbare hoofdbeugel is van mindere kwaliteit. Een dunne metalen beugel die ondersteund wordt door een plastic beugel. Die plastic beugel is zeer breuk gevoelig en als er lichte scheurvorming ontstaat past hij gelijk niet meer goed op je hoofd en dit wordt alleen maar erger tot hij doorgescheurd is en dan hangen de hoofd speakers los van de beugel. onderdelen zijn niet te krijgen helaas. Jammer want ik was er zeer tevreden over.

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • bluethoot
  • regelbaar geluidsniveau
  • zitcomfort

Minpunten

• verstelbare hoodfbeugel

ro.es 05-03-2016 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze tezamen gekocht met een Bose Soundlink II wit. De Bose bied een beter comfort. De grote JBL letters op de beide oorschelpen had wel iets minder gemogen. Bluetooth pairing met een ander apparaat komt snel tot stand. Het geluid van deze JBL is waar JBL zo bekend om staat, mooie diepe basweergaven. Het geluid van de Bose is zeker niet slecht, maar is de JBL in het voordeel als het om de basweergave gaat. Geluid klinkt verder ook zuiver en kan deze headphone behoorlijk hard. De koptelefoon drukt voelbaar op de oren waardoor erg lang luisteren na een tijdje gaat irriteren. Voelt verder degelijk aan. Jammer ook dat er geen opbergetui bij word geleverd en is deze headphone best groot om op te bergen. Dus het is geen ideale reisgenoot. Jammer ook dat het opladen niet via een universele micro USB gaat maar een speciaal aux kabeltje. Een vreemde beslissing ...

Anderzijds is deze JBL koptelefoon niet duur voor de geluidskwaliteit die het bied. Die is uitstekend.

WK1972 20-12-2015 Product paar weken in bezit

Aangeschaft om na 22 uur films , series en muziek(youtube) te beluisteren via Bluetooth op tv , na openmaken thuis toch ietsie pietsie teleur gesteld.

Schreeuwerige grote logo had wat kleiner gemogen en afwerking oogt heel degelijk met aluminium look maar allemaal kunststof voelt goedkoop aan een voordeel is dat het zeer licht is...

Wilde eerst de JBL E40 BT aanschaffen maar de JBL E50 BT is een over ear model en dat bevalt mij beter en de pasvorm is gewoon goed.

Het geluid is iets minder stevig dan veel andere modellen/merken bas is zeker aanwezig en strak en gaat laag genoeg maar is wat ingetogen wat ik trouwens prima vindt het midden en hoog is juist mooi , duidelijk en helder en geeft stemmen goed weer tijdens film en muziek ik ben zeer blij dat het geen boemerige hoofdtelefoon is voor mij perfect:)

Verbinden met de tv gaat vlot en geen storingen en de accuduur is voor mijn toepassingen prima.

Al met al een prima hoofdtelefoon voor dit bedrag en als hij het nu ook nog eens 30 jaar lang volhoud ben ik zeer tevreden.

François 11-09-2015 Product paar dagen in bezit

Heb die sinds deze morgen in mijn bezit. Ben er zeer tevreden over. Geluid zit lekker! Ben nogal veeleisend op vlak van hoofdtelefoons en deze mag er best wel wezen.

Ik vroeg mij wel iets af. Ik ben die nu aan het opladen. Normaal moet het drie uur laden voor een volle batterij. Maar hoe weet ik dat het vol is? Momenteel schijnt het bluetooth tekentje (non stop ) wit. Betekent dit dat de batterij vol is?

Bedankt voor de hulp!

wjg 17-06-2015 Product half jaar in bezit

Ik heb de JBL gekregen als cadeau en ik moet zeggen ik heb verschillende hoofdtelefoons gehad maar dit overtreft ze allemaal. Draagcomfort is super, mede door Earpads die onafhankelijk kunnen draaien. Zowel mijn dochter van 9 (ze heeft een Beats) vindt hem fantastisch qua draagcomfort en geluid, ze pakt hem vaker dan de Beats. Vormgeving is natuurlijk subjectief maar ik vind het er erg goed (ik heb de witte versie) uitzien. Het geluid is erg goed zowel qua bas met bijvoorbeeld dance muziek als ook met rustige nummers van Ed Sheeran is het super geluid waar de bas zeker niet overheersend zoals je bij sommige andere hoofdtelefoons wel hebt, ik heb ook een pioneer en een philips waarbij de pioneer te veel en de philips te weinig bas heeft. De Bluetooth functie is handig maar heb ik hem eigenlijk niet voor gekocht. Duurzaamheid kan ik weinig anders over zeggen dan dat de hoofdtelefoon erg degelijk aanvoelt en tot nu toe (half jaar) nog steeds er uit ziet als nieuw, bij veel gebruik van een witte versie toch wel bijzonder.

MetallicaDutch 12-06-2015 Product half jaar in bezit

Koptelefoon zit goed, echter krijg ik na ongeveer een uur een drukkend gevoel op mijn hoofd. Is waarschijnlijk een persoonlijk iets.

De vormgeving zit wel goed, de E50BT ziet er veel beter uit dan zijn kleinere broertjes, en er zit meer metaal op dan de kleineren, waardoor de duurzaamheid een stuk hoger ligt. Jammer genoeg raakt de plastic schijf redelijk snel bekrast, het valt ook enorm goed op.

De geluidskwaliteit is ongeëvenaard, ik ken geen koptelefoons die beter zijn in het hoog dan JBL, je moet door de halfopen klankkast wel inleveren op de bass, maar het is in mijn opinie niet de bedoeling om een dreunende bass op je hoofd te krijgen, daar kopen we wel Ti 5000 voor. De bass is echter goed genoeg bij nummers die er voor gemastered zijn.

Ik heb de koptelefoon nu ongeveer een half jaar, bevalt me nog steeds prima, in de winter een prima oorwarmer.

bartveld 31-05-2015 Product kwartaal in bezit

Geweldig geluid, maar helaas, rechtertelefoon valt om de haverklap uit na een paar maanden. Niet wild gebruikt, maar nu zit er al een connectie ergens los.

Jules 96 27-04-2015 Product paar dagen in bezit

Het draagcomfort is redelijk goed voor on-ear headphones. Ik had wat dit betreft ook niet bijzonder hoge verwachtingen, aangezien ik meestal over-ear headphones gebruik.

Wat vormgeving betreft zien ze er mooi uit, alhoewel dit subjectief is. De brouwkwaliteit lijkt ook zeer goed te zijn en ze voelen stevig aan.

De geluidkwaliteit is redelijk, maar had veel meer kunnen zijn. De bass is scherp en voor de meeste gebruikers zal deze ook meer dan voldoende zijn. Ik vind echter dat ze wat meer dreun mogen hebben. De mids zijn gewoon goed, lekker duidelijk en scherp, en de highs zijn meestal ook geen probleem, hoewel er af en toe wel eens een ruis tussen zit.

Over duurzaamheid valt nu nog weinig te zeggen, ik heb ze namelijk pas sinds afgelopen week.

Verder is de handleiding duidelijk, gaat de batterij lang mee en werkt de bleutooth functie het zonder problemen. Waar ik echter wel problemen mee heb gehad is het kabeltje met de 3.5mm jack. Als ik de headphones aansluit met dit kabeltje krijg ik soms geen geluid.

Tot nu toe ben ik tevreden over de JBL E50BT. Nu moet de duurzaamheid zich alleen nog bewijzen. Voor nu zou ik zeggen dat €129,- wellicht net iets te prijzig is, maar een verkeerde keuze zijn ze in ieder geval niet.

tjee 13-01-2015 Product paar dagen in bezit

Wat mij betreft geen ekele bedenking. Geluid is prachtig: Briljant hoog zonder scherp te worden, strakke bas, vol zonder vervelende dreun.
Bluetooth werkt geweldig. Logo had iets minder prominent gemogen!
Ik moest iets invullen over Duurzaamheid (Minimaal 4 aspecten). Is na een paar dagen natuurlijk niets zinnigs over te zeggen.