Creative Aurvana Live! zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Creative Aurvana Live! zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Kaopoke 24-02-2015
Geschreven voor: Creative Aurvana Live! zwart

Een hele goede koptelefoon voor de prijs. De koptelefoon zat op het begin wat strak maar na een tijdje gaat hij wel losser zitten. Er zitten geen volumeknoppen op, maar dat vind ik niet zo erg. Er zit ook een verlengsnoer bij.

Deze koptelefoon is een aanrader voor mensen die een koptelefoon met goede geluidskwaliteit voor weinig geld willen hebben.

Trance-M 25-10-2014
Geschreven voor: Creative Aurvana Live! zwart

Na vele uurtjes lezen op internet o.a. op Head-fi.org besloten deze CAL (zo wordt hij vaak genoemd) te kopen. Het is waarschijnlijk de beste hoofdtelefoon die voor dit geld gekocht kan worden. Hij kan makkelijk op tegen hoofdtelefoons die het dubbele of meer kosten. Het is overigens een verbeterde kopie van de vroegere Denon 1001. Hij klinkt geweldig met een stevige bass. Zitcomfort is prima. Hij voelt wat minder stevig aan dan andere hoofdtelefoons, maar dat mag de pret niet drukken. Een absolute aanrader.