JBL Synchros Reflect BT

Fresh ’n Rebel 3EP200BL

Fresh ’n Rebel 3EP200BL

Jarno 02-09-2016 Product paar maanden in bezit

Super fijne headset

Erg fijne headset. Past goed in je oor en blijft ook prima zitten. Fitness ermee en ga er mee hardlopen. Gebruik ze in combinatie met Spotify op mijn telefoon, de bluetooth werkt prima.

Pluspunten

• Geluid is erg goed
  • Bluetooth verbinding
  • Blijft goed zitten
  • Spatwaterdicht

Minpunten

chivado 13-11-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie set van oor doppen.
Het was even uitproberen (had utube nodig) om erachter te komen hoe die precies moest zittten.
erg makkelijk in gebruik en geweldig geluid.
Echt een aanrader voor wie net als ik altijd met de draden loopt te klieren.

Bastiaan 02-11-2015 Product maand in bezit

4,2
Heb ze in het zwart gekocht. Niet geweldig product. Maakt soms veel knetter geluid, lijkt op storing op de radio zo'n ruis van slecht ontvangst. Verder raken de oordopjes gemakkelijk kwijt. Heb JBL klankcontact gemaild en kreeg een website waarop ik nieuwe oordopjes kon kopen. Met verwerkingskosten en portokosten kwam ik op 15 euro voor een nieuw rubber oordopje... belachelijk. Ik baal van deze aankoop.

Anton v Golde 02-10-2015 Product paar dagen in bezit

Zelf begrijp ik de vele negatieve reviews niet zo,bij mij zit de middelste maat prima het geluid is ook prima kwestie van instelingen op je phone goed zetten (equalizer).Met mijn iphone 6 op tafel kan ik de hele kamer doorlopen zonder verlies van verbinding en zo'n 6 uur met 1 batterijlading vind ik ook niet echt slecht,kortom voor €98 bij Media Markt vind ik het geen slechte koop en ben er best tevreden mee.

Olaf 15-09-2015 Product paar dagen in bezit

Geluid is prima maar tijdens het sporten vallen ze telkens uit, ook zitten de oortjes los dus je verliest ze constant. Verbinding valt regelmatig weg. Ik heb ze nu een paar maanden en de batterij lijkt het begeven te hebben... een complete miskoop en helaas ook niet goedkoop. Ik had beter verwacht...

ieism 16-07-2015 Product jaar of meer in bezit

4,8
Geluid is op zich prima, een beetje wat een gemiddelde set oordopjes van een paar tientjes ook kost. Alleen is het bijna onmogelijk om de dopjes goed in je oor te houden, vooral met hardlopen en andere sporten. De pasvorm van de dopjes klopt gewoon niet echt bij mijn oren, en de koptelefoon is te zwaar met alleen de dopjes in je oor te houden.
Wat nog erger is, de rubber dopjes raken snel kwijt omdat ze niet goed vast zitten aan de behuizing. En ze zijn verschrikkelijk duur om te kopen als je ze steeds kwijt bent. Daarom ben ik op een andere BT koptelefoon overgestapt.
Het magnetische van deze koptelefoon is overigens wel handig, en ook de afstandbediening op het snoer is handig. Bij veel merken zit dat op het oortje, en kan je het onder een helm niet meer bedienen.

Vvdb216 18-05-2015 Product paar weken in bezit

Top oortjes alleen ik ben een oordopje kwijt en kan nergens een nieuwe kopen. Weet iemand waar ik nieuwe setjes oordopjes kan kopen in maat s, m of l?

Roccozaz 03-04-2015 Product paar dagen in bezit

5,7
Drie punten voor het geluid als het niet wegvalt. Nooit verder dan 1 meter van je hoofd houden en absoluut niet bewegen. Dán komt er heel mooi geluid uit. Het is dus de BT verbinding die hopeloos is. Wat een teleurstelling! Ik heb de stille hoop dat het hier om een slechte serie gaat want ik lees ook goede reviews. Dit exemplaar gaat linea recta terug naar de Mediamarkt als zijnde defect. In ear ruilen is geen optie natuurlijk ivm hygiene maar 1 meter instabiel is géén 12 beloofde meters. Dus kapot en dus garantie.

Dion01 24-03-2015 Product paar dagen in bezit

6,2
Bluetooth connectie is dramatisch. De 12 meter die genoemd wordt is bij lange na niet juist. Zelfs wanneer ik mijn telefoon in mijn broekzak heb, stottert de verbinding. Alleen als ik telefoon in m'n hand heb en op max 75 cm van de headset houdt kan ik muziek luisteren zonder hapering. Dit is niet te doen. Zal de set terugbrengen naar waar ik 'm gekocht heb

Hardloper1984 23-03-2015 Product maand in bezit

Gekocht voor hardlopen, maar vallen continu uit. Welke maat dopjes ik ook gebruik. Daarnaast is de geluidskwaliteit matig, zeker voor deze prijs.

De dopjes vallen er ook steeds af, dus echt duurzaam is het ook niet.

Wat een miskoop....

Dr Schneider 06-03-2015 Product maand in bezit

6,8
Muziek is top. Lekker bass, blijft goed zitten. Batterij is snel leeg, 5 uurtjes, maar kan niet anders als je ziet waar de batterij is in verwerkt, zo klein.

Maar het probleem zit in de losse oordopjes. Ik heb de middelste grootte, die prima zitten, maar ik ben ze al 4 keer kwijtgeraakt, en de laatste keer dus 1 zoek. Bestellen bij CE Mijdrecht (op advies JBL) kost je 36 euro! De dopjes vallen er te gemakkelijk af als je ze uit je tas, broek of jas haalt.