Marshall Major bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Marshall Major bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Ton 08-04-2016

mooi maar fragiel

Geschreven voor: Marshall Major

Ik vind het een prachtige koptelefoon met een fijn draagcomfort en mooi geluid. De achilleshiel zijn de twee scharniertjes waar de speakers aan de beugel zitten, die zijn fragiel en van plastic. Na een maand of 8 met plezier te hebben gebruikt is de koptelefoon in een keer niet meer te gebruiken en niet meer te repareren. Ik heb deze klacht eerder gelezen en niet serieus genomen (eigenaar zal er niet voorzichtig mee hebben gedaan), ik weet nu beter.

bolderman 28-07-2013
Geschreven voor: Marshall Major

Ik reis dagelijks met de trein en luister dan graag muziek, een goede hoofdtelefoon is dan een must. Als liefhebber van de Marshall gitaarversterkers moest ik deze natuurlijk hebben!

Qua geluid is deze Marshall goed en vrij neutraal. Qua design helemaal in de Marshall stijl. Degelijk gebouwd, goed (traploos!) verstelbaar, stevige kabel. In combinatie met de iPhone werkt de ingebouwde microfoon met opneemknop ook uitstekend.

Er is alleen één hele grote 'maar' aan deze hoofdtelefoon waardoor ik toch op zoek ga naar een andere. Als je een bril met een forser montuur hebt (denk aan de Ray-Ban modellen e.d.) dan klemt deze hoofdtelefoon zo erg dat je oren binnen een half uur echt pijn gaan doen. Zonder bril zit de hoofdtelefoon een stuk comfortabeler maar wel wat aan de strakke kant.

Conclusie: ben je brildragend en wil je persé deze hoofdtelefoon, neem lenzen!