Philips SHE3900BK/00 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips SHE3900BK/00 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,2

mjek 12-03-2015
Geschreven voor: Philips SHE3900BK/00 zwart

Gekocht, even getest en weer retour gestuurd. Zeer teleurgesteld. Ik ben de Philips SHE8500 oordopjes gewend (deze waren aan vervanging toe), maar de SHE3900 kan niet tippen aan de geluidskwaliteit van de 8500... Ik wil niet zeggen dat de prijs-kwaliteitverhouding van de 3900 niet goed is, ik ben alleen te verwend met de kwaliteit van mijn oude oordopjes. Ik vond de kleur van de zwarte versie wel ok, maar niet bijzonder mooi: Er zat een blauw/groen glanzend laagje overheen. Niet helemaal mijn smaak. Draagcomfort was wel prima, de dopjes zaten goed... en dat heb ik niet vaak met oordopjes. Helaas was de kabel dan wel weer te kort voor mij. De duurzaamheid laat ik in het midden met een 5.