Philips SHE3900BL/00 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHE3900BL/00 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Broers27 04-07-2014
Geschreven voor: Philips SHE3900BL/00 blauw

Wanneer je tijdens het sporten oordopjes wil die goed blijven zitten, raad ik aan om daar speciale oortjes voor te kopen. Verder doen deze oortjes precies waar ze voor bedoeld zijn, ze zijn comfortabel en hebben heel goed geluid. Het geld zeker waard.

Broers27 04-07-2014
Geschreven voor: Philips SHE3900BL/00 blauw

Ik heb de rood met zwarte versie van dit product. Ze hebben leuke kleine details, zien er mooi en redelijk stevig uit. Ze worden geleverd met drie verschillende maten dopjes, welke gemakkelijk op het oortje te bevestigen en ervan te verwijderen zijn. Erg handig, de goede maat was eenvoudig gevonden.
Bij normaal gebruik zitten ze comfortabel in het oor en geven ze erg goed geluid, geen ruis oid op te merken en bijna alle geluiden van buitenaf worden uitgesloten. Tijdens het sporten, wanneer je veel beweegt, glijden ze wat sneller uit het oor, dat is jammer.
Op de dopjes moet je zelf goed passen, die raak je eenvoudig kwijt.