Philips TX2BK/00

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips TX2BK/00 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nijenboer 28-05-2014
Geschreven voor: Philips TX2BK/00

De oordopjes zitten erg fijn in het oor. Blijven goed zitten.
De klank is geweldig! Bass komt goed door maar vooral de scherpte in de muziek is goed te horen. (Helder)
Minpuntje aan de oordopjes is de kleur goud.

aske 14-05-2014
Geschreven voor: Philips TX2BK/00

Als fervent muziekliefhebber en vader van 3 puberdochters onlangs een 2-tal oordopjes Philips TX2 gekocht.
Kwa kwaliteit, zowel op luister- als op gebied van design en comfort mogen eerder gebruikte oordopjes van verschillende merken niet in de schaduw staan van deze verademing.
Fantastisch muziekgeluid, mooi design (ook de verpakking trouwens) én NOOIT in de knoop. GEWELDIG !!

TessHendrikx 08-05-2014
Geschreven voor: Philips TX2BK/00

Ik ben sinds een maand de eigenaar van de nieuwe Philips TX2 in-ear oortjes. Toen ik de oortjes thuis gestuurd kreeg, was ik meteen verrast door de luxe verpakking. De verpakking geeft al meteen aan dat dit luxe oortjes zijn.
De geluidskwaliteit is erg goed. Bij alle muziekstylen hoor je een helder geluid. Vooral de heldere en harde bass zorgt ervoor dat het geluid perfect uit de oortjes komt.
Ook is de aansluiting tussen de kabel en de jack erg flexibel, waardoor hij niet snel kapot zal gaan. Verder is de dunne brede kabel ook erg handig. Dit zorgt ervoor dat de kabel niet snel in de knoop raakt. Hierdoor kun je de oortjes uit je zak halen en meteen gebruiken.
Kortom een echte aanrader die zeker waar voor het geld is!

Tessa222 24-04-2014
Geschreven voor: Philips TX2BK/00

Sinds een paar weken de in-ears TX2 van Philips in bezit. Deze in-ears hebben een erg strak design. Ik bezit de zwarte en ze zijn met een goud randje afgewerkt. Erg mooi! De in-ears zijn verpakt in een erg luxe verpakking. In de verpakking zitten ook nog 3 verschillende ear-tips (oordopjes) dus ze passen in ieders oren en zitten ook nog eens erg comfortabel. De draad is niet rond maar rechthoekig wat betekend dat ze niet in de knoop zullen gaan, dit is erg handig. Het geluid is optimaal van deze in-ears. Geschikt voor alle soorten muziek en je kunt de in-ears op iedere smartphone/tablet of laptop aansluiten. Ook zit er aan de draad vast een soort afstandbediening en microfoon om mee te kunnen bellen en muziek te sturen.
Kortom een erg goed en mooi product van Philips!!