Philips TX1BK/00 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips TX1BK/00 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

S. Bruijnen 31-03-2017

Geweldige oortjes!

Geschreven voor: Philips TX1BK/00 zwart

Deze oortjes al bijna een jaar in mijn bezit en ik helemaal niets te klagen. De lage tonen komen heel mooi uit en zitten best lekker in de oren ook al is het even wennen in het begin!
Dus als je goede oortjes zoekt dan kun je hier stoppen, beste oortjes die ik tot nu toe heb gehad ( en dat zijn er veel ;p )

Pluspunten

• Goede Bass
  • Gaat geen pijn doen aan je oren

Minpunten

• geen volumeregelaar

oepserdefloeps 20-05-2015
Geschreven voor: Philips TX1BK/00 zwart

Goed geprijsde oortjes met behoorlijk goed geluid. Ik gebruik ze op de fiets en omdat ze een beetje uit steken is er wat ruis, dit is niet hinderlijk. Goede pasvorm voor meerdere uren, blijven goed zitten zonder irritatie aan de oren. De platte draad is erg prettig omdat deze nooit in de knoop gaat zoals de normale dunne draadjes.

Jan de koekenpan 23-01-2015
Geschreven voor: Philips TX1BK/00 zwart

Het zijn heerlijke oortjes en heel goed geluid. Alleen ik weet niet of meer gebruikers er last van hebben maar mijn oortjes zijn heel veel slechter geluid gaan geven na een een kwartaal. En nu geven ze bijna geen geluid meer. ik ben hiermee terug naar de winkel geweest alleen die kunnen mij niet helpen omdat phillips geen service heeft blijkbaar. Ik vind dit wel jammer want het WAREN heerlijke oortjes. Ik hoop ook dat phillips hiermee wat doet.

Thomdas 27-02-2015

Hallo,

Ik heb een goede ervaring gehad met philips qua service. Ik heb hun opgebeld en gezegd dat de oordopjes niet door mijn aandoen kapot waren gegaan. Ik kreeg gelijk nieuwe opgestuurd!
Philips SHO2205BK/10 Kreeg ik voor de duidelijkheid.

Misschien ook eens proberen ?

michaelvergeer 09-01-2015
Geschreven voor: Philips TX1BK/00 zwart

Na een uitvoerige research is mijn keuze gekomen op deze Philips TX1 in-ear hoofdtelefoon. Het geluid wat er uitkomt is gewoonweg overweldigend. Geen vervorming van de bass en/of kraken. Zuivere hoge en lage tonen en krachtige bass.
De pasvorm is door de schuine opstelling perfect. De "schijfjes" vallen precies in je oorschelpen waardoor het draagcomfort perfect is. Ook de platte kabel is een uitkomst. Naar mijn persoonlijke mening is deze wel iets te lang.
Wil je een goede in-ear hoofdtelefoon voor een mooie prijs, moet je voor deze gaan. Te veel betalen voor een andere kan altijd nog, toch?

Lunabeau 29-05-2014
Geschreven voor: Philips TX1BK/00 zwart

De in-ear TX1 oordopjes zitten lekker, ook na langere tijd en sluiten mijn oren goed af. Handig dat er 3 maten dopjes bij zitten. Geluid van en naar buiten hoor je bijna niet. Ik gebruik ze voornamelijk met een Samsung S3 voor muziek en video. Er zit een microfoon in het snoer met een knopje voor verschillende functies als pauze, volgende nummer en S Voice. Het platte snoer en de metalen achterkant van de oordopjes geven ze een mooie uitstraling. Dan het geluid. Ik was verbaasd over de stevige bass en vooral ook lage bass die deze dopjes weergeven. Mooie heldere hoge tonen en strak geluid. Ik ben er blij mee!!

Tim20 14-05-2014
Geschreven voor: Philips TX1BK/00 zwart

Oortjes een paar maanden in bezit. Weer een super product van Philips!

De uitstraling van deze oortjes is erg chique. Stralen kwaliteit uit. Het belangrijkste aspect, de geluidkwaliteit, deed mij erg verbazen. Een erg krachtige bass komt er uit deze oortjes. Ik heb hiervoor altijd oortjes gehad van Creative, en dacht dat hier al een krachtige bass uit kwam, de TX1 overtreft dit echter.

Het knopje aan de snoer is ook gemakkelijk. Pauzeren en naar het volgende nummer. Ik kan dit product iedereen aanbevelen.

joostan 24-04-2014
Geschreven voor: Philips TX1BK/00 zwart

Na altijd gebruik te hebben gemaakt van standaard meegeleverde oordopjes heb ik besloten om de Philips TX1 oordopjes aan te shaffen. Hier heb ik nog geen moment spijt van gehad. Wat een geweldig geluid komt er uit deze dopjes. Tijdens het sporten (Fitness en hardlopen) luister ik graag naar muziek met veel bass. Vaak is het bij deze muziek dat de bass niet goed en helder doorkomt, maar bij deze oordopjes blijf dit heerlijk klinken. Verder vind ik het belangrijk dat de dopjes goed in mijn oren blijven zitten, wat voor beweging ik ook maak. Daarnaast krijg ik ook geen last van mijn oren, hoe lang ik ze ook in heb.

Gerald64 23-04-2014
Geschreven voor: Philips TX1BK/00 zwart

De oortjes van de TX1 zitten zeer comfortabel in de oren. Aangezien er verschillende maten zijn van de oortjes (en deze ook meegeleverd worden), passen ze altijd en blijven ze ook goed zitten. Ook zit er in het snoer van de koptelefoon een kleine afstandsbediening waarmee je naar het volgende nummer kunt gaan.

De vormgeving is uitstekend. Strakke uitstraling en staat chique.

De geluidskwaliteit is uitstekend, veel beter dan andere koptelefoons die ik gewend ben (zoals Beats by dr. Dré en apple iphone). Mooi helder geluid, terwijl de buitenwereld geen tot weinig last heeft van de muziek die jij afspeelt.

Een echte aanrader.