Sony MDR-EX100AP zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-EX100AP zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Paul1994 12-07-2012
Geschreven voor: Sony MDR-EX100AP wit

Ik heb deze koptelefoon vandaag bij de Aldi gekocht voor maar €18,99 een koopje dus. Maar tot zover heb ik niet te klagen over de kwaliteit van de deze koptelefoon.

Voor de prijs heeft hij een goede kwaliteit.

De snoer is volgens mij iets van 3m dus ook een mooie lengte. Het is een goede koptelefoon als je achter de pc of laptop zit.

huppie 21-11-2011
Geschreven voor: Sony MDR-EX100AP wit

De koptelefoon zit lekker en ziet er mooi uit. Maar daarmee heb je het wel gehad. Er zit totaal geen bass in en het geluid van buiten hoor je er echt dwars doorheen. Je moet de volume dus echt hoog zetten wil je dat verbannen. Voor een tientje meer heb je de Sennheiser HD 202. Die heeft echt een prachtig vol geluid en dempt veel meer de buitengeluiden

Dead Joe 25-11-2008
Geschreven voor: Sony MDR-EX100AP wit

Niet zo slecht voor het geld. Ik gebruik 'm alleen voor de TV en dan voldoet ie prima. Kan je rustig lang op je hoofd laten zitten zonder dat het onprettig voelt. Is licht van gewicht. Voor muziek heb ik een andere Sony: de beroemde MDR-V6 met fenomenaal geluid.