Philips SHL3300BK/00 - Reviews

Model
over het hoofd
Klankkast
gesloten

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,1

TjBreda 23-03-2015

Prima hoofdtelefoon die presteert als een veel duurdere

Geluidskwaliteit meer dan goed, helemaal als je naar de prijs-kwaliteitsverhouding kijkt. Jammer dat er geen volumeregeling op het snoer zit voor een smartphone. Stevig snoer en degelijke bouw.
Ruime verstelmogelijkheden. En een grote losse plug voor op de stereo ontbreekt helaas, maar die zijn natuurlijk ook los te koop!

Frits1 08-08-2014

Super hoofdtelefoon met geweldige prijs kwaliteit verhouding

Veel hoofdtelefoons beluisterd en zocht naar een verrassing. En gevonden, deze!
Ik kon eerst mijn oren niet geloven en heb thuis eerst eens wat reviews erbij gezocht voordat ik hem kocht. Dit bevestigde mijn bevindingen. Waren er geen betere? Jawel, maar daar moet je echt 5 tot 10 keer zoveel voor betalen. De ontdekking van mijn vakantie.

joeperr 07-07-2014 Product paar dagen in bezit

Prima koptelefoon met als pluspunten het perfect afsluiten van geluiden van buitenaf, goed zitcomfort en een prima prijs-kwaliteit verhouding. Zelf heb ik hem aangeschaft voor thuisgebruik, maar ik kan me ook goed voorstellen dat een (startende) DJ dit product zou willen aanschaffen. Nadelen zouden kunnen zijn dat het niet mogelijk is om de volume te regelen op de koptelefoon & dat de kabel aan de koptelefoon vast zit.

Al met al een prima keuze en zeker een aanrader!

papillon_Freyee 30-06-2014 Product paar weken in bezit

De SHL3300 is een budget DJ Hoofdtelefoon en heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding,
De Hoofdtelefoon klemt goed maar doet geen pijn aan je oren/hoofd na langere tijd dragen.
Het heeft een goede bas maar is niet te overheersend.
De hoofdtelefoon heeft geen batterijen nodig en hoeft ook niet te worden opgeladen,
wat handig is als je meerdere uren staat te draaien.
De oorschelpen sluiten goed af, wat je nodig hebt als DJ.
De kabel is flexibel en duurzaam.
Je kan goed de lagen van de muziek horen en het geluid vervormt niet.
Het plastic is van goede en lichte kwaliteit, de oorschelpen zijn volledig weg te draaien.

Het enige nadeel is, dat de kabel niet vervangbaar is.
Voor de rest is het zeker het geld waard en een leuke DJ hoofdtelefoon.

arnoud83 26-06-2014 Product paar dagen in bezit

Goede geluidskwaliteit, zeker in verhouding tot de prijs. Zowel de hoge tonen als de lage tonen klinken mooi, waarbij ik bij sommige andere koptelefoons de lage tonen te overheersend vind. De koptelefoon zit comfortabel. Oogt en voelt solide. Ik mis zelf een volumeregeling op de koptelefoon.

PeterDH 11-12-2013

goede hoofdtelefoon voor een zeer goed prijs

Ik zocht al een tijd een hoofdtelefoon om te DJ-en en te reizen. Mijn eisen waren simpel:
- goed geluid om van te genieten op reis
- flexibel snoer voor bij het DJ-en
- opvouwbaar
Dit alles vond ik in deze hoofdtelefoon.

Helaas heeft hij ook een paar verbeterpuntjes (door de lage prijs til ik hier niet te zwaar aan):
- stevigere (bij voorkeur haakse) mini-jack plug, deze heb ik er nu zelf op gemonteerd
- grotere ruimte in de oorkussens waardoor ze over-ear worden (ik begon na ongeveer 1 a 1,5 uur wel de druk op mijn oren te voelen). Ik heb nu zelf een shp2000/10 gekocht en daar de oorkussens van gebruikt voor deze hoofdtelefoon.
Ik heb hem nog niet zo lang maar ik hoop dat het mechanisme wat de grootte instelt lang meegaat.
Wat mij betreft zou Philips qua oorkussens beter die van de 3100 kunnen nemen en iets groter maken en op deze hoofdtelefoon plaatsen (of het gat in de kussens die er nu op zitten groter maken), een betere plug gebruiken (en verloop naar gewone jack), dit maakt deze hoofdtelefoon nog beter dan hij al is!