Philips SHL3300BK/00

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHL3300BK/00 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

joeperr 07-07-2014
Geschreven voor: Philips SHL3300BK/00

Prima koptelefoon met als pluspunten het perfect afsluiten van geluiden van buitenaf, goed zitcomfort en een prima prijs-kwaliteit verhouding. Zelf heb ik hem aangeschaft voor thuisgebruik, maar ik kan me ook goed voorstellen dat een (startende) DJ dit product zou willen aanschaffen. Nadelen zouden kunnen zijn dat het niet mogelijk is om de volume te regelen op de koptelefoon & dat de kabel aan de koptelefoon vast zit.

Al met al een prima keuze en zeker een aanrader!

papillon_Freyee 30-06-2014
Geschreven voor: Philips SHL3300BK/00

De SHL3300 is een budget DJ Hoofdtelefoon en heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding,
De Hoofdtelefoon klemt goed maar doet geen pijn aan je oren/hoofd na langere tijd dragen.
Het heeft een goede bas maar is niet te overheersend.
De hoofdtelefoon heeft geen batterijen nodig en hoeft ook niet te worden opgeladen,
wat handig is als je meerdere uren staat te draaien.
De oorschelpen sluiten goed af, wat je nodig hebt als DJ.
De kabel is flexibel en duurzaam.
Je kan goed de lagen van de muziek horen en het geluid vervormt niet.
Het plastic is van goede en lichte kwaliteit, de oorschelpen zijn volledig weg te draaien.

Het enige nadeel is, dat de kabel niet vervangbaar is.
Voor de rest is het zeker het geld waard en een leuke DJ hoofdtelefoon.

arnoud83 26-06-2014
Geschreven voor: Philips SHL3300BK/00

Goede geluidskwaliteit, zeker in verhouding tot de prijs. Zowel de hoge tonen als de lage tonen klinken mooi, waarbij ik bij sommige andere koptelefoons de lage tonen te overheersend vind. De koptelefoon zit comfortabel. Oogt en voelt solide. Ik mis zelf een volumeregeling op de koptelefoon.