Audio-Technica ATH-ANC33iS zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Audio-Technica ATH-ANC33iS zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Jeroen de Vries 30-05-2017

Uitstekende noise cancelling en sound in deze prijsklasse

Eerlijk gezegd verwachte ik niet al teveel van dit product qua noise cancelling maar ging ervan uit dat deze beter zou zijn dan de onlangs aangeschafte open back LZ A4 IEM's.
Ook verwachte ik een magere sound van de Audio-Technica ATH-ANC33iS. Niets is minder waar.

De noise cancelling doet uitstekend zijn werk zeker voor het doel van de aanschaf: Lange vluchten.
Gestest heb ik met een fohn en stofzuiger op 30 cm afstand en beide werden uitstekend ondrukt bij inschakeling van de noise cancelling. Ik maak gebruik van de bijgeleverde foam tips die doorgaans voor de beste aflsuiting zorgen bij IEM's.
De noise cancelling bij deze IEM's is een combinatie van het blokken van bepaalde monotone geluidsfrequenties (dus niet alle frequenties) en het ietwat versterken van het volume. Ook de veel duurdere Bose headphones die ik hier heb liggen pakken dezelfde soort geluidsfrequenties aan maar dan nog veel beter. Ook bij mijn Bose headphones dringen geluiden door zoals luidere spraak, huilende kinderen, verkeersgeluiden, etc.

Conclusie de Audio-Technica ATH-ANC33iS is een uitstekend product zeker gezien zijn prijsklasse!

Ben ook zeer verrast door de sound van deze IEM's, geen ingeblikt of hol geluid maar een evenwichtig, heldere, wijdse sound met stevige bass die vooral prettig is bij een lager volume na inschakeling van noise cancelling.

Deze IEM's zijn licht en ik merk nauwelijks dat ze in mijn oren zitten. Ook erg prettig dat men voor een AAA batterij hebben gekozen wat zorgt voor lange gebruiksduur. Het kastje moet je wel vastmaken aan je shirt (zit clip aan) of in borstzakje plaatsen om er geen last van hebben.
Voor alle IEM's geld dat snoertjes bij beweging een hinderlijk geluid doorgeven aan de oordopjes. Aangezien deze snoertjes stugger zijn werkt dit nog wat sterker door

Pluspunten

• Uitstekende noise cancelling van monotone geluiden
  • Evenwichtige sound, helder met stevige bass
  • AAA batterij zorgt voor lange gebruiksduur
  • Bijgeleverde foam tips voor een betere afsluiting

Minpunten

• Stugge kabels geven geluid door bij bewegen.

Bart 27-03-2017

Best goed ding

Gekocht om op Mn werk in de kantoortuin te kunnen werken zonder het geklets van collega's om me heen te horen. Dit lukt de headset vrij goed. Al is de headset vooral goed in het weghalen van geroezemoes of achtergrond geluid met een stabiel volume. Bij geluiden die plotseling komen, reageert het waarschijnlijk te langzaam om dat weg te halen. Ondanks dat voor het geld naar verwachting. Ik moet nog wel wennen aan het kastje aan de kabel. Alles bij elkaar ben ik enthousiast over het apparaat!

Pluspunten

• Haalt omgevingsgeluid vrij goed weg
  • noicecancelling werkt ook zonder muziek
  • In ear plug voelt comfortabel

Minpunten

• Extra kastje aan de kabel
  • Best lelijke vormgeving

Erik 20-01-2016

Fijne oortjes. Prima geluid. Goed vergelijkbaar met mijn duurdere Klipsch oortjes. Deze heb ik gekocht omdat ik veel op reis ben. Verbazingwekking goed werkende noise cancelling in vliegtuig. Heb al vele vluchten doorgebracht. Ik schat in totaal een 100-tal uren, zonder dat ik de batterij heb moeten vervangen. Het omgevingsgeluid wordt tenminste met 50% gereduceerd, waardoor hetgeen waar ik naar luister (films) veel duidelijker hoorbaar is. En het geluid dus minder hard gezet hoeft te worden. Het is niet eerlijk om dit product te vergelijken met de Bose over-ear koptelefoon met Noise cancelling. Dat is namelijk niet alleen een heel ander product maar ook veel duurder. Deze ATH-ANC33iS is een absolute aanrader