Audio-Technica ATH-ANC33iS - Reviews

Kleuren
zwart
Soort
oordopjes

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Erik 20-01-2016 Product kwartaal in bezit

Fijne oortjes. Prima geluid. Goed vergelijkbaar met mijn duurdere Klipsch oortjes. Deze heb ik gekocht omdat ik veel op reis ben. Verbazingwekking goed werkende noise cancelling in vliegtuig. Heb al vele vluchten doorgebracht. Ik schat in totaal een 100-tal uren, zonder dat ik de batterij heb moeten vervangen. Het omgevingsgeluid wordt tenminste met 50% gereduceerd, waardoor hetgeen waar ik naar luister (films) veel duidelijker hoorbaar is. En het geluid dus minder hard gezet hoeft te worden. Het is niet eerlijk om dit product te vergelijken met de Bose over-ear koptelefoon met Noise cancelling. Dat is namelijk niet alleen een heel ander product maar ook veel duurder. Deze ATH-ANC33iS is een absolute aanrader

Bart 27-03-2017 Product paar dagen in bezit

Best goed ding

Gekocht om op Mn werk in de kantoortuin te kunnen werken zonder het geklets van collega's om me heen te horen. Dit lukt de headset vrij goed. Al is de headset vooral goed in het weghalen van geroezemoes of achtergrond geluid met een stabiel volume. Bij geluiden die plotseling komen, reageert het waarschijnlijk te langzaam om dat weg te halen. Ondanks dat voor het geld naar verwachting. Ik moet nog wel wennen aan het kastje aan de kabel. Alles bij elkaar ben ik enthousiast over het apparaat!

Pluspunten

• Haalt omgevingsgeluid vrij goed weg
  • noicecancelling werkt ook zonder muziek
  • In ear plug voelt comfortabel

Minpunten

• Extra kastje aan de kabel
  • Best lelijke vormgeving