Beats by Dr. Dre Beats Pro

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Beats by Dr. Dre Beats Pro op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Luca 29-11-2016

Beats by dr. Dré Pro koptelefoon

Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Beats Pro

De mat zwarte Beats Pro is opvallend en kwalitatief erg goed. Het merk Beats van dr. Dré by Monster is erg in trek bij de luisteraar van onder andere R&B, Hip-Hop en Jazz. Hoewel dit een breed segment is, past de Beats Pro bij allen. Het verfijnde geluid van hoge pieken die de koptelefoon goed laat overkomen en de bass die goed word verwoord met de uitstekende status van de Beats Pro... deze koptelefoon is dus erg goed geschikt voor veel soorten muziek. Het is immers maar wat je luisterd en welke kwaliteit je verwacht... Zoals de Dr. zelf al zei "je hoort de muziek, zoals de muziekant dit bedoelt". Dit merk je meteen, wanneer je begint met luisteren. Het is dus kwaliteit voor een goede prijs. De Beats serie, staat er om bekent, lang mee te gaan. Het materiaal met een combinatie van een aluminium frame en lere oorkussens, is de pro een sterke maar toch sierlijk en soepele koptelefoon. De Beats by dr. Dré pro mat zwart uitvoering is een uitstekende keuze voor als je kwaliteit wilt combineren met een goede prijs!

Pluspunten

• Perfecte verwoording van hoge tonen
  • Goede diepe bass
  • Mooi ontwerp
  • Goede kwaliteit materiaal