Philips Fidelio Fidelio L2BO/00 - Reviews

Kleuren
zwart
Soort
koptelefoon (over oor)

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

gerbenvandenhurk 25-09-2015 Product kwartaal in bezit

Ik heb deze hoofdtelefoon nu een paar maanden in bezit en gebruik hem graag. De geluidskwaliteit is prachtig helder, lage tonen zijn goed vertegenwoordigd, maar niet overdreven. Het is geen Beats, gelukkig. Strak geluid door het gebruik van veel aluminium onderdelen. Het draagcomfort is top, je merkt bijna niet dat je hem ophebt. De bouwkwaliteit is dik voor elkaar. Ik ben er erg tevreden over.

mannymanny 06-02-2015 Product paar dagen in bezit

Hij zit lekker maar de band zou wat platter mogen.
Ik vind de vormgeving erg mooi.
Geluidskwaliteit is erg goed.
Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen.
Het zou wel mooi zijn als er een harde hoes bij zou zitten.

Bram2015 11-01-2015

Gewoon top!

Ik heb lang gezocht naar een goede koptelefoon en ben zo bij deze Philips fidelioL2 gekomen. Ik gebruik hem nu een half jaar en ik ben heel erg tevreden. De tonen zijn zo helder en echt, dat ik soms niet weet of de achtergrond geluiden uit de koptelefoon komen of van buiten. Een echte aanrader dus!
Oorspronkelijk gepost op Philips

stegro 21-05-2014 Product kwartaal in bezit

Inmiddels al weer een paar maanden in het bezit van de Philips Fidelio L2 en ben meer dan tevreden! Het geluid is zeer helder en geeft echt een ruimtelijk effect. Een echt pluspunt vind in dat op alle tablets, telefoons enz de Fidelio kan worden aangesloten, zo heb ik ook erg veel plezier beleefd in het vliegtuig door in plaats van de irritante oordopjes fijn mijn eigen headphone bij me te hebben. De headphone gaat ook niet irriteren/vervelen na het langdurig dragen. Philips heeft een mooi product neergezet en erg handig is er een opbergetui bijgevoegd.

dafos58 21-04-2014 Product half jaar in bezit

Philips heeft met de Fidelio L2 een duidelijke stap gemaakt naar hoofdtelefoons van een betere kwaliteit. Ik heb deze nu haast 6 maanden gebruikt en ben heel erg blij met het zeer gedetailleerde, heldere (niet te scherp) en vooral natuurlijke geluid wat er uitkomt. Jazz, rock of klassiek, de Fidelio L2 heeft er geen enkel probleem mee. Het draagcomfort is goed, een halve dag genieten is geen enkel probleem. Heb je muziek die op een goede kwaliteit is opgenomen? De Fidelio L2 stelt je niet teleur, gewoon genieten!

Remco70 07-04-2014

Perfecte hoofdtelefoon voor thuisgebruik

Sinds kort heb ik de L2BO en ik ben echt heel tevreden!
Ik gebruik hem voornamelijk op het werk en thuis om te werken met muziek zonder last van mijn omgeving te hebben. De kwaliteit van het geluid is echt opmerkelijk goed, de bass is diep en zuiver, de midtonen zijn sterk en de hoge tonen vervormen nooit.

De pasvorm is ook erg comfortabel, zit mooi zacht om de oren waardoor je geen irritatie krijgt, ook niet al je hem wat langer draagt. Door de goede pasvorm van de kussens om je oren is de noise reductie best goed, zonder dat er daadwerkelijk een noise reductie functie op zit.

Qua design vind ik hem ook erg mooi, alles is mooi afgewerkt. Zelfs de kabel is van erg mooi en robuust materiaal, top!

Waar hij niet geschikt voor is, is hardlopen. Daar moet je wel rekening mee houden, ik denk dat hij dan snel van je hoofd afglijd.

Al met al zeer tevreden en zeker een aanrader voor de fijne luisteraar!
Oorspronkelijk gepost op Philips