Marshall Monitor zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Marshall Monitor zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

rudoin 11-10-2014
Geschreven voor: Marshall Monitor zwart

In mijn zoektocht naar een bluetooth kopteelefoon heb ik een aantal modellen gehad. De Jabra Revo, prima geluid, maar dat ding zit zo los op mijn hoofd dat de band over mijn hoofs glijd en ik heb een groot hoofd. Daarna gegaan voor House of Marley Liberate XLBT. Zaten wel lekker, maar tot twee keer toe een model ontvangen met een klein defect, dus ook terug gestuurd.

Hierna kwam ik twijfel of ik dan toch maar een Beats zou kopen. Mijn dochter heeft een Mixr en klinkt op zich goed, maar mijn Sennheiser HD205 klinkt beter. Het zitcomfort van de Beats vond ik ook niet geweldig maar het zou dan wellicht mijn enge bluetooth keus zijn.

Vervolgens kwam ik de Mrshall Monitor tegen in de Media Markt en zette deze op mijn hoofd en dat zit voor mij gewoon geweldig. Vervolgens sloot ik de koptelefoon aan op mijn telefoon en begon muziek te luisteren en....... wauw! Wat een geluid! Lekker helder goede strakke bas, prima midden geluid en ook het hoog klinkt goed. Er ging een wereld voor mij open. Ik hoorde dingen die ik eerder niet hoorde. De Marshall monitor wordt geleverd met een control talk snoer en besloot dus om maar geen bluetooth koptelefoon te kopen.

Nu een paar weken in gebruik wordt ik nog steeds geconfronteerd met geluidjes die zo dicht bij klinken dat ik het gevoel heb dat er iets naast mij gebeurd. Geluidjes die ik eerder ook niet met mijn HD205 heb gehoord. Gesprekken met de telefoon kljnken goed door de koptelefoon en ik ben ook goed verstaanbaar aan de andere kant van de lijn.

De koptelefoon sluit goed het omgeveingsgeluid af, en ook mensen in de trein zullen geen last hebben van jou als je muziek aan het luisteren bent. Echt een prima koptelefoon. Misschien niet zo mooi als andere koptelefoons, maar het gaat mij in eerste instantie om het geluid. Ik dacht dat de bluetooth technologie inmiddels wel zo goed was dat er bijna geen verschil meer is met koptelefoons met snoer, maar daar heb ik me in vergist.

Ik ben helemaal blij met mijn Marshall Monitor kopetelefoon. Over een paar jaar maar weer eeens kijken of de draadloostechnologie de bedrade technologie kan benaderen.