Sennheiser CX 300 White

JBL C100SI

Klankkast
gesloten
JBL C100SI

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,1

jan des bouvrie 12-02-2008 Product jaar of meer in bezit

5,8
ik heb deze oortjes ongeveer 2 jaar geleden gekocht. na ongeveer 9 maanden gingen ze kapot. het rechter oortje ging zachter dan het linker oortje. dus ik terug gestuurd naar sennheiser. ik krijg nieuwe oortjes van hun dus wel een top service. maar nu (12 feb 2008) zit ik sinds een week weer met hetzelfde probleem. dus ik stuur weer me oortjes terug maar ik probeer een ander product van hun te krijgen zodat ik niet maar dat probleem heb. verder hebben deze oortjes een pracht geluid maar wel jammer dat hij kapot gaat en dat het ene draad langer is dan het andere vind ik ook maar stom. draagt helemaal niet fijn.

Wouter1234 21-10-2007 Product paar dagen in bezit

Ik heb de koptelefoontjes nog maar net op mijn iPod Classic en ik vind ze zeer goed klinken en ze zien er ook goed uit. Hiervoor had ik MX500 van Sennheiser maar ik wou naar in-ear overstappen en dat bevalt me goed.

Erwin7873 31-01-2007 Product kwartaal in bezit

Hoi deze in-ears zijn top of the bill.Ik heb ze nu 2 maanden en geven een uitstekend geluid op mijn I-pod video.Instellen op Latin en genieten maar.Luister veel naar trance maar rock zoals metallica klinkt ook zeer goed.Sommige liedjes klinken minder maar dat is te wijten aan een slechte kwaliteit van de opname.Alvast veel plezier met deze goede aankoop!