Philips CitiScape Fixie SHL5505YB/00 bruin, crème

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips CitiScape Fixie SHL5505YB/00 bruin, crème op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Charlie_Parlie 26-08-2014

Na een aantal lovende bovenstaande reviews heb ik deze koptelefoon aangschaft omdat hij ergens online in de aanbieding was. Na een aantal weken gebruik moet ik constateren dat het een zeer karige hoofdtelefoon is. Dit omdat hij niet ergonomisch is vormggegeven, maar erg recht is. Hierdoor is het draagcomfort minimaal. De schelpen sluiten dus niet goed aan op de oren. Geluidskwaliteit is niet slecht, maar voor deze prijs is er zeker beter te krijgen. De bekleding van de oorkussentjes is ook mager. Je hebt zweetoren binnen no-time. Conclusie: als je op zoek bent naar een hoofdtelefoon die je langer dan een half uur op kan en wil houden, dan zou ik even verder kijken.

Martinewagenaar 09-04-2014

Deze koptelefoon van Philips is tot dusver mijn favoriet. Mooi design en zeer comfortabel. Ik hou erg van hardlopen maar vind het altijd vervelend dat die oortjes nooit lekker blijven zitten. Nu overgegaan op de hoofdtelefoon en echt ideaal! Had al verschillende hoofdtelefoons geprobeerd maar dit blijft toch echt nog even mijn eerste keus. Hij heeft een prima formaat en kan hem overal mee naartoe nemen. Of ik nou in de trein zit, op de fiets of aan het hardlopen ben, deze hoofdtelefoon is ideaal. Design is voor mij persoonlijk erg belangrijk en ik hecht dan ook veel waarde aan het uiterlijk van mijn accessoires. Door het moderne design van deze hoofdtelefoon kan ik hem prima combineren met iedere stijl. Sportief of casual deze cityshape past erbij. Ik hoef zelfs geen telefoontje meer te missen want de microfoon werkt prima. Ik wil deze hoofdtelefoon iedereen aanraden, de prijskwaliteit combinatie is top en het geluid uit deze koptelefoon is een echte sensatie.

AnnePlieger 06-04-2014

De koptelefoon ziet er ten eerste erg mooi uit. Het heeft een stijlvolle leren bovenkant. De koptelefoon is licht van gewicht en dus makkelijk mee te nemen. Normaal gebruik ik vaak losse oortjes om muziek te luisteren maar nu merk ik toch echt wel verschil. Het geluid om je heen wordt beter afgeschermd waardoor je beter naar het geluid door de koptelefoon kunt luisteren. De prijs kwaliteit verhouding is erg goed bij deze koptelefoon.

JomieW 08-02-2014

Ten eerste is het design erg mooi van deze koptelefoon. Een mooie leren band aan de bovenkant en stijlvolle oortelefoons erbij. Ook is het gemakkelijk dat je de oortelefoons in kunt klappen - makkelijk om mee te nemen! De koptelefoon is licht van gewicht, zit niet te strak om te oren en geeft een erg goed geluid.