Philips CitiScape Fixie SHL5505BK/00 - Reviews

Model
over het hoofd
Klankkast
gesloten

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Vonnie 21-08-2015

prima ding, niet te zwaar en mooi compact op te bergen.

Ik ben heel blij met deze koptelefoon!
Hij is mooi compact op te bergen en heeft een leuke hippe ''look''!

Koen216 25-05-2014 Product paar dagen in bezit

Goede niet te grote koptelefoon. Mooi uitgebalanceerd geluid! Vormgeving is top! Voor wie opzoek is naar een koptelefoon met goede pasvorm en retro look is dit een aanrader.

Klant01 07-05-2014

Prima koptelefoon

Allereerst vind ik het een mooie koptelefoon! Mooi design waarmee ik graag voor de dag kom. Het geluid is erg goed en helder. Luistert erg prettig!

Echter vind ik het gebruiksgemak wat minder. Het materiaal dat gebruikt is voor de koptelefoon vind ik jammer. Hetgeen om de oren zit is erg glad, waardoor het makkelijk van de oren glijdt. Dit is erg irritant, want je hebt steeds het gevoel dat je je hoofd zo min mogelijk moet bewegen, omdat de koptelefoon anders gaat 'glijden'. Als ik de hoofdband dan wat kleiner maak (strakker op mijn hoofd) gaat dit irriteren want het materiaal van de hoofdband is vrij hard. Dat de koptelefoon inklapbaar is, is dan wel weer een dik pluspunt!

Kortom: over het design en het geluid van de koptelefoon heb ik niets aan te merken. Echter kan het gebruiksgemak wel wat verbeteringen ondergaan.

ieris20 14-04-2014 Product paar weken in bezit

Zeer mooie en fijne koptelefoon. Hij blijft lekker zitten en het geluid is heel goed. Ook is hij heel handig om overal mee naartoe te nemen, omdat je hem dicht kan klappen kan hij altijd in je tas, en hij is ook erg licht. Daarnaast vind ik het design ook erg mooi, hip en een kleur die overal bij past.

Appelbolletje 10-04-2014

Chique headphone

De headphone ziet er Chique uit. De kleuren zijn apart en passen goed bij elkaar. De headphone is makkelijk te herstellen. Ik vond dat de headphone lekker zat en hij viel niet van mijn hoofd af toen ik aan het hardlopen was. De bedrading lijkt van een soort stof gemaakt te zijn en kan dus makkelijk uit de knoop. Het geluid is perfect. Het geeft een mooi en helder geluid en de bass is goed te horen.

Ik zou hem zeker aanraden. Prijs/kwaliteit is prima!