Beats by Dr. Dre urBeats blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beats by Dr. Dre urBeats blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Bully_NL 20-11-2018

snel stuk

Geluid is goed maar gaat heel snel stuk, valt gewoon een kant uit .
dit al na paar maanden was mijn tweede setje dus nooit meer

Pluspunten

• geluid

Minpunten

• duurzaamheid

5611 03-12-2016

Keeestbaar en niet duurzaam in gebruik

Mooi product wat solide en duurzaam aanvoelt. Over de kwaliteit en afwerking is goed nagedacht eveneens de kwaliteit van geluid. Muziek klinkt intsener,voller en diep. Echter naar één maand gebruik is de set kapot, geluid is heel zacht waarneembaar.

Pluspunten

• Geluid

Minpunten

• Snel kapot (maand) + Google even....
  • Kwetsbaar bij intensief gebruik
  • Prijzig voor de kwaliteit

pell26 23-02-2016
Geschreven voor: Beats by Dr. Dre urBeats

Ik heb ze via internet groupon gekocht voor net onder 40 euro.
Goed en zwaar geluid, goede bas. dit model is wat ouder maar geluid is top. Ben erg kritisch en heb voor mn familie af en toe dit als kado gebruikt zowel de urbeat als ibeat. Alle twee erg goed. Ze passen alle twee op alle telefoons.
premium gevoel en geluid.

pell26 03-11-2015

Even gekocht via groupon actie. gauw geprobeerd maar wauw wat een goed geluid. Ik ben wat gewend maar dit is weer een stap hoger. Voor 40 euro een echte aanrader, ook mooi design.

fmj43 03-09-2015

Vooral het geluid vind ik super bij deze verder uitstekende hoofdtelefoon. Gekocht bij "aanbiedingen.telegraaf.nl" 45,90