JBL Synchros S700 wit, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Synchros S700 wit, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,9

Bliss74 28-08-2014
Geschreven voor: JBL Synchros S700

Nu een paardagen in bezit en heeft mij geen moment teleurgesteld. Heerlijk draagcomfort en een geweldig dynamisch geluid. Topper !!

han4k 19-08-2014
Geschreven voor: JBL Synchros S700

Niet eerder zo een goed klinkende lekker zittende hoofdtelefoon gehad.
Echt een aanrader voor iedere muziekliefhebber. Al zet je de muziek nog zo hard, de personen naast je genieten niet mee van de muziek door het gesloten systeem.

toob19 29-07-2014
Geschreven voor: JBL Synchros S700

Over smaak valt niet te twisten. Maar wie deze headphone op ze hoofd zet zal hem direct willen houden. Wat een strakke bas. Een absolute aanrader.

hedimini 19-07-2014
Geschreven voor: JBL Synchros S700

Met de recente WK-voetbal 2014 Brazilië actie bij aanschaf van een JBL product heb ik deze hoofdtelefoon, ook nog gesigneerd door Wesley Sneider, als prijs gewonnen. Sowieso al mooi. Maar zonder enige twijfel ben ik ook zeer tevreden over de kwaliteit van deze hoofdtelefoon. Super kwaliteit en ook super geluid.