Sennheiser CX300S zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser CX300S zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

WimGLD 17-01-2009
Geschreven voor: Sennheiser CX300S zilver

Zelf ben ik nog steeds tevreden over de CX 300. Het geluid blijft geweldig. Wat de degelijkheid betreft, de snoertjes zijn erg dun, dus pas op met blijven haken. Er zit twee jaar fabrieksgarantie op de set CX 300. Dus als er een oortelefoontje mee stopt binnnen een half jaar zou ik er mee terug gaan naar de leverancier.

Jordi Bruijnzeels 24-06-2008
Geschreven voor: Sennheiser CX300S zilver

Zeer fijne in-ear speakers. Het is inderdaad even wennen om deze in je oor te krijgen, maar het is zeker de moeite waard. Ik gebruik deze headset icm een Cowon IAudio D2 Multimedia player en de geluidskwaliteit is subliem.
De bass geluiden zijn zeer diep en goed te horen. Echt een aanrader!

Erwin86 12-03-2008
Geschreven voor: Sennheiser CX300S zilver

In het algemeen kan ik over de oordopjes niet zo over te spreken. Het geluid is echt geweldig, nog nooit zo mooi gehoord met oordopjes! Echter zitten ze bij mij waadeloos in het oor. Kan ze om de 5 minuten zeker wel terugduwen. Dit is natuurlijk zeer irritant.. Maar weet niet zeker of dit aan mijn oren kan liggen.. Binnenkort weer nieuwe bestellen..
Voor mij dus een dure miskoop...!

SaddieN 18-01-2008
Geschreven voor: Sennheiser CX300S zilver

Erg mooi geluid, ook de bastonen komen erg goed tot hun recht. Probeerde laatst weer eens gewone oordopjes... was vergeten dat dat zo'n blikkerig geluid was. Beetje vreemd om ze zo diep in je oren te moeten steken, maar daar merk je na een paar minuutjes niets meer van.

robrod 19-01-2007
Geschreven voor: Sennheiser CX300S zilver

Heb de CX300 net in huis en gerbuik ze in combinatie met een 4gb ipod. Wat een wereld van veschil zeg! Dat wennen aan in ears geloof ik graag maar ik heb het er voor over. De bas is echt super en ook de midden- en hoge tonen worden heel mooi weregegeven. Ik heb trouwens wel de grootste adapter eromheen gedaan. In eerste instantie de middelste gebruikt maar dan valt de bas erg tegen. Dat staat trouwens ook op de verpakking; dat de maat van de adapter van wezenlijk belang is voor de geluidskwaliteit. Ik gebruik ze met name in de trein en tijdens hardlopen. Het lijkt me sowieso niet verstandig om met een hoofdtelefoon in het verkeer te zitten dus met deze oordoppen helemaal niet. Je hoort inderdaad echt helemaal niks van buitengeluiden. Erg tevreden dus!

dirk2006 13-08-2006
Geschreven voor: Sennheiser CX300S zilver

Een in-ear sluit het oor volledig af en daar moet je wel aan wennen!!

Voor ik überhaupt muziek aanzet hoor ik al niets meer. Niet handig in het
verkeer als je geen geluidssignalen meer hoort. Daar mag best wel wat meer
voor worden gewaarschuwd. Ik begrijp nu hoe een dove zich voelt. Geldt dat voor
alle 'in-ears'?

Wel heel handig als je wordt afgeleid door kletsende collega's / medestudenten.

Het is zeker een kwaliteitsproduct met een mooi geluid dat ook de lagere tonen
goed weergeeft.