Philips CitiScape Frames SHL5705WT/00

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips CitiScape Frames SHL5705WT/00 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

judie-1 21-04-2014

Ik heb deze koptelefoon nog maar een paar dagen, en hij bevalt me zeer goed! Ik wilde niet teveel geld uitgeven, dus ben ik voor deze zeer makkelijk opvouwbare koptelefoon gegaan. De prijs/kwaliteit vind ik erg goed.
Ik vind het namelijk heel erg fijn dat deze koptelefoon zich goed afsluit van je omgeving tijden het luisteren. Als ik bijvoorbeeld ga studeren heb ik geen last van de mensen om me heen. Ook zit hij erg comfortabel, je kunt de koptelefoon afstellen qua lengte waardoor hij zich precies aanpast aan je hoofd.
De koptelefoon wordt netjes geleverd in een neutraal zwart draagzakje, waardoor je hem makkelijk in je tas kunt meenemen en hierdoor ook niet beschadigd. Je kunt hem makkelijk opvouwen zodat hij ook niet te groot is.
Hij is qua grootte voor mij heel goed, omdat ik maar een klein ben, en de koptelefoon dus niet zo opvalt. En door de stoffen draad heb ik geen problemen met kabels die in de knoop zitten.
Kortom zou ik deze koptelefoon aanraden aan iedereen die voor niet te veel geld een goede kwaliteit koptelefoon wil hebben.

ilseseuntiens 19-04-2014

Een paar weken geleden heb ik deze Philips hoofdtelefoon ontvangen. De eerste indruk was erg goed. Hij was mooi verpakt in een luxe doosje en zat verpakt in een mooi draagzakje. Niet alleen het doosje zag er luxe uit maar ook de hoofdtelefoon zag er erg mooi en luxe uit. Een voordeel is dat de koptelefoon opvouwbaar is en hierdoor makkelijk mee te nemen is. Bijvoorbeeld naar school of eventueel op vakantie, hierdoor is de kans ook kleiner dat de hoofdtelefoon stuk gaat. Het formaat van de koptelefoon is prima, niet te groot maar ook niet te klein. Ook de kleur vind ik erg mooi. Er is veel moeite gestopt in het design.

Nu een paar weken de hoofdtelefoon in gebruik te hebben ben ik ook over het geluidskwaliteit erg tevreden. De hoofdtelefoon zorgt voor een goede en zachte aansluiting op de oren zodat er weinig geluid verloren gaat. Dit vind ik persoonlijk erg belangrijk aangezien ik het niet prettig vind als andere mensen zich storen aan geluidsoverlast. Kristalhelder en gebalanceerd geluid is dan ook prima beschreven.
Verder zijn de materialen goed gekozen en is het een fijne lichtgewicht koptelefoon.

Al met al zou ik deze koptelefoon aan iedereen aanbevelen die opzoek is naar een mooi ontworpen hoofdtelefoon welke een goede kwaliteit geluid levert. De prijs kwaliteit verhouding van deze hoofdtelefoon is erg goed.