Philips CitiScape Frames SHL5705BKP/00 zwart, bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips CitiScape Frames SHL5705BKP/00 zwart, bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

MSDJ 14-07-2014

Heb deze headphones vanochtend binnen gekregen en heb ze voor het grootste deel van de dag al gebruikt. Ze zitten lekker, noise cancelling is goed. Je hoort nog wel je omgeving heel zachtjes, wat ik alleen maar fijn vind, bijvoorbeeld als ik aan het fiesten ben. Geluidskwaliteit is echt goed, hoef het volume helemaal niet hard te hebben om de muziek te kunnen horen. Hier moet ik wel nog aan wennen, maar het is een hele verbetering voor mijn oren. De microfoon werkt ook uitstekend, hoef helemaal niet hard te praten.

Hans5508 25-04-2014

Een mooie koptelefoon voor onderweg met een goed geluid. Doet weinig onder voor de Fildelio L1 die ik thuis gebruik. Fraai design en voelt degelijk aan. Geluid is met de 40mm drivers echt goed te noemen. Bas mag iets sterker, maar dat kan je ook regelen met je mp3 speler of smartphone.

daisylangenberg 19-04-2014

Sinds een tijdje ben ik de blije eigenaar van deze koptelefoon. Ik ben er erg over te spreken. De oortjes sluiten goed af waardoor het geluid van buitenaf zoveel mogelijk wordt tegengehouden. Ook zijn ze verstelbaar in hoogte, dit zorgt voor een comfortabele pasvorm.
De koptelefoon heeft een mooi design wat niet te opvallend is. De kabel is van stof waardoor ik hem nog geen een keer uit de knoop heb hoeven halen. De oortjes zijn in te vouwen waardoor hij gemakkelijk mee te nemen is in het bijgevoegde hoesje, wat tevens schade beperkt.
Er komt een mooi geluid uit de koptelefoon met een prima bas.

Brabant1993 03-04-2014

Mijn ervaring m.b.t. deze headphone is zeer positief! Ik had al een Philips headphone, maar deze bevalt mij beter om de volgende redenen:

1. Het draagcomfort is beter dan mijn vorige headphone omdat ik deze langer kan dragen zonder oor-, of hoofdpijn te krijgen.

2. De vormgeving is top! Ik vind het vervelend om een opvallende koptelefoon op te hebben. Deze koptelefoon is subtiel maar trendy vormgegeven.

3. Ik ben zeer tevreden over de geluidskwaliteit! Zeer goede bass!

Nog een pluspunt is het reistasje dat je erbij krijgt. Ik heb een koptelefoon altijd in mijn tas zitten en door dit reistasje is de kans op beschadiging erg klein.

Laura Hendriks 28-01-2014

Mijn ervaring met de Philips Citiscape Frames is zeer positief. Ik heb deze onlangs gekregen en ik ben er erg over te spreken. Zelf heb ik de bruine variant, het design is erg mooi. De 'print' in de hoofdtelefoon vindt ik erg mooi, niet zo standaard als andere hoofdtelefoons. Het geluid is heel zuiver en duidelijk. (ik gebruik het voor de Iphone en Ipad) Als ik de hoofdtelefoon in gebruik heb, hoor ik niks van de omgeving. Dit vindt ik ook een pluspunt. Een ander groot pluspunt vind ik dat je de kabel kan loskoppelen en dan het inklapbaar is. Ondanks mijn zeer positieve ervaring heb ik 1 minpuntje, de hoofdtelefoon drukt erg op mijn oren. Dit gaat na langere duur knellen. Ik heb de hoofdtelefoon pas een week, misschien ligt het daaraan.