Sony MDR-10RC wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-10RC wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Aja 03-06-2016

Lichtgewicht, mooi geluid

Geschreven voor: Sony MDR-10RC

Heerlijk lichte koptelefoon, ook heel mooi design en compact. Het geluid van deze sony is harstikke zuiver en helder en lekker op de voorgrond. Ben heel tevreden!

Sony headphone MDR 10RCB 08-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-10RC zwart

Dit is een zeer conformable koptelefoon die ook bij langdurig dragen geen last veroorzaakt. Ook heel fijne geluidskwaliteit! Enige kleine minpuntje: de draad is niet zo lang.

Ron 01-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-10RC

lekker licht, eenvoudige vormgeving maar modern, lekker geluid met bas en sluit omgevingsgeluiden af, vrij solide materiaal maar zie liever een case dan een stoffen zakje als opbergmogelijkheid.Knopje op snoer zou beter mogen werken om naar volgend liedje te schakelen.

daru 30-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-10RC wit

dit is mijn 2e koptelefoon van dit type en ik ben er zeer over te spreken. hij zit goed heeft een mooi geluid en de prijs kwaliteit verhouding is ook goed. al met al dus een goede koptelefoon

Bdg 30-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-10RC

De koptelefoon zit erg lekker en voelt ook aan als een hoogwaardig product. De impedantie is lekker laag,waardoor je het volume niet erg hoog hoeft te zetten.Er komt een prima bass uit zo'n klein formaat koptelefoon,ook hoog en midden zijn prima aanwezig.Al met al een prima koptelefoon voor onderweg/of laptop.

Ernie 23-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-10RC wit

De koptelefoon zit zeer comfortabel en sluit heel goed af. Hij ziet er zeer goed uit en het geluid is uitstekend. Wij hebben de witte variant, die er gelikt uitziet. Alhoewel hij populair is in ons huisgezin ziet het er naar uit dat hij niet snel vuil wordt.

Melanie 14-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-10RC

Ik draag de koptelefoon nu een aantal weken en hij zit nog steeds goed. Tegenover mijn vorige zit er stukken beter geluid in, en hij is handig mee te nemen.

Twan 18-12-2015
Geschreven voor: Sony MDR-10RC

Prima headset, door dichte kappen goede demping van omgevingsgeluid. Geen probleem pairen met boomboom50

Myrthe 18-12-2015
Geschreven voor: Sony MDR-10RC zwart

De koptelefoon zit erg fijn, hij is daarnaast niet zo groot waardoor hij makkelijk mee te nemen is en je niet met zo'n grote koptelefoon rond hoeft te lopen. Bovendien doet de geluidskwaliteit niet onder aan de grotere koptelefoons en is deze goed betaalbaar.

Jouvenaar 01-12-2015
Geschreven voor: Sony MDR-10RC wit

kwaliteit van geluid en draagconfort kende ik al van eerdere koptelefoon van Sony en nu na ruim 10 jaar was ik aan een nieuwe toe en deze is niet alleen geweldig in geluid en comfort, de prijs is ook goed betaalbaar.

rienish 28-11-2015
Geschreven voor: Sony MDR-10RC zwart

dit is een hele goede stevig product met een goeie bas. de draag comfort is erg uitstekend als je de hoofd telefoon op hebt dat zijn de hoofdband en oorstuk heel erg comfortabel. deze koptelefoon is ook een hele goeie noice-canceler. ik ben erg tevereden over dit product en ook voor de prijs klasse.

Richard Kok 24-11-2015
Geschreven voor: Sony MDR-10RC wit

Ik heb deze hoofdtelefoon zaterdag gekocht. Zit goed op je hoofd en er komt een goed geluid uit. Ik heb deze hoofdtelefoon vergeleken met andere merken uit dezelfde prijsklasse en kwam er wat mij betreft als beste uit. Verder is de bediening heel eenvoudig.

DJ 08-11-2015
Geschreven voor: Sony MDR-10RC wit

ik heb dit merk met andere merken vergeleken en qua geluidintensiteit, comfort, grootte en prijs/kwaliteit verhouding ben ik weer terug gekomen op mijn vertrouwde merk Sony. Deze koptelefoon heb ik nog niet zo lang, maar geniet er minstens zoveel van als van mijn vorige welke ik zeker 11 jaar gehad heb.

Nils 27-10-2015
Geschreven voor: Sony MDR-10RC

Zeer fijne hoofdtelefoon met een bescheiden formaat (in te stellen). Ik ben meer van de in-ear hoofdtelefoons, maar deze on ear kan mijn goedkeuring zeker wegdragen. Hij zit zeer comfortabel, zelfs na langere tijd. Op basis van de productfoto's was ik bang dat het een te groot en zwaar product was. Dit viel alleszins mee. Ondanks het geringe formaat is hij goed in te stellen op formaat en hij is na het loshalen van de kabel in te vouwen en op te bergen in meegeleverd zakje. Het geluid is voor de prijs zeker subliem, zowel met lossless als compressed audio, Er zitten standaard 2 kabels meegeverd, een voor het luisteren en een voor telefoneren. Natuurlijk kan je de telefoonkabel zonder kwaliteitsverlies ook voor audio gebruiken. Het is een geweldige service van Sony echter. Al met al een top product!