Beats by Dr. Dre Studio 2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Beats by Dr. Dre Studio 2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

skubrik1 12-05-2014

Ik was al enige tijd opzoek naar een goede noise cancelling Headphone maar na het lezen van vele reviews en het bekijken van talloze youtube filmpjes heb ik toch gekozen voor de Beats Studio. Veel audiofielen hebben een grondige hekel aan het merk Beats omdat hij overgeclassificeerd zou zijn. Misschien hebben ze daar een beetje gelijk in maar je koopt ook geen Porsche om je gezin te vervoeren. Met andere woorden ook een headphone heeft zo zijn punten die mensen aanspreken. Ik heb hem gekocht nadat ik eerder de Harman Kardon heb geprobeerd maar die was qua vormgeving heel mooi maar viel tegen vwb de noise cancelling en als je voluit ging vervormde het geluid. Toen ik in de winkel de Beats Studio ophad luisterde ik naar een nummer van M83 geen muziek met zware bassen. Ik werd letterlijk weggeblazen door het waanzinnige volle volume en zuiverheid. Ik hoorde niets meer van de omgeving behalve de muziek. De verkoper wilde ook even luisteren en deelde de mening. Ik was om. Er zullen ongetwijfeld betere headphones zijn maar deze Beats Studio was het voor mij. Het geluid is enorm verbeterd. De noise cancelling werkt goed maar niet extreem. Het zit heel comfortabel en je merkt er niets van ook niet na een paar uur. Verder zit het nu wel goed met de headband die eerder zoveel problemen opleverde. De via usb oplaadbare batterij is een mooie oplossing. Dat scheelt weer batterijen. Vandaag heb ik nog even het nummer medusa van UB40 geluisterd. Waanzinnig!!!! Ik ben heel blij met deze headphone ondanks de prijs.