Sony MDR-V150 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-V150 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Laurens1992 10-02-2010
Geschreven voor: Sony MDR-V150 zwart

Het geluid is meer dan behoorlijk en de bass zit wel ergens goed maar topkwaliteit is het niet maar prijs/kwaliteit valt dit wel allemaal nog best goed mee. Het is veel beter dan gewone oortjes uiteraard maar voor als dj dit te gebruike zou pas dom zijn. Zelf is het niet sterk als je het bloot in een boekentas steekt, als je dan paar duwtjes krijgt is de kans groot dat het ergens gebroken is. Maar ik ken mensen dat hij al heel lang meegaat. Het grote voordeel is dat hij niet lomp is en niet zwaar, het nadeel is dat hij spant aan je oren al vond ik het niet erg een nadeel maar sommige vonden dat van wel en je mag geen super groot hoofd hebben. Ik was alleszins blij van de aankoop gezien de lage prijs! Aanrader voor iemand die enkel nog maar oortjes in bezit heeft gehad ;)

Danielh 20-06-2008
Geschreven voor: Sony MDR-V150 zwart

Het geluid klinkt heel goed en het apparaatje zit lekker.

De persoon die vermeldt dat hij begrensd is, gebruikt hem vast met een begrensde muziekspeler. Met mijn iPod Shuffle kan hij zo hard dat het pijn doet aan je oren. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die 'm nog harder wil hebben (of je moet het gaan gebruiken als speakers).

Ik ben alleen helemaal niet tevreden over de duurzaamheid. Ik gebruik 'm bijna elke dag en heb inmiddels mijn 3e apparaat in 2 jaar tijd, en die is ook alweer stuk (plastic gedeelte valt uit elkaar). Ik weet ook niet waarom ik 'm blijf kopen. Hij kost natuurlijk ook maar een beetje.

Eflix 25-02-2008
Geschreven voor: Sony MDR-V150 zwart

Wat een tegenvaller: terwijl de oordopjes van Sony echt van topkwaliteit zijn (ik gebruik ze al 10 jaar) vind ik dit model echt flut. Ten eerste klemmen de shells te hard tegen je oren, wat na 2 uur luisteren bij mij een onprettig gevoel gaf. Lijkt me niet de bedoeling. De geluidkwaliteit is zeer matig: het volume is begrensd, heel irritant aangezien ik zelf graag wil bepalen of ik al dan niet mijn gehoor beschadig. Zonder gekheid: het maximale volume is gewoon niet erg hard. Verder zijn de lage tonen te veel aanwezig: de bass is overdreven. Dit valt natuurlijk wel te corrigeren met een handmatige EQ, maar van Sony verwacht je dit toch eigenlijk niet. Daar staat dan weer tegenover dat het geheel robuust en degelijk aanvoelt en voorzien is van een typische stylish 'Sony-vormgeving'. Conclusie: heb je een klein of wat smal hoofd en hou je van een harde bass, dan is dit mooie apparaat -mede door de prijs- een prima keus. Perfectionisten en DJ's; laat deze maar aan je voorbij gaan.

Glasshead 17-04-2007
Geschreven voor: Sony MDR-V150 zwart

Lekker goedkoop, en zalig geluid. Simpel design, lekker licht om te dragen, ronduit ideaal zeker voor die prijs!