Sennheiser MOMENTUM On-Ear blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser MOMENTUM On-Ear blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jongdeb 24-08-2015

Zeer mooi vormgegeven koptelefoon en dito geluidsbeleving. Ik had hiervoor een Sennheiser HD201, het verschil is enorm. Alle tonen worden in een juiste verhouding weergegeven waarbij de lage tonen mooi duidelijk maar zeker niet overheersend zijn en de hoge tonen nooit schel worden.

Draagcomfort is prima maar je voelt na een wat langere draagtijd (> 1 uur) de on-ear schelpen toch wat drukken, zij het niet hinderlijk of pijnlijk. Ik heb over-ear Momentum overwogen maar het grote prijsverschil hield me tegen. Het alcantara van de schelpen is zeer confortabel, wordt niet te warm en na een half jaar gebruik ziet het er nog als nieuw uit.

Het design is helemaal fantastisch, zeker in de zwarte uitvoering met rode accenten, zeer chique. Afwerking is netjes en degelijk.

Samenvattend een zeer fijne hoofdtelefoon met zeer goed geluid en een prachtig design. Is budget geen issue, overweeg dan de over-ear versie maar deze on-ear voldoet al perfect! Gegarandeerd value for money

ber60 28-02-2015

Ik kreeg advies een sennheiser te nemen als vervanging van mijn hele oude pioneer
Deze besteld via ing rentepunten. De geweldige mooie verpakking maakte me al sceptisch want kwaliteit apparaat gaat ten koste van de prijs van de verpakking.
vormgeving is smaak draagcomfort knijpt op de oren en de schelpen zijn te klein voor over ear en te groot voor on ear
geluid. nog nooit zo,n rommelig geliud gehoord, asus van 30,= klonk nog beter.deze ging binnen een uur weer retour. en besloot nimmer meer online iets te kopen;Hebuiteindelijd toch voor een sennheiser gekozen; voor de hd598 gekozen na 10 uur luisteren en merken vergelijken zie mijn review aldaar.
wat een verschil voor dezelfde prijs

juliangoudriaan 12-09-2014

Ik zocht een mooie en een niet al te dure koptelefoon. Ik kwam al snel uit op deze senneheiser on ear. Mooi is tie zeker en de prijs kwaliteit verhouding is ook erg goed. Ik heb hem dus meteen gekocht, en ik heb er nog geen moment spijt van gehad. Wat een geluid komt er uit dat ding, zeer mooi een het wordt niet opgeleukt met allerlei technologie (zoals bij beats). Daarom was de keuze tussen sennheiser en beats snel gemaakt. Zeker een aanrader. Ik heb een 9 gegeven omdat alles natuurlijk beter kan, maar sennheiser zet een hele mooie en goede koptelefoon op de markt met deze on-ear.

roeloffs 15-08-2014

Het uitpakken is een feestje op zich.
Werkt goed met iPhone.
Mijn gehoor is niet meer wat het was, maar deze koptelefoon geeft mooi balans waardoor ik geen naar en pijnlijk geluid ervaar met de momentum on ear.
Duurzaamheid kan ik nog weinig over zeggen, maar de koptelefoon ziet er fraai en degelijk uit.

Jeroen Borsboom 14-08-2014

Ik heb niets dan lof te schrijven over deze hoofdtelefoon! Was een geweldig ding! Ik was al langer op zoek naar een hoofddtelefoon met een 'ouderwetse' en eigentijdse uitstraling en ik kwam al gauw op de Momentum uit. De keus tussen on-ear en over -ear was wel lastig maar wat wil je, ben je vaak op reis dan is de on-ear prima. Luister je voornamelijk thuis, koop dan de over-ear.

Bij het openen van de verpakking had ik al zoiets van, wauw! En je hoor, bij het openen van de mooie beschermetui zag ik m liggen. Gelijk opgedaan en aangesloten op mn telefoon.

Wat een fenomenaal geluid. Alles is goed hoorbaar. Diepe bassen, mooie middentonen en goede pieken. Alles is goed in balans. Had hiervoor ook een Sennheiser, maar deze overtreft alles! Ik ga hier zeker nog heel veel plezier aan hebben! Echt een top product en een aanrader!

VincentWerf 01-08-2014

Vandaag heb ik de momentum on-ear binnen gekregen. Ik had hem bij Hobo-Hifi besteld.
Het product snel uitgepakt en aangesloten. Wat een geweldig geluid, op alle vlakken is het geluid goed, goede bass en heldere klanken.
Daarnaast is het design van deze hoofdtelefoon ook geweldig. Kortom een goede combinatie van design en super geluid.
Ik heb gekozen voor deze hoofdtelefoon omdat hij niet zo groot is en daardoor goed mee te nemen is voor onderweg, waar ik hem voor ga gebruiken.
Het enige wat me opvalt is dat je oren warm worden omdat de hoofdtelefoon op de oren valt. Dit is denk ik ook een kwestie van gewenning. Want na een tijdje heb je hier minder/geen last meer van.
De afstandsbediening werkt ook prima. Mooi geïntegreerd in het geluidssnoer en werkt zoals ik gewend ben bij mijn iPhone.

lecram1 31-07-2014

Heb afgelopen weekend deze koptelefoon van Sennheiser aangeschaft en ik moet zeggen dat hij geweldig klinkt !!

Na een paar dagen deze koptelefoon in mijn bezit te hebben kan ik alleen maar zeggen Wow !!

Jac O 13-07-2014

Geweldig geluid. Mooie vormgeving en degelijk uitgevoerd, kortom een aanrader. Zelfs vanaf eerste momenten goed draagbaar zonder zere oorschelpen.

Bolliebob 30-06-2014

Onlangs aangeschaft de Sennheiser Momentum, on ear Ivory. Wat een geluidje. Warme tonen, mooi diepe stereo. Deze koptelefoon is special ontwikkeld voor de I pod/I Phone en I Pad. Ik gebruik het muziek programma Spotify. De muziek klinkt echt 300% beter dan door de in ear dopjes van Apple, en de Dr.Dre headset wordt met gemak verslagen. Dus muziek liefhebbers, mocht je op zoek gaan naar een head set, dan is deze zeer aan te bevelen. Koop je hem voor 30-7-2014 is je review ook nog eens € 25,00 waard, dat scheelt toch maar weer.

sjorsdeloor 15-06-2014

Erg goed geluid, alleen met fietsen wat lawaai van de wind. De bass is prima en de zuiverheid is dik in orde. Aansluiting op de iPhone werkt goed en is dus handig.

S-sie 25-05-2014
Geschreven voor: Sennheiser MOMENTUM On-Ear

Al in de winkel stond ik versteld van de geluidskwaliteit: "Rijk" en "Gedetailleerd", geen woord van overdreven.... kwam totaal niet met de bedoeling een nieuwe koptelefoon aan te schaffen, had al jaren een prima Sennheiser, maar dit was anders...al snel inpakken en wegwezen dus. Buiten de hippe kleurstellingen ook nog eens zeer comfortabel op het oor. Enig mogelijk nadeel is dat je medemens misschien iets te duidelijk je muziek kan mee beluisteren..... voor €100,= meer heb je de Over-ear uitvoering (technisch exact dezelfde kwaliteit) en is dit evt ongemak uit de wereld geholpen! Ga hem zelf eens testen, dan weet je ECHT wat ik bedoel :)

danielleroos 17-05-2014

Headset met mooi design, die zelfs voor langere tijd erg comfortabel zit. Het geluid is van uitstekende kwaliteit, hoewel met sommige muzieknummers de middentonen te wensen laten (vooral te merken als de headset gedragen wordt in plaatsen waar er veel geluid op de achtergrond is zoals in het vliegtuig). De headset 'lekt' ook veel muziek; zelfs op laag volume kan de persoon naast je meeluisteren naar de muziek. Hierdoor niet ideaal voor gebruik buiten het huis, maar in het huis of op rustigere plaatsen is de headset absoluut top!!!