Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL JBL Tune 760NC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

m*********@g******** 15-06-2023

Teleurgesteld

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

We waren opzoek naar een koptelefoon die zowel mijn als ik zouden kunnen gebruiken. We zochten mooi geluid en noise reduction. Helaas was dit niet het juiste product. Ondanks dat we JBL normaal gesproken goed vinden. Geluid goed maar zacht. Noise reduction was matig.
Maar het ergste was het gekraak. Niet door het geluid maar door het materiaal. We hebben het product terug gestuurd.
Niet goed nagedacht van JBL.
Wat betreft levering. Een dikke 1!! Extra betaald voor snelle levering. Werkt dus niet. We kregen hem 2 dagen te laat.
Bol verkoopt gebakken lucht qua levering.
Met regelmaat mailtje ontvangen (bij een bestelling) waarin staat dat we niet thuis waren. Klinklare onzin. Man werkt vanuit huis.
Gr MD

Pluspunten

• Gewicht
  • Prijs

Minpunten

• Materiaal
  • Zacht geluid
  • Matige noise canceling

Cindy 29-12-2022

Toch teleurgesteld.

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

Op zich is het geluid voor mij prima. Hij zit ook voor langere tijd prettig op mijn hoofd. Maar nu nog geen paar maanden verder. Hij laadt niet meer op en valt steeds uit. Ik heb nu al nieuwe kabels gekocht plus een ander blokje. Ik heb hem gereset etc. Niks helpt. Nu dus toch verplicht om hem weg te kleuren brengen en hem dus een aantal WEKEN kwijt te zijn. Dat is niet fijn als je een opname krijgt en je alleen gebruik mag maken van een koptelefoon om anderen niet te storen. Ik baal hier enorm van. Binnen zo'n korte tijd al niet meer goed. Ben ik niet gewend van JBL.

Pluspunten

• Geluid
  • Comfortabel op het hoofd
  • Normaal laadt hij snel op

Minpunten

• Binnen een paar maanden niet meer op te laden
  • Hij valt steeds uit en niet omdat hij leeg is

S.Pamhier 19-11-2022

Goed voor wat je in deze prijsklasse mag verwachten

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

Ik ben redelijk tevreden over de JBL Tune 760NC koptelefoon, maar heb toch een aantal punten van kritiek. Het komt doordat ik te hoge verwachtingen heb gekregen door wat ik heb gelezen over ANC (Active Noise Cancelling). Ik wil mijn ervaringen delen opdat anderen de juiste verwachtingen hebben.

Ik had de indruk gekregen dat je met ANC geen geluid van buiten meer hoort. Dat blijkt niet waar te zijn. Zodra je de koptelefoon op zet wordt de helft van het buitengeluid gedempt, zoals bij alle over-ear koptelefoons. Een proef met een stofzuiger toont aan dat zodra de ANC inschakelt, de helft van het resterende geluid wordt geëlimineerd. Ruwweg een kwart van het buitengeluid blijf je dus horen. Voldoende om een gesprek te voeren mits je de muziek zacht zet. Iemand meldde dat ANC pas werkt als je de muziek aanzet. Dat is niet waar: ANC werkt onmiddellijk. ANC blijkt vooral frequenties in het middengebied te dempen. Hogere frequenties worden gewoon doorgelaten. Maar die worden (gedeeltelijk) mechanisch gedempt door de oorschelpen.

De hoofdtelefoon zit goed, ik had graag iets grotere oorschelpen gehad om ze goed over het oor te laten vallen, maar met een beetje schikken lukt het wel. Het materiaal voelt prettig aan, maar wordt op den duur een beetje zweterig. Langer dan een uur wil ik hem niet op mijn hoofd hebben. Voor mij is dat voldoende.

Het geluid is aangenaam. Sommige testers wijzen erop dat JBL altijd een zware bas geeft, maar dat blijkt niet zo nadrukkelijk te zijn dat het storend is. Bezwaarlijker is het dat de prestaties bij hoge tonen echt slecht zijn. Fijne percussie geluiden mis ik in de muziek. En dat blijkt te kloppen. Met de app "Frequency generator" kon ik testen dat het boven 3.500 Hz ophoudt. Mijn oude in-ear set (Sony WI-C200) komt ruim 2 keer zo hoog! En dan beweert JBL dat de drivers 20-20.000 Hz aankunnen. Onzin! Controleert niemand de specificaties?

Samenvattend: weliswaar valt deze koptelefoon mij wat tegen, maar gezien overige beoordelingen denk ik dat het apparaat gewoon biedt wat je in deze prijsklasse mag verwachten.

Pluspunten

• Mooi
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Tegenvallende hoge tonen
  • matige ANC (Active Nose Cancelling)

IvaT 21-10-2022

Goeie koptelefoon!

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

Ik ben deze koptelefoon nu iets meer dan een week aan het testen en ik ben er meer dan tevreden over! Het is een lichte koptelefoon. Het design is strak en mooi mat zwart. Het zit heel prettig, het heeft een kussentje aan de bovenkant en je kunt hem ver verstellen. De kussentjes zitten comfortabel om je oren waardoor het fijn afsluit en je niks meer hoort van de omgeving hoort, dit vind ik zelf heel fijn tijdens het sporten. Het is een Bluetooth koptelefoon wat ik zelf erg prettig vind. Je kunt alles doen terwijl je telefoon aan het opladen is en op de koptelefoon zelf kun je het geluid instellen, volgende of op pauze klikken. Ook zit er op de koptelefoon een een noise canceling functie, dit werkte ver boven mijn verwachtingen.

Pluspunten

• Noise canceling
  • Comfortabel

Minpunten

• Geen beschermhoes

Luna 07-10-2022

Mooi geluid, goed werkende features en makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

Ik heb de JBL Tune 760 NC nu een paar weken in gebruik en merk dat ik bijna niet meer zonder de deur uit ga. Ik vind het een erg prettige koptelefoon! Het geluid is mooi, helder en een prettige bas. Ik hoor dingen terug in nummers die ik eerder niet gehoord heb! Ook vind ik de actieve noice canceling een ware uitvinding! Het maakt dat ik veel rustiger in een drukke omgeving kan zitten. Het blokt bijvoorbeeld het geluid van de trein helemaal uit. Ook het bellen via de koptelefoon gaat erg goed, op korte afstand (bij proberen eerste keer) leek er wat vertraging door de bleutooth, maar hier heb ik bij verdere telefoontjes helemaal geen last meer van gehad. Ook is de JBL Tune handzaam en gebruiksvriendelijk. De knopjes en werking heb je zo door en doordat hij te draaien is kan ik hem makkelijk opbergen in mijn tas. Wat ik verder erg prettig vindt is het feit dat de koptelefoon in korte tijd voor 2 uur oplaadt.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Gebruiksvriendelijk
  • Goede Active noice canceling

s*********@a***** 08-01-2022

Aanrader!

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

Fijne koptelefoon! Mooi design, zit comfortabel, zeker ook als de koptelefoon langere tijd per dag gebruikt. De batterij gaat ook lang mee! Het onhandig korte kabeltje maakt het niet makkelijk hem te laden, maar voor een paar euro koop je een langer kabeltje! Kortom, als je een koptelefoon zoekt met goed geluid en prima werkende noice canceling… dit is een aanrader!

Kammanski 30-12-2021

Een echte aanrader.

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

Een hele fijne koptelefoon. Ik heb deze nu zo'n 4 weken kunnen testen en niets dan lof. Zitcomfort is prima zelfs bij langdurig dragen. Het afspelen van muziek en podcasts gaat prima. Geluid is gewoon goed. De actieve ruisonderdrukking ben ik van onder de indruk, zeker voor deze prijs. Ik werk langdurig in omgevingen met veel achtergrond geluid en met de ruisonderdrukking aan is het een verademing.
Het opladen gaat via een meegeleverde USB - USB-C kabel, waarna de accu erg lang meegaat. Ik heb zelf de ruisonderdrukking continu aanstaan en zelfs dan gaat de accu lang mee. Meestal hoef ik maar 1 á 2 keer per week op te laden en dat doe ik dan 's nachts of in de auto.
Al met al een goed koptelefoon. Een aanrader.

Pluspunten

• Prijs
  • Accuduur
  • Ruisonderdrukking

Minpunten

• Geen opberghoes meegeleverd

k*************@g******** 30-12-2021

Top koptelefoon!

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

Ik test deze koptelefoon nu een aantal weken. Zelf ben ik groot fan van JBL en heb dan ook een aantal producten thuis staan. Deze koptelefoon is ook weer een topproduct!

De koptelefoon heeft goed geluid, een mooie bas en strak design. De noise cancelling werkt prima. Tijdens het koken kijk ik meestal een serie op mijn telefoon. Met de JBL Tune 760NC heb ik geen last van de afzuigkap die aanstaat. Die hoor je amper.

En ook het koppelen met apparaten gaat top. Verder ben ik zeer tevreden over de accuduur en blijf de koptelefoon goed zitten tijdens het hardlopen/sporten.

Het enige minpuntje van deze koptelefoon is dat hij vrij strak om mijn hoofd zit. Dit kan natuurlijk per persoon verschillen, maar voor mij persoonlijk is het iets te strak. Hierdoor is het niet prettig om de koptelefoon langere tijd op te hebben.

Pluspunten

• geluid
  • design

Minpunten

• zit een beetje strak

Marijn1983 28-12-2021

Fantastisch!

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

Ik mocht deze testen en ben er erg enthousiast over! Deze koptelefoon heeft echt een geweldig geluid! Het zit prettig en sluit goed af waardoor je geen last hebt van omgevingsgeluiden en je omgeving geen last heeft van jou. Het heeft een lange batterijduur en is zeer snel opgeladen. Enige nadeel is dat de laadkabel wel heel erg kort is.
Al met al een enorme aanrader!

Pluspunten

• Geluid
  • Zit prettig
  • Lange batterijduur
  • Snel opgeladen

Minpunten

• Korte kabel om op te laden

WeeBee 27-12-2021

Kleine koptelefoon met krachtig geluid

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

Ik was erg benieuwd naar deze koptelefoon omdat ik al veel prettige ervaringen heb met JBL. Toen ik de doos uitpakte viel me als eerste op dat de koptelefoon zo ontzettend klein en handzaam is. Ik was daar niet meteen enthousiast over. Maar na intensief gebruik kan ik zeggen dat het een erg prettige koptelefoon is. Een allround koptelefoon die je overal voor kan gebruiken. Ik heb deze koptelefoon mogen testen en vooral gebruikt voor het bewerken van een video. Je moet daarbij erg op het geluid zitten want elk toontje moet goed zitten en dit werkt erg fijn. Ik heb geen een keer gehad dat mijn desktop de koptelefoon niet kon vinden en hij was altijd snel verbonden. Het fijne is dat je de koptelefoon met meerdere apparaten kan verbinden dus je kan tussendoor even bellen met de koptelefoon op. Daarna even stoom uitblazen met een harde meezinger is geen probleem het geluid blijft prachtig!

Pluspunten

• mooi geluid
  • lange batterij

Minpunten

• korte kabel

Namelesskelly 26-12-2021

Prima!

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

Ik heb voor deze koptelefoon gekozen, omdat ik veel sport en ik gek word van mijn AirPods aangezien ik ze steeds kwijt raak.
Ook vind ik de geluidskwaliteit van hoog niveau.
Het is heerlijk om met deze koptelefoon te verdwalen in mijn favoriete muziek.
Hij is handig op te bergen doordat hij opvouwbaar is.

Pluspunten

• Makkelijk opbergen
  • Goed geluid

Minpunten

• Strak

Inzi 24-12-2021

Inzi: ideaal product!

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

Hele fijne headphone! Zit comfortabel op je oren en de batterij gaat lang mee. Met name de noise cancelling functie is heel goed, je raakt compleet afgesloten van de omgeving. In de sportschool is het ideaal, maar ook als je gefocust aan een opdracht moet werken of in een teams meeting zit.

Pluspunten

• Strak design
  • Helder geluid

s*********@a***** 23-12-2021

Fijn product!

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

Fijne koptelefoon, goede pas vorm, mooie uitstraling en de noice canceling werkt top!
Makkelijk in gebruik en de batterij gaat echt lang mee. De USB-C kabel mag wat langer, want met 15 cm is deze niet handig in het gebruik.

arnovanderlaan1999@gmail.com 23-12-2021

Top koptelefoon

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

Enorm goede koptelefoon. Ik heb het iets meer dan een week kunnen testen en het kwaliteit van de muziek is uitstekend en alle genre's pakt die mooi op. Ook kan de koptelefoon effecten zoals 8D uitstekend spelen. De koptelefoon gaat fijn over je oren en de noise canceling werkt goed!

Eén minpuntje wel is dat de bass uit het muziek gaat wanneer je je volume op je telefoon volledig aanzet. Ik weet niet of dit komt door een wettelijke beperking of omdat JBL mijn oren wil beschermen. Maar dit is uiteindelijk geen groot probleem.

Pluspunten

• Noise canceling
  • Goed kwaliteit muziek
  • Goed design
  • Draad verbinding

Minpunten

• Bass gaat weg bij hoog volume

TGeerdinck 21-12-2021

Zeer prettige koptelefoon met goede accu

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

De JBL Tune 760NC is zeer prettig dragende mid-rangekoptelefoon die je een hele dag op kunt hebben. Dit komt o.a. door de prima batterijduur! Je kunt na 1x opladen een hele week intensief gebruik maken van deze koptelefoon voordat je hem weer dient op te laden. Je mag wel zelf op zoek gaan naar een andere USB-C kabel, want de meegeleverde kabel is slechts ongeveer 10cm lang.

De noise cancelling van omgevingsgeluid is goed, je hoort hier nauwelijks wat van als je de koptelefoon gebruikt. Helaas kunnen anderen naast jou waarschijnlijk ook meeluisteren met jouw muziek, want de muziek naar buiten wordt niet zo goed gedempt. Dat kan soms onprettig zijn.

Je mist helaas wel een beschermhoesje bij het leveren van deze koptelefoon. Echter is het geluid zeer goed en gaat het om het gebruik van deze koptelefoon.

Pluspunten

• Zeer goede accu
  • Goede noise cancelling
  • Zit prettig

Minpunten

• Korte meegeleverde laadkabel
  • Geen beschermhoesje
  • Muziek noise cancelling niet al te best

Geronimo1975 19-12-2021

Prima 1e indruk!

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

Ik mag de JBL Tune 760NC koptelefoon één maand testen. Kan niet anders zeggen dan dat mijn eerste indruk na ruim een week proberen prima is! Ik had behoefte aan een koptelefoon, waarmee ik me bij online meetings a.g.v. toegenomen thuiswerken beter kan afsluiten voor omgevingsgeluiden, bijv. van andere gezinsleden in huis.
Dat lukt - mede dankzij de Active Noise Cancelling - uitstekend! Wel hoor ik mezelf ook iets minder duidelijk praten dan met mijn oortjes, maar dat is waarschijnlijk een kwestie van wennen. Is namelijk de eerste keer dat ik een over-ear koptelefoon gebruik.
Verder zit product comfortabel op hoofd en is makkelijk te verstellen. In gebruik nemen ging soepel en eenvoudig door beknopte, duidelijke handleiding (wel in Engels). Kortom, tevreden gebruiker hier!

Pluspunten

• Afscherming omgevingsgeluid
  • Handig en snel in gebruik te nemen

Minpunten

• Alleen Engelstalige handleiding

k************@g******** 19-12-2021

Perfect

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

We hebben de JBL Tune 760NC nu een aantal weken en zijn heel blij met de kwaliteit van de koptelefoon. Het geluid is super en je kan hem dagen gebruiken zonder hem op te laden. Mocht hij wel leeg zijn dan kan jij door hem heel even op de lader te leggen weer een paar uur mee. De noise canceling werkt heel goed. Handig als je schoolwerk moet maken en niet afgeleid wil worden en tijdens meets. Hij zit heel comfortabel. Kortom wij zijn heel blij met de koptelefoon!

Pluspunten

• Weinig opladen
  • Comfortabel

Leka 16-12-2021

Goed geluid, passend design

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

Goede en flexibele koptelefoon. De koptelefoon past goed over de oren en zit aangenaam. De koptelefoon klapt goed in, even de vraag of het wel lang genoeg goed blijft gaan.
Het geluid is goed, helder en de koppeling met bluetooth is vlot. Geen verder bijzondere functies, maar gewoon werkt goed en doet wat er nodig is.
Jammer dat er geen hoes omheen zit.

Pluspunten

• goed geluid
  • mooi design

Minpunten

• geen hoes

j************@h********** 16-12-2021

Prima!

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

Gisteren heb ik deze koptelefoon binnen gekregen en vandaag heb ik hem zeker al 3 uur aan gehad. De pasvorm is top, hij valt goed over de oren heen en hij klemt goed. Ik voelde na 3 uur nog geen pijn opkomen wat je bij menig ander model en merk wel heb. De batterij heb ik zelf nog niet opgelaten, dus vanuit de doos uit zit deze al meteen goed vol. De kwaliteit van de verschillende tonen ervaar ik ook als zeer goed!

Al met al een prima product!

Pluspunten

• Goede pasvorm
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Komt zonder bescherm hoes/doos
  • Draaiende onderdelen voelen wat kwetsbaar aan

R0B81N 28-08-2021

Fijne, goedkope, koptelefoon!

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

Ik heb deze koptelefoon nu een aantal weken in bezit en ik mag niet klagen. Voor mijn werk draag ik vaak voor langere tijd een koptelefoon, waarbij ik een koptelefoon nodig heb die snel en goed functioneert. Deze JBL tune 760NC is dan ook erg makkelijk in gebruik en het ‘pairen’ gaat simpel, al had ik soms dat één van mijn apparaten disconnect als ik een andere apparaat connect.

Geluid
Het geluid zelf is prima, maar niet revolutionair. Voor de prijs zeker prima geluid! De bas is erg krachtig, maar het zou fijn zijn als je de diepte van de bas zelf aan kan passen (middels een app). De Noise-Cancelling kan beter. Het isoleert gedeeltelijk, waardoor je de omgeving nog wel hoort. Ik heb vaak een airco aanstaan, welke nog echt goed hoorbaar is tijdens het gebruik van de koptelefoon.

Bediening
Het grootste pluspunt, wat ik bij sommige koptelefoons mis, is dat de JBL tune 760NC aangeeft hoeveel batterij die nog heeft. Zeker als ik op een draaidag ga (voor mijn werk) is het handig om in één oogopslag te zien hoeveel batterij de koptelefoon nog heeft. De knoppen waren even lastig, maar als je de koptelefoon regelmatig gebruikt went dit.

Ontwerp
Het design is erg simpel, maar voelt licht en toch stevig aan. Ikzelf ben gewend om te werken met grotere over-ear koptelefoons, waardoor ik in de loop der tijd wel last kreeg van mijn oren. Ik moet wel zeggen dat dit nu minder is dan in het begin. Qua grootte is de koptelefoon af te stellen

Nieuwigheid
Niet veel nieuwigheid. De noise-cancelling wordt als grootste selling-point neergezet, maar deze zie ik al tijden (beter) bij andere merken; al zijn die koptelefoons wel een stuk duurder. Het gebruik is wel top en je hoeft hem dan ook niet vaak op te laden. Het verbinden met meerdere (2) apparaten is ook een groot pluspunt, al werkte dat bij mij niet altijd even lekker.

Conclusie
Al met al een goede koptelefoon, zeker als je kijkt naar de prijs. Hij doet wat hij moet doen, maar je moet er wel even aan wennen (en de koptelefoon aan jou). Ben je opzoek naar de beste koptelefoon met de nieuwste snufjes? Dan zit je hier niet goed. Maar ben je opzoek naar een koptelefoon die overal prima in functioneert en een goede prijs heeft? Dan raad ik deze zeker aan!

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Prima geluid
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Je moet wennen aan de knopjes
  • Geen app

v************@g******** 18-08-2021

Prima apparaat

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

Een periode dit artikel mogen testen. Noise canceling was voor mij nieuw. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog maar ik vond het wat tegenvallen. Op de fiets merkte ik weinig verschil. Het overige verkeerd was nog goed te horen. Qua veiligheid misschien maar goed ook, ik weet ook niet of hier bepaalde wetgeving aan verbonden is.
Verder prettige koptelefoon. Ik heb het voornamelijk gebruikt tijdens het sporten/spinning vanuit huis. Heerlijk mijn zinnen verzetten en afsluiten van de buitenwereld. Koptelefoon is makkelijk in gebruik, ook de knoppen op het apparaat zijn eenvoudig.
Oordoppen fijn en groot genoeg voor mij om over de oren te zetten.
Kortom prima apparaat.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik.

Minpunten

• Noise canceling vond ik tegen vallen.

lysvis 18-08-2021

Basis lichtgewicht die lekker blijft zitten

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

Ik heb deze koptelefoon de afgelopen maand mogen testen, en ik mag zeker niet klagen!

Het is een simpel model die comfortabel op het hoofd zit. Ik heb bij eerdere noise cancelling headphones ervaren dat er na een tijd een onprettige druk op mijn hoofd/oren kwam en dat was bij deze helemaal niet het geval. De noise cancelling is goed - ik heb hem na ontvangst direct getest door het huis te stofzuigen en ik hoorde amper iets! Ook de batterijduur is pico bello, je kunt lekker lang genieten van je muziek.
Tijdens het sporten (ik dans en doe aan yoga) heb ik geen angst gehad dat de koptelefoon van mijn hoofd zou vallen. Je moet er natuurlijk niet mee op de trampoline springen, maar doorgaans zat hij stevig genoeg op mijn hoofd zonder oncomfortabel te zijn.

Kritiekpuntje voor mij is dat er geen mogelijkheid is om via de koptelefoon het nummer waar je naar luistert te pauzeren of over te zetten. Ook moest ik het geluid van mijn telefoon altijd bijna op maximum zetten om het gewenste volume te behalen.

Pluspunten

• Licht
  • Esthetisch
  • Makkelijk te verbinden

Minpunten

• Geen besturing op de hoofdtelefoon
  • Laag volume

RickMinder 18-08-2021

Topper, echt super geluid!

Wauw. wat een geluid!

De eerste week had ik echt het idee dat het een veel beter geluid gaf, nu weet ik het zeker.
Het zit goed om/op de oren tijdens het luisteren en daardoor prettig.

de noice cancelling is wel een minpuntje.. deze werkt niet altijd, als je het geluid zachter zet werkt deze niet.

Connecten met de telefoon ging super! echter bij de ipad was het even wat werk.
Tevens gaat het bellen en gebruik van google assistent super met deze koptelefoon.

Overal: een super koptelefoon waar je echt veel plezier van hebt.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Bellen
  • Makkelijk verbinden
  • Lange accuduur

Minpunten

• Matige noice cancelling bij zacht geluid

Sim1980 14-08-2021

Fijne koptelefoon met een subliem geluid

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

Was benieuwd maar is echt een fijne koptelefoon. Heb hem op diverse apparaten aangesloten en dat gaat echt heel eenvoudig. Daar hoef je geen it-nerd voor te zijn. Hij sluit erg goed aan op je hoofd en sluit daardoor dus ook de omgevingsgeluiden goed af. Gelijk ook een nadeel dat hij bij langer gebruik toch als drukkend wordt ervaren op je oren. Het belangrijkste: het geluid daar kan ik alleen maar positief over zijn. Het geluid is echt heel erg mooi. zowel in de hoge tonen, als in de lage tonen heeft hij echt een hele mooie weergave.

De bedieningsknoppen moest ik best een poosje aan wennen. Ze zijn lastig te vinden en in te drukken tijdens het gebruik. En doordat dit lastig is en je toch echt afgesloten van je omgeving bent, ga je hem toch snel afdoen als iemand iets tegen je zegt of je iets anders denkt te horen. Hij is mooi plat op te ruimen waardoor hij makkelijk mee te nemen is.

Al met al een mooi vormgeven koptelefoon, was erg leuk om hem testen en ik zou hem zeker aanraden.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Noice cancelling
  • Vormgeving

Minpunten

• Bediening tijdens gebruik
  • "Drukkend" op hoofd bij langer gebruik

Coolekoekkoe 12-08-2021

Aanrader!

Geschreven voor: JBL JBL Tune 760NC

De koptelefoon is erg comfortabel en is makkelijk te gebruiken. De knoppen op de telefoon zijn simpel en gemakkelijk om aan te wennen. Noise Cancelling is erg goed, als student zit ik vaak in het openbaar vervoer. Met deze koptelefoon heb ik geen last het geluid afkomstig van de trein of de bus. Ook heb ik geen last van anderen mensen. Hierdoor hoor je het geluid erg goed. De kwaliteit van het geluid is ook uitstekend, wat ik van JBL gewend ben. Een goeie bass en de hoge en lage tonen zijn goed te horen. De prijs-kwaliteit verhouding vind ik goed, voornamelijk door de goede noise cancelling.

Pluspunten

• Noise cancelling
  • Makkelijk te gebruiken