Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Tune 710 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Ronald123 19-05-2022

Goede koptelefoon

Geschreven voor: JBL Tune 710

De jbl koptelefoon zit lekker en heeft een goede geluid kwaliteit de bass is met muziek wel aanwezig maar niet te overdreven, voor films is voor mijn gevoel de bass weer minder aanwezig en hoort beter dan oortjes. De batterij van de jbl koptelefoon is ook zeer goed, als ik een middag/avond luister is er ongeveer 30% uit de koptelefoon, mocht hij leeg zijn dan kun je hem nog even snel opladen dankzei de snellaadfunctie. Verder is het design ook strak, hij sluit mooi aan op het hoofd. Als je de koptelefoon eenmaal hebt gekoppeld aan de telefoon hoef je hem alleen maar aan te zetten en kun je gelijk luisteren. Ook kun je het geluid regelen via de koptelefoon, dit is wel fijn voor als je muziek luisterd en je telefoon niet in je broekzak hebt. Het enigste minpuntje is dat hij wel een beetje kwetsbaar is doordat je hem kunt opvouwen wat ook wel weer handig is.

Pluspunten

• Goede bass
  • Suiver geluid

Minpunten

• Kwetsbaar bij opvouwen

g*********@h********** 10-05-2022

Top toestel!

Geschreven voor: JBL Tune 710

De JBL Tune 710BT is een eenvoudige koptelefoon met een prima prijs-kwaliteitverhouding. De koptelefoon is uiterst geschikt voor een rustige thuissituatie, dus met weinig omgevingsgeluiden. Een Active Noice Canceling ontbreekt immers waardoor omgevingsgeluiden alsnog waarneembaar zijn. Spijtig want over het algemeen scoort hij anders zeer goed. De koptelefoon is direct te koppelen aan je bluetooth systeem, heel eenvoudig en snel. De hoofdband kan je makkelijk aan de grootte van je hoofd aanpassen en het draagcomfort is ook goed. Geen pijnlijk hoofd dus na enkele uren. De functietoetsen op de koptelefoon zijn beperkt en dat is zeker een voordeel, geen gezoek meer langs je oren om de juiste knop te vinden. Wanneer je tijdens het muziek beluisteren een inkomend gesprek of mailtje binnenkrijgt, schakelt de koptelefoon automatisch over. Handig! Zo ben je niet helemaal van de buitenwereld afgesloten. Zowel bij de hoge als de lage tonen scoort deze koptelefoon ook zeer goed. Het geluid is standaard goed ingesteld maar spijtig dat je de instellingen niet manueel kan aanpassen. De batterijduur is super! Na 5 minuten opladen kan je 3uur ongestoord naar muziek luisteren. De koptelefoon gaat 50 uur mee na een volledige oplaadbeurt. Super gewoon! De JBL Tune 710BT heeft mijn hart alvast gestolen, het is een geweldig toestel dat alle nodige basics heeft en perfect presteert. Een topper!

Pluspunten

• beperkte bedieningsknoppen
  • geluid
  • draagcomfort
  • makkelijke installatie

Minpunten

• active noice cancelling

Sjors 10-09-2021

Aanrader

Geschreven voor: JBL Tune 710

Zeer fijne koptelefoon, eenvoudig in gebruik. In eerste instantie voelde het formaat wat groot, maar het went snel. Bovendien niet geheel onbelangrijk; heel goed geluid. Erg blij mee.

Pluspunten

• geluid
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• formaat

Cathassie 16-08-2021

Genieten van geluid en soms de heerlijke stilte

Geschreven voor: JBL Tune 710

De koptelefoon is gemakkelijk in gebruik. Maakt snel verbinding met de laptop/telefoon/tablet/tv, zolang deze maar een bluetooth verbinding kan opzetten. Het is jammer dat er officieel geen noice canceling op zit maar ik moet zeggen dat als je hem op hebt nog weinig tot geen omgevingsgeluiden tot je doordringen. Hierdoor is het heel makkelijk om jezelf af te kunnen sluiten in een grote groep met mensen.

Minpuntje is wel als je brildragend bent dat als je hem langer dan een uur op hebt, je dit gaat voelen bij je oren. Hier voel je dan irritatie.

Pluspunten

• lange batterij dus lang luisterplezier
  • prettig geluid, goede kwaliteit

Minpunten

• Voor brildragend ,enkele irritatie bij de oren

m********@o********** 14-08-2021

aanrader!

Geschreven voor: JBL Tune 710

De koptelefoon sluit goed af waardoor je het geluid optimaal beleeft. Bij gebruik buiten is dit ideaal. Je hebt dan minder last van ruis door de wind. De geluidskwaliteit is hoog en voldoet uitstekend. Zowel voor muziek als film/tv. Bluetooth verbinding werkt snel zonder gedoe. Ik mis aan de bovenzijde wel het zachte materiaal t.o.v. de vorige versie. Dat is naar mijn mening wat harder. Persoonlijk vind ik dat prettig omdat ik er veel mee hardloop en fitness. Hij valt dan namelijk niet snel van je hoofd. Ik kan me echter ook voorstellen dat dat nogal hard aan kan voelen. Misschien toch iets mee doen voor een tussenoplossing.

Fred 12-08-2021

Fijne koptelefoon

Geschreven voor: JBL Tune 710

Goede headphones met crisp geluid en makkelijke bediening. In combinatie met een iphone werkt de siri knop goed, en is de range van de bluetooth zeker voldoende. Rondlopen in huis met koptelefoon met de koptlefoon op je oren is heerlijk: comfortabel en past goed over de oren.

Pluspunten

• buttons
  • geluid
  • comfort

Minpunten

• opvouwen is niet extreem klein

Jaimy 12-08-2021

Fijne koptelefoon

Geschreven voor: JBL Tune 710

Het is een mooie lichte koptelefoon. Echter voldeed de koptelefoon niet aan mijn verwachtingen, ik had een mooie harde bass verwacht maar dit had de koptelefoon niet. Het is heel makkelijk te installeren en snel te gebruiken, na het opladen en zoeken van een extra blokje in het huis. De batterij gaat lang mee en je kunt dus lang gebruik maken en muziek luisteren. Er komt mooi geluid uit de koptelefoon echter niet de verwachte bass, hij sluit mooi je oren af van de buitenwereld waardoor je intens kunt genieten van de muziek en je gewoon even in je eigen bubbel kunt zitten genieten.

Pluspunten

• Licht
  • Afsluitend
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Mindere bass
  • Geen oplaadblokje erbij

Jet Test 12-08-2021

Zit erg fijn!

Geschreven voor: JBL Tune 710

Ik wilde deze koptelefoon graag proberen omdat ik van mijn wireless in ear oortjes af wilde. Ik gebruik de koptelefoon nu twee weken en het bevalt me erg goed! Door de padding op de koptelefoon kan je uren luisteren, zonder dat hij gaat irriteren. De grote van het apparaat zorgt er ook voor dat hij goed over je oren heen valt. De verbinding met mijn telefoon is erg goed en hij is ook makkelijk aan te sluiten op de laptop met een kabeltje. De kwaliteit van het geluid is precies wat je mag verwachten van deze prijs koptelefoon. De bass komt wel beter naar voren dan verwacht.

Pluspunten

• Goede bass tonen
  • Comfort
  • Bluetooth verbinding

Minpunten

• Kwaliteit geluid

n*******@g******** 11-08-2021

Fijn

Geschreven voor: JBL Tune 710

Super eenvoudig te installeren. Echt binnen no-time te connecten via bluetooth. Valt prima over je oren en zit verrassend comfortabel. En lekker licht.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Kleur

r************@g******** 11-08-2021

Goeie kwaliteit hoofdtelefoon

Geschreven voor: JBL Tune 710

Ik mag deze maand de hoofdtelefoon van JBL testen ik luister best wel veel muziek van alle soorten soul tot pop rock techno dance trance dus vind het belangrijk dat welke keuze ik op dat moment luister wel
Goed word weergegeven er zit een lekkere Bas in zoals je bent gewend van JBL ik heb verschillende producten van JBL de go2 extreem 3 en nu de hoofdtelefoon de TUNE710 BT waar een mooi en goed geluid in zit zoals gewend met JBL ik ben
In september jarig en ga er een
Aanschaffen ik ben tot nu toe heel
Erg tevreden ga zo door met. Uitvinden van goeie speakers en hoofdtelefoons

Pluspunten

• Mooi helder geluid
  • Lekkere bass

Saintrick 11-08-2021

Lekker in het gehoor !

Geschreven voor: JBL Tune 710

Fijne koptelefoon voor binnen en buiten ! makkelijk geïnstalleerd met de instructies en geeft een goed geluid. Heb deze als vervanging voor een iets ouder model en vind deze een stuk gebruiksvriendelijker , iets grotere "oren" , goed aangeduid met L en R , enige jammere is dat de oplaadkabel vrij klein is en het oplaadstekkertje niet hetzelfde is als de oude. Jammer, maar niet onoverkomelijk. Ook de padding op de koptelefoon is adequaat , zeker omdat er ook nog iets op de draagarm zit , wat ik miste bij de oude. Je kan hem ook heel simpel aansluiten op de laptop of PC / andere audio met meegeleverde kabel.

Pluspunten

• padding op de draagarm
  • makkelijk instaleren

Minpunten

• weer een ander oplaadkabeltje