Bowers & Wilkins PI7 zwart

• Test panel 9 aug 2021
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bowers & Wilkins PI7 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

a******@h********** 06-09-2021

Prettige oortjes met een prachtig geluid

Geschreven voor: Bowers & Wilkins PI7 zwart

Ik heb dit product een paar weken getest en ben zeer enthousiast. De oortjes zijn makkelijk te verbinden en geven een mooi geluid. In het begin moest ik even wennen aan de vorm van de oortjes, maar toen ik ze een paar keer had gebruikt en wist hoe 'ze het prettigst zaten' beviel dit prima!
Prima te gebruiken bij wandelen, sporten, maar ook gewoon lekker op de bank.
De oortjes laden snel op.
Kortom, zeer positief!

Pluspunten

• Geluid
  • Snel opladen
  • Makkelijk in verbinden
  • Vormgeving

alfran 03-09-2021
  • Product gekregen

Gelukkig gekregen

+Mooi geluid
+ziet er goed uit

-voor die prijs..écht niet €400
+ga ze vandaag nog voor het geld terug

a*********@l****** 28-08-2021

Fantastisch geluid!

Geschreven voor: Bowers & Wilkins PI7 zwart

Ik heb deze oordopjes sinds een paar weken in huis om te mogen testen. Ik was nog niet bekend met Bowers & Wilkins dus ik was erg benieuwd hoe deze dopjes mij zouden bevallen. En daar kan ik kort over zijn; ze bevallen prima!! Om te beginnen hebben de dopjes een mooi, niet standaard, design. De dopjes zitten in een stevige opbergcase waarin ze tevens opgeladen kunnen worden. Het via bluetooth connecten van de dopjes gaat makkelijk, het is zelfs mogelijk om meerdere apparaten tegelijk te verbinden. Het geluid is voortreffelijk, een mooie volle sound die ik nog niet eerder met draadloze dopjes heb ervaren. De noise cancellation is verbluffend! Wat een verschil in beleving ervaar je met deze functie, een heel groot pluspunt. De bediening van de dopjes gaat makkelijk. Even wennen aan hoe en waar je de dopjes voor een gewenste handeling aan moet raken, maar dat is na een aantal keren snel gewend. De batterij gaat lang mee en wanneer het nodig is kun je de dopjes nog een aantal keren opladen in de case. De case wordt vervolgens weer opgeladen middels de bijgeleverde kabel. Conclusie: ik ben heel tevreden over deze dopjes!

Pluspunten

• Vol geluid
  • Noise cancellation

Lukevdloop 26-08-2021
Geschreven voor: Bowers & Wilkins PI7 zwart

Ik luister dagelijks veel naar muziek, thuis, in de auto, op kantoor etc. Hierdoor luister ik naar veel verschillende muziek bronnen, Staande speakers, desktop speakers, auto speakers, headsets, in-ears en het hele plan. Van alle draagbare vormen van geluid die ik heb gebruikt/heb mogen testen, komen deze er wel echt het beste uit op het gebied van geluidskwaliteit en range in audio.

Ze hebben een heel erg helder geluid, helderder dan ik verwacht had van zo'n kleine vorm factor. De bas is verrassend stevig maar overstemd niet, alles voelt en klinkt goed in balans.

De pasvorm is voor mij iets minder, ik ben gewend om in-ears goed in m'n oor te draaien zodat ze stevig vast zitten, dit heeft er een paar keer voor gezorgd dat er wat gevoeligheid ontstond aan de achterkant van m'n oorschelp, waar het uiteinde van de oortjes tegen aan drukte.

De noise cancelling werkt uitstekend, zonder muziek aan te hebben merk je direct al dat er heel veel achtergrondruis weg valt, zet je daarna (zelfs zacht) muziek aan, dan valt alles weg en zit je volledig in je muziek. Dit gepaard met een speeltijd van ong 4 uurtjes op de in-ears zelf en nog een aantal volle charges uit de case te halen, is dit een heel groot pluspunt voor mij.

Al met al zijn dit uitstekende in-ears. Mensen die op zoek zijn naar het beste geluid in de kleinste vorm, kan ik deze zeker aanraden!

Tim Tam Tom 25-08-2021

Subliem geluid, Geweldige Noice Cancelation, Veel comfort

Geschreven voor: Bowers & Wilkins PI7 zwart

Als Bowers & Wilkins iets doet — doen ze het goed! Na veel koptelefoons en in-ear koptelefoons te hebben gehad is deze Bowers & Wilkins P17 toch wel echt de beste ooit gehad. Het audio spectrum (hoeveel laags de muziek over komt) is zoveel breder dan elke andere (in-ear) oordopjes. De oordopjes die ik hiervoor gebruikte dacht ik was de absolute top; deze oordopjes laten deze absoluut verbleken.

Noice Canceling:
De eerder besproken oordopjes hadden ook noice cancelation, Bowers & Wilkins heeft duidelijk meer techniek in zijn dopjes gekregen waardoor de Noice Cancelation veel accurater en beter is.
Het gemak van het instellen en het automatisch aanpassen van de Noice Canceling is uitermate comfortable.
Ook kan je automatisch de transparantie van het omgevingsgeluid laten aanpassen.

Dubbele verbindingen:
Naast koppelen met bluetooth heeft deze oordopjes nog een geniale extra optie. Door een externe audiobron op het oplaadcase aan te sluiten kan je draadloos deze bron met je oordopjes luisteren. En dit is handiger dan je denkt; denk aan auto-radios, vliegtuigen etc.

Batterijduur en opladen
De oordopjes gaan tot ongeveer 4 uur mee. Het oplaad doosje kan je gebruiken om nog eens 4 keer de oordopjes mee op te laden, totaal dus 20 uur luisterplezier. Het oplaadcase kan je met de bijgeleverde USB kabel opladen alsmede draadloos met een standaard Qi lader.

Pluspunten

• Subliem geluid
  • Geweldige Noice Cancelation
  • Ook externe audio bronnen met kabel aan te sluiten
  • Lange batterijduur
  • Draadloos opladen

j************@h********** 21-08-2021

Buitengewoon geluidskwaliteit, gemakkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Bowers & Wilkins PI7 zwart

De geluidskwaliteit is buitengewoon goed. Gemakkelijk in gebruik, lange batterijduur en een strak design! Echt een aanrader!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Noise cancelling is waanzinnig goed
  • Lange batterijduur
  • Strak design
  • Draadloos opladen in compact etui

Minpunten

• Niet geschikt voor een kleine oorschelp
  • Volume kun je niet regelen via touchbediening