JBL Tour Pro+ zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Tour Pro+ zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

JarcodB 24-03-2023

Tweede kans, nog niet verbeterd.

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ zwart

Helaas meer slechte dan goede punten...
Verbind slecht met elkaar, moet ze soms 5x in en uit doen willen ze een keer verbinden. rechter oortje laad al heel slecht op na 2 maanden. Tijdens het lopen rammelen ze in je oren. Op de fiets te veel windruis waardoor muziek luisteren niet mogelijk is.
Muziekkwaliteit is heel goed zolang je binnen en stil zit.
Beloofde batterijduur nog niet gehaald. Pasvorm is dan wel weer goed. Ik heb de jbl live free ook gehad en die hadden precies dezelfde problemen.
Voor mij worden de volgende een ander merk!

Pluspunten

• Past goed met grote oren

Minpunten

• Veel windruis
  • Batterijduur niet als beloofd
  • Verbind slecht met elkaar

HvS 06-12-2021

Prima oordopjes

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ zwart

De JBL Tour Pro+ oordopjes hebben een geweldige uitstraling. De verpakking werd in een stevige doos geleverd en zag er mooi uit, echt een cadeau om te krijgen.
Voor het dagelijkse gebruik hebben deze oordopjes teveel functies waarvan ik niet zo goed zou weten waarvoor ik ze zou moeten gebruiken.
Het geluid wat uit de dopjes komt is goed. De oordopjes passen bij mij alleen niet goed in de oren waardoor ze op een bepaald moment niet meer fijn zitten, dit is echt en minpunt.
Uitstraling is super elegant en mooi, werking is prima, iets teveel functies, maar zeker ruim voldoende!

a******@l****** 03-12-2021

Goed maar niet voor mij

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ zwart

Helaas was dit niet het product voor mij, ik heb alle pasvormen geprobeerd en dit paste met geen mogelijkheid in mijn oor zodat het zou blijven zitten.

De kwaliteit van het product is echter wel uitstekend, goed geluid, goede verbinding en een goede microfoon.

Misschien dat het aan mijn oren ligt, maar ik zou het andere in ieder geval aanraden alleen al door de leuke features.

ricka81 02-12-2021

Voor muziek prima, niet voor zakelijk gebruik

App
Smart Audio & Video
- Videomodus werkt erg goed, lipsync is perfect
- Dit is een handmatige instelling in de APP,
- APP is niet beschikbaar in Windows en daardoor is functionaliteit beperkt
- Gebaren goed in te stellen
Geluidskwaliteit Vergadering Windows
- Je hoort jezelf dof, lijkt net of ANC wordt ingeschakeld
- Reacties van mensen is wisselend; kwaliteit microfoons is niet vergelijkbaar met Over ear Headset
- Pefect & Natural calls i.c.m. Windows wordt niet waargemaakt
Geluidskwaliteit Muziek
- Mooi geluid in ANC modus
- Kil en vlak in Ambiant aware modus
○ Wel enigszins bij te stellen in de EQ.
- Vol geluid, zeker in ANC modus
- Goede basstonen
ANC
- Redelijke ANC
- Niet vergelijkbaar met Over Ear Headset
Design
- Mooi design dopjes
- Case heeft ronde vorm waardoor deze niet lekker rechtop staat
Comfort
- Rechteroor blijf uitstekend zitten
- Linkeroor valt uit, met diverse opzetstukjes aan het testen om te kijken of er 1 geschikt is.
Bluetooth
- Bereik is super!
- Switchen tussen laptop en mobiel is moeizaam
- Dual connect stereo werkt niet goed met Android en Windows 10

Pluspunten

• Videomodus
  • ANC
  • Audio kwaliteit muziek

Minpunten

• comfort
  • bellen

Amber 29-11-2021

Niet geschikt voor kleine oren

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ zwart

Helaas de oortjes niet kunnen gebruiken, ze zijn te groot voor mijn oren. Hierdoor vallen ze direct uit. Teruggestuurd dus!

Pluspunten

• Meerdere maten
  • Mooie case

Minpunten

• Vrij groot

BoekRS 25-11-2021

Mooi geluid, en lange batterij-duur echter slechte pasvorm!

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ zwart

Ik heb deze JBL tour Pro nu een aantal weken getest. En ben nog niet volledig overtuigd. Het in gebruik nemen is super makkelijk. Verbinding is snel gemaakt. Met de app die je erbij kunt downloaden, kun je de pasvorm dmv de verschillende opzetstukje voor in je oren (deze zijn bijgeleverd) perfect maken. Dit laat echter te wensen over. Ik vind de pasvorm niet goed. Althans bij een oor, dit terwijl de app aangeeft dat deze perfect is. Inmiddels al een keer eentje verloren, maar gelukkig teruggevonden.

Het geluid is erg goed, en mooi, de noise cancelling en ambiance aware werken perfect. Handfree bellen met deze oordopjes werkt niet prettig. Hij lijkt in de noise cancelling modus te schieten, waardoor je niks meer van je omgevingsgeluid hoort, dit vind ik zelf niet prettig.

Wanneer ik de oortjes terug stop in de oplaadcase, geeft deze soms een enorm hoge pieptoon. Ik heb nog niet uitkunnen vinden waar dit aan ligt. Maar is bijzonder irritant.

Batterij-duur is overigens echt fantastisch!

Zoek je oordopjes die een lange batterij-duur heeft en hoofdzakelijk voor muziek/podcast luisteren zijn het prima oordopjes. Niet geschikt om mee hard te gaan lopen oid.

Pluspunten

• Batterij-duur
  • design
  • installatie

Minpunten

• slechte pasvorm
  • handfree bellen

carolinp 22-11-2021

Top geluid

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ zwart

Deze JBL Tour Pro+ TWS laden lekker snel op in de bijgeleverde case en blijven daarna ook lang opgeladen. De Adaptive Noise Cancelling-technologie werkt net zo goed als bij een over-ear headset en dat had ik niet verwacht. Daarnaast is het geluid is echt supergoed, helder en natuurlijkMet een simpele druk op het dopje schakelt hij over naar Smart Ambient, waarbij je wel omgevingsgeluiden meekrijgt, maar zonder dat het hinderlijk is. De bijbehorende app doet wat hij moet doen en het koppelen met de telefoon of laptop gaat eenvoudig.
Tot zover de positieve punten, want helaas is er toch ook een minder positieve bevinding. De dopjes blijven voor geen meter in mijn oor zitten. Dat kan natuurlijk aan de vorm van mijn oor liggen, maar zelfs met de verschillende maten kreeg ik het dopje niet goed in een van mijn oren. In het andere oor ging het beter na veel gedraai en gefrummel. Als dat verbeterd zou worden, ben ik super tevreden.

Pluspunten

• Geluidkwaliteit
  • Noisecancelling

Minpunten

• Pasvorm

Kirsten31 19-11-2021

Prima oordopjes

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ zwart

Sinds kort gebruik ik de JBL Tour Pro+ TWS oordopjes en ik moet zeggen dat ik best tevreden ben. Het geluid is super mooi en helder en ook fijn dat er een Noise Canceling optie op zit. De oordopjes worden geleverd in een handig opbergboxje dat tevens functioneerd als oplaadstation. Er zitten meerdere siliconendopjes bij waardoor de oordopjes bij mij prima passen. Het gebruiksgemak van de oordopjes is goed en het design vind ik strak. De verbinding met je telefoon is zo gemaakt en de batterij gaat vrij lang mee.

Pluspunten

• Geluid
  • Gebruiksgemak
  • Noise Canceling

Lennnny 18-11-2021

Zwaar maar topgeluid!

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ zwart

De JBL is een zwaargewicht met een topgeluid! In vergelijking met andere oordopjes is het gewicht echt aan de zware kant met 15 gram per oortje. Dat merk je wel, bijvoorbeeld vergeleken met sennheisers a 6 gram maakt het veel uit.
Er zijn veel siliconen tipjes bijgeleverd, bij mij kreeg ik ze niet goed passend en vielen ze steeds uit. Met een oud setje is het wel gelukt. Mede door dat gewicht blijft het lastig.
Ook de oplaadcase is vrij groot en gaat dus niet zo mee in de broekzak. Af en toe met terugplaatsen in het oplaaddoosje zitten ze net niet goed gedraaid en blijven ze ongemerkt aanstaan. Vanwege de ruime accuduur echter geen lege batterij door gehad.
Tot zover de negatieve punten!
Het geluid is namelijk super! Mooie volle klanken met een diepe bass. Via de app van JBL kun je de equalizer naar wens instellen. De touch bediening werkt feilloos en direct! Zodra je de oortjes uit het doosje pakt zijn ze al verbonden, dat gaat zonder problemen! Noice cancelling werkt top en ambient aware door 1 keer op het oortje tikken werkt top!
Al met al super oordopjes met als enige grote nadeel het gewicht!

Pluspunten

• Vol geluid
  • Diepe bass
  • Accuduur
  • Touchbediening werkt goed
  • Noice cancelling

Minpunten

• Gewicht
  • Grootte/pasvorm

Slv8 18-11-2021

Mooi geluid

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ zwart

Wauw, wat een super fijne draadloze oortjes. Heerlijk, wat een vrijheid & zo makkelijk, je kunt gaan en staan waar je wilt zonder met de draadjes in de knoei te zitten. Dit maakt een hoop dingen wel veel gemakkelijker voor mijn. De oortjes zitten in een mooi klein - handzaam doosje. Hiermee kun je ze tevens opladen, dat werkt top! Het fijne aan de oortjes is ook dat je verschillende maten oortjes hebt, hierdoor zit er door iedereen altijd wel een goede maat bij. De noicecanceling is ook super fijn, zo kan ik in alle rust mijn eigen muziekje luisteren, daar kan ik zo van genieten:). Het enigste waar ik nog even moet wennen is de tik functies / welke functie precies waar voor is, maar door veel gebruiken gaat dit steeds makkelijker! Als je op zoek bent naar draadloze oortjes, dan zou ik deze zeker aanraden, ik ben meer dan tevreden!

Pluspunten

• Meerdere maten oortjes
  • Mooi - goed geluid

Kelbay 17-11-2021

Mooi geluid, wel even wennen in het oor

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ zwart

Eerste dagen werd ik gek er van. Plop viel hij weer uit me oor. Denk nah als dit het is..laat maar. Maar dat kan toch niet! Dus niet opgeven, blijfen oefenen met erin draaien en ja nu heb ik het door. Super geluid, bediening vond ik even wennen. Batterij duur gaat zeer lang mee dat is fijn. Handig ook in een app te zien

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Lange batt duur

Minpunten

• Oefenen ok goed zittend te krijgen
  • Bediening vond ik wennen

Sproeteke 12-07-2021

Geweldig geluid

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ zwart

Super Oortjes! De geluidskwaliteit is echt fenomenaal! Je kan de settings op noise cancelling zetten en je hoort er helemaal niets door! Iemand kan tegen je staan schreeuwen en je hoort enkel je muziek. Ook kan je via de app het geluid zo instellen als je zelf wil, of via standaard programma's. De batterij gaat heel lang mee, wat erg leuk is voor onderweg. Er zitten verschillende dopjes bij de oortjes, zodat je de perfecte fit kan aanpassen. Wel zijn ze vrij groot en aanwezig. De prijs is vrij hoog, rond 200 euro, maar als je een echte muziekliefhebber bent zijn deze oortjes wel echt een aanrader.

Pluspunten

• Noice cancelling
  • zelf geluid instellen via app
  • aanpasbare dopjes
  • lange batterij
  • ambient aware setting

Minpunten

• prijs

d*************@h********** 11-07-2021

Leuke gadget

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ zwart

De dopjes zijn aan de zware kant, ik mag ze testen voor een paar weken maar ik denk niet dat ik ze zelf had gekocht. Het touchscreen op de dopjes blijft soms lastig en als je de dopjes niet perfect in de houder hebt, laad er eentje niet op terwijl het lampje wel brand van de lader. Het geluid is goed, hard genoeg en de vormgeving is erg mooi.

Pluspunten

• Geluid is goed
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Dopjes zijn zwaar
  • Vallen soms uit

Marijke24 09-07-2021

Super oortjes!

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ zwart

Deze oordopjes ben ik gaan proberen omdat ik graag buiten tijdens het wandelen of hardlopen muziek wilde luisteren. Maar niet-draadloze oordopjes zijn dan vaak erg onhandig. De draden zitten in de weg of door een onverwachte beweging wordt het oordopje uit je oor getrokken. Daarnaast heb ik wel een draadloze overear koptelefoon, maar dan voel ik me buiten een beetje ongemakkelijk met dat ding op m’n hoofd. Deze JBL Tour PRO + TWS is echt een uitkomst. De oordopjes (met mooi onopvallend zwart design) zitten heel comfortabel en ook ‘stevig’ in je oor. Je draait ze als het ware in je oorgat waardoor ze goed vast zitten. Er zitten extra oortjes bijgeleverd in grotere en kleinere maten zaten het inear gedeelte altijd comfortabel is. Je kunt zelf kiezen of je 1 oortje in doet of twee. Het slimme systeem heeft vervolgens zelf door wat je hebt gekozen zodat het geluid erop wordt aangepast. Bovendien kun je middels een app op je telefoon de Smart Ambient aanzetten, ideaal voor als je buiten muziek luistert. Je omgevingsgeluid wordt dan goed gemixt met de muziek die je aan hebt staan. Zo hoor je het verkeer en het geluid van de vogels om je heen nog steeds heel duidelijk ook al heb je deze oordopjes in. Elke keer dat je je oordopjes terugdoet in de opbergcase, worden ze weer opgeladen. De opbergcase heb ik zelf nog maar 2x aan de lader hoeven hangen, ik ben dus erg tevreden over de batterijduur. Last but not least: De kwaliteit van het geluid is bijzonder goed! De hoge tonen klinken heel helder en loepzuiver, maar ook de bas komt goed binnen en klinkt warm. Eigenlijk precies zoals ik van JBL gewend ben. Een topprodruct, heel blij mee!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Oplaadcase

Truus 09-07-2021

Goede oortjes

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ zwart

Ik was nog onbekend in de wereld van draadloze oortjes, dus ik ging er blanco in tijdens het testen van deze oortjes. Ik was meteen aangenaam verrast. Wat een mooi en zuiver geluid. Randgeluiden zoals vragende kinderen hoor je niet. De oortjes zitten goed in het oor en er worden genoeg dopjes meegeleverd zodat er altijd wel eentje pas. Met de linkerkant heb ik soms wel het gevoel dat deze uitvalt, maar dat zal meer aan mijn oor liggen. Daardoor ben ik soms wat onzeker tijdens het fietsen, want ze zijn wel prijzig om te verliezen.
Als ik een nadeel moet benoemen, dan is het de grote van het oortje. Het is wel een opvallend ding, maar om me heen kijkend tijdens het wandelen is het dus tegenwoordig normaal.
Al met al ben ik ontzettend tevreden en zou ik ze zeker aanraden als iemand me zou vragen of ik een tip heb voor draadloze oortjes.

Pluspunten

• Zuiver

Minpunten

• Best groot

Linnie 09-07-2021

Bevalt goed!

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ zwart

Als iemand die JBL koptelefoons, oordopjes en hierbij ook wireless earbuds heeft gehad, kan ik zeggen dat de kwaliteit van het muziek en de gesprekken precies is zoals je gewend bent van JBL.

Het enige waar ik nog wel mee zit is dat deze earbuds wel een gewicht met zich mee dragen, waardoor het (voor mij) vaker voorkomt dat ze uitvallen. Zodra je ze wilt opladen vallen ze mooi op hun plek in het doosje door middel van magneren, en als je ze indoet connecten ze automatisch met je telefoon.

De batterij duur is perfect, en ook de accu in het oplaad doosje gaat lang mee. Het opladen gaat ook sneller dan verwacht, dus daar ben ik enorm positief over omdat ik leef op muziek!

Een voordeel van deze earbuds, vergeleken met de jbl 225tws die ik toevallig net voor het testen aangeschaft is, dat deze niet 'in de war raken' als er andere bluetooth devices in de buurt zijn. de 225 haperen dan nog wel eens eventjes, omdat ze in de war lijken te zijn.

De noise cancelling is een perfecte uitkomst, voor mij in de supermarkt en sportschool. Maar ook heeft deze een functie waarbij je omgevingsgeluiden kan versterken, wat voor veilige(re) situaties kan leiden als je bijvoorbeeld aan het wandelen bent of op de fiets zit. (guilty)

Een nadeel zijn de touch points die je kan aanraken om je earbuds te bedienen. Ik merk dat ik dan meer van de knopjes ben, omdat ik de touch per ongeluk aanraak als ik de earbuds corrigeer in mijn oren. Het is even een handigheid, maar ik merk dat mijn voorkeur naar iets gaat dat je kan voelen.

Pluspunten

• Helder geluid
  • Noise Cancelling

Minpunten

• Gewicht
  • Touch functie

Rassies 08-07-2021

Fijne oortjes

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ zwart

Wat een fijne oortjes! Ik test deze oortjes nu een aantal weken, ben meerder keren met deze oortjes wezen hardlopen en fietsen en ik heb de oortjes maar 1x op hoeven laden. Door de handige oplaadcase worden de oortjes direct weer opgeladen wanneer je deze niet gebruikt. Het geluid van de oortjes is fantastisch en ook de noisecanceling werkt erg goed. De oortjes zijn wel wat aan de grote kant waardoor deze wat uit je oren steken. Het design is het enige wat niet zo mooi is, verder werken de oortjes makkelijk en snel. Ook het verbinden met je telefoon gaan erg snel. Ik raad deze oortjes bij iedereen aan.

Pluspunten

• geluid

Minpunten

• design

tvong 07-07-2021

Goede kwaliteit

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ zwart

Ik heb de oortjes nu zo'n maand in bezit. In het begin moest ik heel erg wennen aan de vorm van de oortjes. Ik heb vrij kleine oren en eentje viel er continue uit. Nu heb ik eindelijk de manier gevonden waarin ze blijven zitten! Het geluid is goed, noise cancelling werkt ook top. Het enige is dat ik het design niet zo mooi vind, het is nogal lomp. Maar als je zoekt naar goede kwaliteit en minder naar uitstraling is het een goede aankoop.

Pluspunten

• Geluid

Minpunten

• Uitstraling
  • Maat oortje lastig te vinden

Lucas 04-07-2021

JBL Tour Pro

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ zwart

Bij de oordopjes zit een handige oplaadcase. Ik heb hierdoor de oordopjes na een maand pas hoeven op te laten. Het design van de oplaadcase is erg mooi, echter lijken de oordopjes erg groot en log. Het geluid valt een beetje tegen, ik merk geen verschil tussen de normale modus en de noise cancelling setting. Verder wordt het product geleverd met verschillende maten oordopjes, echter kon ik niet de ‘’perfecte’’ maat vinden. Ik heb de oortjes vooral gebruikt tijdens het sporten, wanneer je rent vallen ze constant uit je oren. De oordopjes maken wel erg makkelijk contact met mijn iPhone.

Jorissmo 01-07-2021

Prachtproduct, mits je de juiste oren hebt

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ zwart

Laat ik bij het positieve beginnen.
Ik heb nog nooit oortjes gehad die zo ontzettend makkelijk connecten met mijn telefoon! Daarnaast is de geluidskwaliteit fantastisch en werkt de noice-cancceling ook tiptop!

Aan de andere kant heb ik ook nog nooit oortjes gehad waarbij ik zoveel moeite had om ze in te doen.
De JBL wordt geleverd met verschillende opzetstukjes, maar geen enkel stukje is geschikt voor mijn oor waardoor ik er zelf geen gebruiksplezier van heb.

Pluspunten

• connecten
  • geluidskwaliteit

Minpunten

• pasvorm
  • vallen snel uit

KFeenstra 01-07-2021

Fijne oortjes

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ zwart

Ik mag deze oortjes tijdelijk testen en moet zeggen dat ik erg tevreden ben. De accuduur van zowel de oortjes als het opbergbakje/laadbakje gaan voor mijn gevoel erg lang mee. Het design van zowel de oortjes als het bakje vind ik er ook top uit zien. Daarnaast het allerbelangrijkste is het geluid en die is echt op en top. Het enige nadeel vind ik dat wanneer je 1 oortje eruit haalt ook het geluid van het andere oortje ermee stopt. Verder gebruik ik de oortjes voornamelijk tijdens het sporten in de sportschool als ook buiten tijdens het wandelen. Ze vallen niet zomaar uit je oor, zoals bij vele andere draadloze oortjes wel gebeurd. Je kan ze goed op je oor maat aanpassen door de bijgeleverde silicone opzetstukken.

Pluspunten

• Geluid
  • Accuduur
  • Comfort

Minpunten

• Je moet beide oortjes in hebben voor geluid

Heidi 01-07-2021

JBL Tour PRO+ TWS

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ zwart

De JBL Tour PRO+ TWS oordopjes geven een heel goed geluid en hebben een lange batterijduur. Ze zijn ook heel makkelijk in gebruik, door een tikje op de dopjes verander je van modus of ga je door naar de volgende track. Daarnaast zijn deze oordopjes heel gemakkelijk te koppelen aan je telefoon. Door middel van de bijgevelerde opzetstukjes zijn de oordopjes eenvoudig op de juiste maat te maken, waardoor ze goed blijven zitten. Wel vind ik ze vrij groot qua vormgeving, wat er niet echt mooi uit ziet als je ze draagt. Daarnaast hoor ik weinig verschil tussen de noise cancelling functie en de ambient aware functie, hier had ik meer van verwacht.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Goed geluid

Minpunten

• Vrij grote oordopjes
  • Weinig verschil Noisecancalling en Ambient Aware

anoniem. 30-06-2021
  • Product gekregen

Wauw

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ zwart

Ik heb voor mijn verjaardag de JBL Tour PRO + TWS oordopjes gekregen omdat ik altijd die van mijn vriend afpak, nu is het voortaan zo dat hij ze van mij pakt. Ik heb vaak voor het werk een teams meeting en daarbij zijn deze oordopjes perfect. Het geluid is luid en duidelijk zonder ruis en ook de andere kant kan me goed verstaan. Erg fijn is ook dat er een noise canceling aangezet kan worden hiervoor zodat ik geen last heb van achtergrond geluiden. De oordopjes zitten in een mooie en stevige case zodat ze beschermd worden als deze bijvoorbeeld in je tas moeten. De aanschaf is wat aan de hoge kant (gelukkig heb ik ze niet zelf gekocht) maar het is de moeite meer dan waard.

Femke 30-06-2021

JBL Tour PRO+ TWS

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ zwart

De oortjes van JBL zijn makkelijk in gebruik. De oortjes zelf zijn best groot van formaat. Bij de oortjes worden diverse dopjes meegeleverd om een goede pasvorm te geven, desondanks is het lastig om de juiste pasvorm te vinden. In de Quick Start Guide staat een goeie tip waardoor de oortjes beter blijven zitten in je oren.

Verder zijn de oortjes zeer makkelijk in gebruik en volledig aan te passen via de app van JBL. Via de app is makkelijk de noise cancelling in te stellen. De case die wordt meegeleverd is niet te groot en gaat lang mee qua batterijduur.

Ook de oortjes zelf hebben ook een lange batterijduur.

Geluid van de oortjes is ook goed, precies wat je van JBL kan verwachten. De oortjes moeten wel goed zitten om de noise cancelling goed te laten werken. Ook de Ambient Aware functie werkt goed, hierdoor is de muziek prima te horen maar krijg je ook nog genoeg mee van de geluiden uit de omgeving.

Al met al zijn dit prima oortjes van JBL

Pluspunten

• Goed geluid
  • Ambient Aware functie
  • Handige Case

Minpunten

• Grote oortjes
  • Pasvorm lastig te vinden

Anja 30-06-2021

Absolute aanrader

Geschreven voor: JBL Tour Pro+ zwart

Het doosje ziet er mooi uit, maar is ook zeer stevig. Wat toch wel belangrijk is. De oortjes zijn goede pasvorm al heb ik af en toe nog moeite met één oor. Maar dat zal wel gewenning zijn. Zeer eenvoudig in gebruik. Dus wat mij betreft een absolute aanrader.

Pluspunten

• Mooie strakke vorm
  • Eenvoudig in gebruik