JBL LIVE 660 NC

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • NOV 2021
Bekijk 2 andere uitvoeringen
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

n************@h********** 07-09-2022

JBL live 660 nc super hoofdtelefoon

Geschreven voor: JBL LIVE 660 NC

Wow wat een geweldig geluid heeft de jbl live 660 nc en het design is echt modern.
Als je je koptelefoon afdoet stop het geluid om weer verder te gaan zodra je hem weer opzet.
Echt een aanrader

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Zit goed
  • Design erg strak

b*****************@g******** 31-01-2022
Geschreven voor: JBL LIVE 660 NC

Draadloze koptelefoon met uitstekende noisecanceling. Bijzonder goed geluid met uitstekende bas. Lange batterijduur. En een prima prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Prestatie.
  • Lange batterijduur.
  • Goede noise canceling.

Carla 24-05-2021

Degelijke koptelefoon

Geschreven voor: JBL LIVE 660 NC

Het is gek, ik gebruik deze koptelefoon nog elke dag met veel plezier, maar ben er toch niet meer zo over te spreken.

Wat onwijs in het voordeel werkt is de kwaliteit van de muziek en de stevige accu waarmee je dagen muziek kan aan hebben staan met ruisonderdrukking. Je telefoon is gegarandeerd 3x eerder leeg dan je koptelefoon. Even voor de beeldvorming: ik heb een samsung galaxy S20 5G.

De ruisonderdrukker is in/uit te schakelen op de koptelefoon zelf. Dit kan je met een drukknopje doen (er zijn meer smaakjes dan alleen aan of uit). Aangezien ik dat knopje nog wel eens aan tik heb ik geen idee meer op welke stand die dan staat zonder de app te openen. De app die niet feilloos werkt (ligt dat aan mijn telefoon of de app? Geen idee. Soms speel ik al lang en breed muziek af via mijn koptelefoon en geeft de app de melding dat ie niet kan verbinden met de koptelefoon). Dus ik had liever gezien dat dit een schuifknopje was zodat je fysiek kan zien op welke stand die staat.

s***************@g******** 13-05-2021

Fijne koptelefoon met goede opties

Geschreven voor: JBL LIVE 660 NC

Ik mocht deze koptelefoon testen van reviewclub. Hij ziet er mooi en luxe uit, geen leer maar wel hoogwaardige materialen. Hij voelt mooi stevig aan. Hij is makkelijk in gebruik te nemen en te koppelen met apparaten. De app voor de noice cancelling opties werkt ook duidelijk. Het geluid klinkt echt super goed. Zowel muziek als podcast en telefoongesprekken klinken top. De noicecancelling voegt zeker wat toe bij het rustig luisteren naar muziek. De omgevingsgeluiden worden weggefilterd wat het luisteren naar muziek heerlijk rustig maakt. Ik hou van muziek/podcast luisteren tijdens stofzuigen en grasmaaien en dat is nu echt een heel andere ervaring. Natuurlijk hoor je nog wel wat geluid door komen, maar niet meer storend en zeker als je muziek of podcast luistert, vallen die geluiden gewoon weg. Ik vind de optie dat er gepauzeerd word wanneer je de koptelefoon afzet ook super. De knopjes zijn klein en soms is afzetten net wat sneller en makkelijker en dan is het super dat je podcast gepauzeerd wordt zodat je niet hoeft terug te zoeken waar je was gebleven. Opladen gaat snel en de batterij gaat echt heel lang mee.

Pluspunten

• Noicecancelling
  • Mooie geluidskwaliteit
  • Automatisch pauzeren bij afzetten

Minpunten

• Wat strak en zwaar, misschien went het nog

MichaelH 10-05-2021

Mooi design, erg goed geluid en fantastische accuduur

Geschreven voor: JBL LIVE 660 NC

Het eerste wat mij opviel was het mooie design, zit goed en voelt robuust aan.
Bij het verbinden via bluetooth werd mij gevraagd om een JBL app te downloaden. Eerlijk gezegd zie ik de toegevoegde waarde van deze app nog niet.
Batterij gaat lang mee wat wel erg prettig is, dit heeft mij positief verrast.
Wanneer ik de koptelefoon af doe, stopt het geluid ook snel. Helaas lukte het mij niet om deze optie te stoppen.
Geluid is mooi vol en gebalanceerd. Noise cancelling werkt goed, echter soms hoor ik veel windvlagen er nog hard doorheen in de buitenlucht.
Er zijn op de koptelefoon meerdere knoppen aanwezig om de verbinding te verbreken, muziek te pauzeren, of de noise cancelling te activeren. Hoewel dit prettig is druk ik zelf nog wel eens op een verkeerde knop.
Het bellen met de koptelefoon ervaar ik als zeer prettig.
Kortom een prima koptelefoon die een enorm goede accuduur heeft, maar een paar kleine minpuntjes.

Pluspunten

• Accuduur
  • Geluid
  • Comfort

Minpunten

• Automatisch pauzeren

ZwaanBee 10-05-2021

Goed geluid!

Geschreven voor: JBL LIVE 660 NC

De koptelefoon heeft echt goed geluid! De NC vind ik niet heel goed, maar dat valt in deze prijscategorie ook bijna niet te verwachten. De koptelefoon zit redelijk strak, mar niet onprettig. Hij heeft veel knopjes aan de rechterkant. Hierdoor druk ik regelmatig per ongeluk mijn muziek uit.

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • accuduur

Minpunten

• windruis op de fiets
  • veel knopjes

Edo81 07-05-2021

JBL Live 660NC is een genot voor de oren

Geschreven voor: JBL LIVE 660 NC

Geluid van de JBL Live is 660NC is een genot. Externe geluiden worden bijna geheel gefilterd waardoor je beter kan concentreren op bijvoorbeeld je kantoorwerkzaamheden. Installatie was een eitje en schakelen tussen privé en werktelefoon werkt ook soepel. Bellen werkt ook prima en is alleen in het begin even zoeken naar de juiste knoppen en snelkoppeling (tikken op de zijkanten bijv.). Ontwerp is prachtig. Alleen vind ik hem soms een beetje strak zitten het is daarom nog een beetje zoeken naar de juiste comfort.

Pluspunten

• geluidkwaliteit
  • gebruiksgemak
  • accuduur

Pascal 05-05-2021

Kwalitatieve koptelefoon

Geschreven voor: JBL LIVE 660 NC

Al met al vind ik het een kwalitatieve en comfortabele koptelefoon. Aan het begin voelt de koptelefoon strak aan, maar dit verandert snel in zeer comfortabel (ook na vele uren dragen). Het is zeer fijn dat de koptelefoon een goede batterij heeft. Gaat dit op? Prima, even snel 10 minuten aan de oplader en de koptelefoon kan weer een paar uur door. De noise cancelling werkt zeer fijn, maar vooral de Ambient Aware bevalt mij goed. Tijdens het fietsen zet ik deze vaak aan waardoor ik nog wel omgevingsgeluiden goed kan horen in de drukke straten van een stad. Wel zo veilig!

De app van JBL werkt zeer goed in samenwerking met de koptelefoon. Persoonlijk vind ik dit een toevoeging, omdat ik dan zeker weet welke functie aanstaat. Daarnaast is de muziek ook aan te passen naar persoonlijke wensen. De app koppelt direct met de koptelefoon en dat maakt het een stuk gebruiksvriendelijker.

Pluspunten

• Diverse standen
  • Comfort

review.nienke 03-05-2021

Prima koptelefoon

Geschreven voor: JBL LIVE 660 NC

Na een paar weken gebruik ben ik niet enorm onder de indruk. Het eerste wat me opvalt als ik hem opzet, is dat hij enorm strak zit. Niet erg comfortabel, maar misschien rekt dit nog wat. Je hebt een paar fysieke knoppen, dit werkt fijn. De noise cancelling geeft bij stilte een heel zacht zoemend geluid, dit is echter nauwelijks waarneembaar. Je kan de noise cancelling niet in niveau wijzigen, het is aan of uit. De talkthru optie is erg praktisch als je je koptelefoon niet af wilt doen en werkt goed. Het viel me verder op dat er een lichtje brand aan de voorkant, bij de aan/uitknop. Dit vind ik niet echt mooi maar is ook niet heel storend. Als je buiten loopt, hoor je de wind juist harder met NC aan dan als je dit uit hebt staan. Het geluid is prima. Je kunt met de app het geluid aanpassen. De drie standaard opties vind ik allemaal net niet goed. Je kunt ook handmatig instellen hoe je het geluid wilt hebben, maar dit heb ik nog niet geprobeerd. Je kan goed met de koptelefoon bellen. Al met al is het een prima product.

Pluspunten

• Noise cancelling
  • Aanpasbaar met app

Minpunten

• Niet zo comfortabel

Nika89 01-05-2021

Goed geluid geweldige batterijduur

Geschreven voor: JBL LIVE 660 NC

De koptelefoon ziet er bij het uitpakken direct mooi uit, komt in een mooie doos maar komt ook met een fijn bewaarhoesje, handig want ik bewaar daar de bijbehorende kabeltjes bijvoorbeeld ook in. Zo houd je alles bij elkaar.
De koptelefoon is mooi stevig en voelt goed aan, geen goedkope kwaliteit. Het installeren van de koptelefoon is zo gedaan en binnen mum van tijd komt er super mooi geluid je oren in. Daarnaast de ANC, deze werkt top. Is makkelijk te activeren en deactiveren maar doet zijn werk ook erg goed. Ik hoor mijn man niet aankomen als ik relaxed een podcast zit te luisteren of even geniet van muziek. Dat is soms wel even schrikken maar ook wel echt ontspannen wanneer je dus alleen hoort wat er uit de koptelefoon komt.
De batterijduur van deze koptelefoon is echt super. Hij gaat zo onwijs lang mee en dat is fijn want je hoeft dus niet bang te zijn dat je opeens zonder batterij zal zitten, mocht dit toch gebeuren zit er een kabel bij waardoor je toch door kan luisteren. Ideaal.
Wat ik zelf ook erg prettig vind is dat de koptelefoon automatisch pauzeert wanneer je hem af doet.
Ik had niet verwacht dat de koptelefoon zulk goed geluid zou leveren en mij zoveel ontspanning zou kunnen bieden. Echt een topper deze!

Pluspunten

• ANC
  • Batterijduur

MartijnW 29-04-2021

goede koptelefoon!

Geschreven voor: JBL LIVE 660 NC

Ben nu een paar weken de JBL 660NC aan het gebruiken, wat een heerlijk geluid komt hier uit. Het geluid is zuiver en is in te stellen via de JBL-headphones app naar wat je zelf prettig vind. Ik vind t heerlijk om lage tonen te hebben maar niet TE, dit is makkelijk in te stellen met de equalizer in de app. Plus punten aan deze hoofdtelefoon zijn ook zeker de 3 standen in noise canceling. Ik sta elke keer weer verbaasd over hoe goed noise canceling werkt, ideaal als je rustig zonder gestoord te worden door geluiden muziek of wat dan ook wil luisteren, ga je de straat op gebruik je de Ambient aware stand waardoor de geluiden (bijv. auto’s) versterkt wordt. Het koppelen en verbinden met je apparaat gaat super snel en is erg stabiel. Persoonlijk vind de hoofdtelefoon minder compact dan de 500 series maar hij zit heerlijk op de oren, je kunt de oorschelpen draaien zodat het nog relaxter om op je hoofd zit. Daarnaast heeft deze een 50 uur batterijduur en is ook zo opgeladen. Mocht de batterij leegzijn kun je verder gaan luisteren door de adiokabel aan te sluiten. Wat ik wel wennen vond en soms lastig was om Hey Google op deze manier te gaan gebruiken, af en toe springt deze functie aan zonder dat je er bedoeling bij hebt. Het telefoneren is ook goed te doen, helder geluid van de persoon aan de andere kant en je kunt jezelf goed verstaanbaar maken.

Pluspunten

• Accuduur
  • Fijn draagcomfort
  • Koppelen ging snel
  • Top geluid

jimmi9 29-04-2021

Heel erg goede batterij, mooi geluid, aanrader!

Geschreven voor: JBL LIVE 660 NC

Ik ben erg blij verrast over de koptelefoon. De accuduur is echt fenomenaal, hij gaat dagen mee zelfs met adaptive noisecancelling ingeschakeld. Daarnaast is het comfort super, heerlijke zachte oorstukken en de bovenkant is ook zacht afgewerkt. Daarnaast wordt de koptelefoon met een opbergzakje geleverd en is deze inklapbaar. In gebruik is de koptelefoon ook prettig. Het koppelen via bluetooth gaat snel en simpel waarna je kunt genieten! De muziek klinkt goed en via de JBL app zijn meerdere afspeelmodussen te selecteren om bijvoorbeeld mooi geluid te creëeren voor muziek of film. De app werkt goed, maar het koppelen kostte wat moeite. De knopjes aan de zijkant van de oorstukken zijn handig, maar wanneer je de koptelefoon op hebt is het lastig om deze te gebruiken en klik je gauw een verkeerde knop aan. Via de app kun je ook adaptive noise cancelling gebruiken, dit kan overigens ook via de knopjes aan de zijkant maar persoonlijk vind ik de app makkelijker in gebruik. De noise cancelling is prima, maar had beter gekunt. Als je geen muziek afspeelt kun je nog wel mensen verstaan. Ook telefoneren werkt prima, je bent goed te verstaan en kunt gemakkelijk bellen. Wanneer je de koptelefoon even afzet pauzeert muziek vanzelf en deze speelt weer verder wanneer je deze op zet, heel erg handig! Wat ook handig is, is de functie voor een spraakassistent zoals Siri of google assistent. Dit werkt simpel door de zijkant van het linker oorstuk aan te raken maar levert wel soms ongewenste aanrakingen op als je de koptelefoon opzet of af doet, waardoor deze perongeluk wordt ingeschakeld. Al met al een super fijn ding! Zeker de accuduur is heel erg prettig, een aanradertje wat mij betreft.

Pluspunten

• Accuduur
  • Koppelen bluetooth
  • Comfort
  • Muziekkwaliteit
  • Automatisch pauzeren/afspelen

Minpunten

• Koppelen JBL app ging moeizaam
  • Noise cancelling had beter gekund
  • Bediening knopjes

malan 29-04-2021

Zo fijn als in een theater !

Geschreven voor: JBL LIVE 660 NC

Het is in één woord " subliem " alles werkt perfect en de knopjes die erop zitten is wennen maar het zijn er zo weinig waar je zoveel mee kunt doen dat het al snel als prettig ervaart. Ik gebruik hem tijdens het sporten en binnen in huis als ik mezelf heerlijk wil afzonderen. Dat kan met deze JBL zonder problemen !

Pluspunten

• Kwaliteit
  • zeer goed geluid
  • snel schakelen
  • geen oorpijn

Kimberly de Jager 28-04-2021

Goede koptelefoon

Geschreven voor: JBL LIVE 660 NC

Een fijne koptelefoon met handige toevoegingen, zoals Adaptive Noise Canceling. Verbind snel met de apparaten zoals laptop of telefoon. Ziet er mooi uit en draagt lekker op de oren.
Laat snel op en gaat met een volle batterij heel lang mee.
Met de app kan je jouw muziek aanpassen aan de koptelefoon, wat super handig is.

De bediening van de knopjes op de koptelefoon is even wennen, dit zit namelijk net even anders dan op andere koptelefoons. Wanneer dit gewend is, dan is het super om te gebruiken.

Pluspunten

• Zit lekker op de oren
  • Lange batterijduur
  • Laat snel op
  • Goed geluid

Lisanne1901 28-04-2021

Goede koptelefoon

Geschreven voor: JBL LIVE 660 NC

Goede koptelefoon. Er zit een mooi geluid in met een goede bas. De knopjes op de koptelefoon is even wennen in gebruik zodra je deze 'blind' indrukt, deze zitten net iets anders dan mijn vorige jbl koptelefoon. Hij dempt erg goed geluid van buitenaf, enige minpunt vind ik dat je nog wel de wind er onder door hoort komen als ik fiets. Dit had ik bij mijn vorige jbl koptelefoon niet. Al met al zeer tevreden!

Pluspunten

• Geluid
  • Google assistent
  • Bijhorende app

Minpunten

• Geluid van de wind als je fietst
  • Connectie PS4 niet altijd even goed