JBL LIVE 460 NC

• NOV 2021
Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL LIVE 460 NC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

t**n@h**l.com 10-09-2023

Goeie koptelefoon

Geschreven voor: JBL LIVE 460 NC

Ik heb dit product gekocht op jbl zelf en ben zeker niet teleurgesteld. Het geluid is fantastisch en ook zeker de bass is goed. Leuk voor tijdens het spotify luisteren. Ook de noisecanceling werkt ontzetten goed. Het enige wat beter zou kunnen is dat hij niet heel af en toe uit het niet gewoon uitvalt. Dit gebeurt overigens echt zelden. Zeker een aanrader dit!

Pluspunten

• Goed geluid
  • Noisecanceling werkt goed

Minpunten

• Valt heeeeeeeeel af en toe uit

s*******@g******** 04-06-2021

Oordopjes met goede pasvorm en prima geluid

Geschreven voor: JBL LIVE 460 NC

Onlangs heb ik dit product mogen testen. Ik vind dat de koptelefoon van goede kwaliteit is, degelijk materiaal, zachte oorkussens, die goed aansluiten maar alleen voor kleine oren. Het installeren verloopt gemakkelijk en zonder problemen, de verbinding is goed, het geluid is goed

angela33 02-06-2021

Mooi geluid

Geschreven voor: JBL LIVE 460 NC

Het is een mooie apparaat met goed geluid en een handige app die je kunt gebruiken om onder andere de noise reduction te regelen en de EQ. Het zorgt voor een soort surround sound beleving. Enige nadeel is dat de oorschelpen voor mij te klein zijn.

Pluspunten

• mooi geluid
  • mooi ontwerp

Minpunten

• kleine oorschelpen

X-sperzieboonX 27-05-2021

Jbl live 460nc

Geschreven voor: JBL LIVE 460 NC

Het geluid is top! Mooi helder, gaat goed hard en hij is licht in het gewicht. Het enige nadeel vind ik dat de oor kussens vrij klein zijn en hierdoor na een lange tijd dragen niet comfortabel meer aanvoelen en zelfs gaan irriteren.

Pluspunten

• Noise cancelling

Minpunten

• Oorschelpen

c*********@h********** 24-05-2021
Geschreven voor: JBL LIVE 460 NC

De koptelefoon heeft goed geluid, maar de gehoorschelpen zijn te klein voor volwassen oren.
De automatisch aan en uit werkt te snel, waardoor muziek vaak op pauze gaat, dat is niet zo handig
Niet ideaal voor sportieve bezigheden, maar verder vinden wij het geluid wel prima

annam 24-05-2021

Mooi geluid

Geschreven voor: JBL LIVE 460 NC

Het geluid is echt super, ben hier zeer over te spreken. Ook gaat hij goed hard, maar blijft het geluid mooi. Hij is licht in gewicht en goed herstelbaar. Vind alleen de oor kussens vrij klein waardoor die na langere tijd dragen oncomfortabel wordt.

Lexie86 21-05-2021

Fijne lichte koptelefoon

Geschreven voor: JBL LIVE 460 NC

Het design is heel gaaf en geluid is top. Het automatisch pauzeren en afspelen bij af en opzetten van de koptelefoon is een hele leuke feature. Batterijduur is het grootste pluspunt. Je kunt er dagenlang mee bellen/vergaderen en muziekluisteren voordat je de JBL moet opladen. De koptelefoon zit wat minder comfortabel dan ik zou willen en ik had veel last van ruis/wind in de buitenlucht. Ideale koptelefoon voor op kantoor/huis. Maar wat minder geschikt voor buiten.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Automatisch uitzetten en afspelen
  • Licht (gewicht)
  • Geluid

Minpunten

• Comfort
  • Ruis/wind in de buitenlucht

Simone12345 16-05-2021

Werkt uitstekend!

Geschreven voor: JBL LIVE 460 NC

Deze JBL koptelefoon heb ik nu ongeveer 1 week. Hij werkt naar behoren, het design is erg mooi en de geluiden zijn van goede kwaliteit. de noise cancelling werkt erg goed en ben hier erg tevreden over.

Pluspunten

• Noisecancelling

Sander Durieux 11-05-2021

super koptelefoon!

Geschreven voor: JBL LIVE 460 NC

Goed product van JBL, geluid is fantastisch functies werken naar behoren. De draagcomfort van de koptelefoon is wel een kleine tegenvaller aangezien ik na enige tijd van dragen toch last krijg van pijnlijke oren. Maar de rest maakt dit wel weer goed, de noise canceling werkt bijzonder goed. De functie autoplay en pauze werkt ook super goed soms iets te goed aangezien ik vaak meemaak dat ik alleen de koptelefoon maar hoef te verschuiven tegen de pijn aan mijn oren en dat dan de afgespeelde content gepauzeerd word. Het design van de koptelefoon ziet er tevens ook goed uit, is ook makkelijk op te vouwen om deze mee te nemen in een tas bijvoorbeeld. De prijs kwaliteit verhouding is wel goed gebalanceerd voor wat je ontvangt. kortom het is een goede koptelefoon met goed geluid, goed werkende functies alleen is het jammer dat je na enige draagtijd toch last krijgt van je oren.

Pluspunten

• prijs
  • geluid
  • design

Minpunten

• zit wat strak

Lon 10-05-2021

Hoofdtelefoon voor niet te lange tijd..

Geschreven voor: JBL LIVE 460 NC

Deze hoofdtelefoon ziet er netjes uit. Zit prima maar niet voor langere tijd, kan dan toch een beetje duwen op je oren. Ook als je buiten loopt hoor je de wind er soms tussen ruisen.
Handig als je het even af zet dat je muziek op pauze gaat en bij het opzetten weer verder speelt.
Batterijduur gaat lang mee!

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Pauze bij afzetten
  • Lange batterij duur

Minpunten

• Druk op hoofd en oren

Benny 10-05-2021

Goed geluid, zit wel strak

Geschreven voor: JBL LIVE 460 NC

Prettige volle geluiden in de koptelefoon. Via de bijbehorende app kun je de adaptive noice cancelling instellen en de geluidsinstellingen aanpassen.

Via een aantal knoppen op de rechter oorschelp kun je het volume en noice cancelling aanpassen en de koptelefoon aan- en uitzetten. De knop voor noice cancelling werkt niet heel duidelijk. De piepjes moeten een indicatie geven welke stand hij staat, maar dat werkt matig (voor mij). De noice cancelling is adaptive en het lijkt erop dat de koptelefoon dus zelf bepaald hoeveel geluid hij doorlaat. Je hoort dus altijd nog wel wat geluid van buitenaf.

De “talk thru” stand is fijn voor als je nog wat wilt communiceren met huisgenoten.
Over het comfort: De koptelefoon is strak en de schelpen zijn wat aan de kleine kant. Hierdoor drukt de koptelefoon hard op de oorschelpen en gaat dit (vooral als je hem wat langer op hebt) pijn doen. Aan te raden is dus om hem even te "passen".

De batterijduur is super. Via de app kun je ook zien hoeveel batterij er nog in zit. Opladen gaat via een USB-C aansluiting, vaak hebben telefoons dat ook, dus kun je dezelfde lader gebruiken, hoewel er ook een mooi kabeltje is meegeleverd.

Nog een positief punt: De koptelefoon kan op (in ieder geval) 2 apparaten tegelijk worden aangesloten, zo heb ik hem op mijn telefoon en laptop tegelijk aangesloten. Vind ik handig.

Pluspunten

• Geluid

Minpunten

• Comfort

Siemie 08-05-2021

Heel goed maar geen fijne pasvorm

Geschreven voor: JBL LIVE 460 NC

Een hele goede koptelefoon. Makkelijk te bedienen, super geluid, batterij gaat lang mee en laadt snel op, gaat op pauze als je hem af doet , noice canceling werkt goed, super microfoon. Maar helaas is de pasvorm voor mij niet fijn en doet deze pijn op de oren. Mijn vriend had dit probleem dan weer niet. Ik zou zeggen pas hem even voordat je hem koopt, want als hij goed past is hij erg goed.

Van Sietske 08-05-2021

Geweldig geluid en super fijn dat er ANC op zit

Geschreven voor: JBL LIVE 460 NC

Wij mogen deze koptelefoon testen en we kunnen zeggen het geluid is super. Omdat het een koptelefoon is die op je oor zit krijg je na een tijdje pijn in je oorschelp. Daar heeft vast niet iedereen last van maar mijn man zoon en ikzelf wel. Verder is het echt een geweldige koptelefoon want hij is zeer eenvoudig te bedienen en heeft geweldig geluid. En wat mijn zoon vooral heel fijn vindt is de ANC. Hierdoor kan hij zich echt even afsluiten van de buitenwereld en geconcentreerd werken. Wij raden de koptelefoon zeker aan maar pas deze wel even voordat je hem aanschaft zodat je zeker bent van de pasvorm.

Pluspunten

• ANC
  • gebruiksgemak
  • geluidskwaliteit

Minpunten

• zit strak pijnlijke oren