Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL JR310 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ldb17 05-01-2021

Fijne koptelefoon

Geschreven voor: JBL JR310

Wij hebben deze koptelefoon nu een aantal weken in gebruik. Het is een erg fijne koptelefoon in gebruik. De geluidskwaliteit is prima. Wat wij echt een pluspunt vinden is dat er een geluidsbegrenzer op zit, dit voorkomt gehoorschade. Dit vinden wij erg fijn, zo hoeven wij niet in de gaten te houden of het geluid te hard staat.
Het snoer van de koptelefoon zit maar aan een kant van de koptelefoon vast, hierdoor gaat het snoer minder snel in de knoop, ideaal dus met kinderen.
De koptelefoon word geleverd met leuke stickers erbij. Het versieren van de koptelefoon maakt het voor kinderen extra leuk.
Aan het snoer van de koptelefoon zit een bediening om bijvoorbeeld een filmpje op pauze zetten, dit werkt ook prima.
Al met al een fijne koptelefoon en prima in gebruik.

Pluspunten

• Fijn draagcomfort
  • Goed geluid

AngelBianca 05-01-2021

Geweldig!

Geschreven voor: JBL JR310

Mijn kinderen van 4 en 7 hebben de afgelopen weken deze koptelefoon mogen testen. De kleuren zijn mooi helder blauw en rood, vooral de jongste was daardoor al direct verkocht.

Met het openmaken kwamen ze direct de stickers tegen, deze moesten er dan natuurlijk ook gelijk opgeplakt worden. Dat maakt het gebruik van deze koptelefoon nog leuker!

Het voordeel is dat er een maximum geluidscapaciteit op zit, hierdoor kunnen ze het geluid niet te hard zetten. De lengte van de kabel is prima, al zal ik waarschijnlijk voor een volgende aanschaf over gaan op een draadloze variant. Nu vergaten ze nog weleens dat er een draad aan zat en viel de tablet op de grond of werd de plug uit het drumstel en de piano getrokken.

Het geluid is helder zoals ik van JBL gewend ben. Het draagcomfort van de koptelefoon is goed, de kussentjes zijn lekker zacht en het formaat is ook echt ideaal voor kinderen.

Pluspunten

• zachte kussentjes
  • dB beperking

Minpunten

• geen

DeLaMontagne 05-01-2021

Top kinderkoptelefoon

Geschreven voor: JBL JR310

Mijn zesjarige zoon heeft deze koptelefoon nu een aantal weken naar tevredenheid in gebruik. Hij is er blij mee en gebruikt hem zeker in de periode van tijdelijk thuis onderwijs volgen geregeld. De geluidskwaliteit is prima, goed helder geluid. Ideaal dat hij niet te hard kan, door een beveiliging kan hij niet harder dan 85db en loopt hij minder snel een gehoorbeschadiging op. Hij vind hem prettig zitten op zijn hoofd en oren, de kussentjes voelen lekker zacht aan. Naast muziek luisteren kun je er ook door praten / mee bellen door de microfoon met afstandsbediening. Multifunctioneel dus! De kabel raakt ook minder snel in de war omdat hij maar aan een kant vast zit. Mijn zoon is erg blij mee en vind hem er ook gaaf uit zien qua kleuren, en doordat hij de bijgeleverde stickers heeft gebruikt om hem te pimpen. Goede koptelefoon voor kinderen dit, met de vertrouwde kwaliteit van JBC!

Pluspunten

• Geluidsbegrenzing
  • Mogelijkheid tot bellen / microfoon
  • Zit goed op het kinderhoofd
  • Goed geluid
  • Zier er leuk uit

Minpunten

• Kussentjes zacht maar wel wat kwetsbaar

M3deboon 03-01-2021

Geweldige koptelefoon

Geschreven voor: JBL JR310

Mijn zoon van 6 is de koptelefoon aan het testen en hij vind hem geweldig.
Toen die binnen kwam was het gelijk mam die is gaaf. Er zitten ook allerlei mooie stickers bij om hem persoonlijk te versieren.
Wat ik er zelf heel fijn aan vind: geluid is begrenst, een snoer wat niet in de knoop kan, tijdens online les opzetten want er zit een microfoon ingebouwd, in grote veranderen, zachte koptelefoon dus hij zit geweldig.
Echt een top ding.

Pluspunten

• Geluid begrenst
  • Microfoon ingebouwd
  • Snoer wat niet in de knoop kan

Mas 02-01-2021

Top

Geschreven voor: JBL JR310

Wij testen deze koptelefoon nu een aantal weken en mijn jongens van 4 en 9 zijn er blij mee. Hij past hen beide prima, lekker zacht aan de oren en blijft goed zitten. Het geluid is begrensbaar en de koptelefoon geeft heerlijk wat rust in huis haha

RenskeS 31-12-2020

Goede kinderkoptelefoon

Geschreven voor: JBL JR310

De koptelefoon wordt geleverd met een stickervel waardoor deze nog persoonlijker gemaakt kan worden. Deze koptelefoon heeft een adviesleeftijd vanaf 3 jaar. Persoonlijk zou ik eerder voor 5 jaar en ouder gaan. Dan is het geluid namelijk makkelijker te regelen. Maar dan nu de ervaringen…..
Het eerste dat opvalt is de pasvorm van de koptelefoon. Deze zit heel erg prettig. De oordoppen voelen zacht aan en sluiten de oren goed af. Zo goed dat niet altijd alle andere geluiden gehoord worden in huis. De koptelefoon is licht waardoor kinderen nauwelijks merken dat ze deze op hebben.
Deze koptelefoon is speciaal voor kinderen en daarom afgesteld op een volume van 85dB. Er zit voor kinderen ook geen knop om het geluid harder of zachter te zetten. Dit moet op het device waar de koptelefoon in zit gedaan worden. Dit kan een nadeel zijn. Het geluid is goed en helder. Voor kinderen prettig om te horen. De microfoon werkt goed en het opgenomen geluid klinkt ook duidelijk en helder, zonder ruisen.

Pluspunten

• Geluid (helder)
  • Pasvorm (licht, sluit goed)

Minpunten

• Geluid is niet te regelen met koptelefoon

Koster 30-12-2020

Een prachtige kinder koptelefoon

Geschreven voor: JBL JR310

Deze prachtige kinder jbl koptelefoon bevalt ons echt super goed. De kinderen zijn er dolgelukkig mee. Het geluis is goed begrensbaar. De bijgeleverde stickers zijn een groot succes. De verschillende opties zijn handig. Gebruiks gemak is prima. Onze kinderen van 4en 6 hebben er al heel veel plezier van.

Pluspunten

• Geluiddemping
  • Grootte
  • Bjjgeleverde stickers

Natasja 30-12-2020

Fijne koptelefoon voor kinderen!

Geschreven voor: JBL JR310

Mijn dochter is erg blij met de koptelefoon. Hij zit zacht en geeft een goed geluid. Het enige dat ik eraan zou veranderen is een net iets langer snoer. Verder echt een fijn ding!

Pluspunten

• Geluid
  • Zachte pasvorm vanwege kussentjes

Minpunten

• Vrij kort snoer

ChanTy 30-12-2020

Prachtige JBL Koptelefoon Kids

Geschreven voor: JBL JR310

Geweldige Koptelefoon voor kinderen! Mijn zoontje van 10 heeft er enorm veel baat bij. Vaker op een dag heeft hij het nodig om zichzelf eventjes terug te trekken of af te zonderen van anderen. Nu heeft hij een aantal koptelefoons mogen gebruiken, geen van allen vond hij fijn, ook oordopjes vallen steeds uit zijn oren. Met de JBL Jr310 Koptelefoon kan hij zich gemakkelijk terugtrekken. Hij hoeft niet eerst te wachten totdat de koptelefoon eindelijk opgeladen is, want deze JBL Jr310 is met een draad dat niet kwetsbaar is. Ook zitten de kussens erg fijn op zijn oren omdat het materiaal zo zacht is. Wat helemaal geweldig is voor hem? De superleuke en stoere kleurencombinatie voor jongens en er zitten stickers bij waardoor hij zijn eigen design kan maken. Hierdoor heeft hij zijn eigen koptelefoon zo bij de hand. Voorheen moest er gelabeld worden, van wie welke koptelefoon is. Al met al een super product dat hij aanbeveelt.!

Pluspunten

• Geluidsbegrenzer 85db
  • Met draad
  • Zacht op de oren
  • Fijn Materiaal