JBL TUNE 125TWS blauw

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL TUNE 125TWS blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

patrick 05-04-2022

zeer goede oordopjes voor redelijke prijs.

Geschreven voor: JBL TUNE 125TWS blauw

dopjes nu 7 maanden in bezit. eerste draadloos dopjes, zeer tevreden. gebruik de dopjes voor op de motor. na rit van 2 uur en 15 minuten nog steeds werkzaam. voordeel is dat deze goed aansluiten in gehoorgang waardoor omgeving geluid minimaal is. tijdens bellen in auto is ontvangen en zenden zeer goed. enige nadeel is dat zit in oor beter kan. bij beweging valt deze vaak uit oor.
maar heb de dopjes gekocht bij black friday en zal deze weer kopen als deze weer in aanbieding zijn.

Pluspunten

• prijs verhouding
  • werktijd van minimaal 140 minuten continu

Minpunten

• vallen redelijk snel uit oor.

patrick 11-01-2022

goede oorset voor mooie prijs

Geschreven voor: JBL TUNE 125TWS wit

sinds 2 maanden deze in bezit. langste waar ik mee gebeld heb was half uur. batterij status was 90 % naar half uur bellen. ze zitten redelijk goed in je oor, maar echt sporten lukt niet omdat ze dan uit vallen. ( maar dit is bij mij ) ze sluiten goed af waardoor omgeving geluid goed wordt afgeschermd.
geluid is erg goed. verstaanbaarheid aan de andere kant is ook goed.
voor het bedrag heb je een goede bluetooth oorset.
niet getest of deze ook regenbestendig is.
via telefoon wordt batterij status aangegeven.

Pluspunten

• prijs verhouding
  • gebruiks gemak
  • geluid en bellen

Minpunten

• vallen redelijk snel uit oor.

j***************@g******** 09-07-2021

Goed geluid

Geschreven voor: JBL TUNE 125TWS zwart

Fijn product, goed geluid. Helaas vallen ze soms uit m'n oren. Maar kwaliteit van het geluid maakt dat goed.

Pluspunten

• Geluid
  • Vormgeving

Minpunten

• Valt uit oor

zebbra 06-07-2021

Fijne in-ear oortjes!

Geschreven voor: JBL TUNE 125TWS zwart

Dit zijn goede in-ear oortjes die, zolang je de juiste maat oortjes (de plastic hoesjes om de oortjes heen) kan vinden voor jezelf: dan zitten ze niet vervelend, en vallen ze er niet uit. De verbinding met apparaten gaat makkelijk en nadat je ze een keer verbonden hebt meestal automatisch. Ik ben tevreden met de kwaliteit van de muziek: helder geluid met een goede bass, en ze gaan ook vrij hard (alhoewel je ze natuurlijk niet te hard moet zetten aangezien ze in-ear zijn!). Op een of andere manier is het geluid bij het handsfree bellen wel vrij zacht: ik kan niet altijd en overal goed de andere persoon verstaan, en het maximale volume is dan ook een stuk minder dan als je gewoon muziek luistert. Misschien is er een manier om dit anders te doen, maar dat weet ik niet. Ook de handsfree microfoon laat wat te wensen over, omdat je blijkbaar heel veel omgevingsgeluid meepakt wat minder fijn is voor de persoon waarmee je belt. De knoppen (op de oortjes) om muziek mee te stoppen/volgende nummer/vorige nummer werken goed, het is alleen jammer dat volume niet bestuurd kan worden via deze knoppen. Al met al hele fijne oortjes, zeker voor deze prijs.

Pluspunten

• Goede muziekkwaliteit
  • Goede bass
  • Fijne fit

Minpunten

• Volume handsfree bellen
  • Omgevingsgeluid handsfree bellen

Marieke.22 28-06-2021

Goed, voor de juiste oren

Geschreven voor: JBL TUNE 125TWS zwart

Case voor oordopjes zijn best wel breed en dik vergeleken met andere oordopjes.
Geluid is perfect, goede bass en gewoon jbl kwaliteit.
Oordopjes zijn niet ideaal. Eén maat werkt voor mij oke, maar als ik ze goed aandruk voelt het net alsof ik onderwater zit. Beetje jammer.

Pluspunten

• Snel verbonden
  • JBL kwaliteit
  • Mooie bas

Minpunten

• Grote case
  • oordopjes zitten oncomfortabel

rickk86 28-06-2021

Goed merk en geluid

Geschreven voor: JBL TUNE 125TWS zwart

De JBL Tune zijn oordopjes met een mooi geluid en bass! Het koppelen met mijn telefoon was redelijk makkelijk en zelfsprekend. Echter voor de opties met vooruit/terug etc heb ik toch even moeten spieken in de handleiding wat nu precies wat is. Ook vind ik het daadwerkelijk gebruik maken van deze functies wat onhandig, de oortjes wiebelen alle kanten op in je oor als je iets in drukt. De case heeft een goede accu lading en de oortjes gaan bij mij met gemak een volledige dag mee met batterij lading, samen het tussendoor opladen in de case. Met de case zelf doe ik ongeveer 4-5 dagen, wisselend hoe intensief je de oortjes gebruikt per dag natuurlijk.
Helaas dat ik het in ear concept niet fijn vind, een dof gevoel in mn oren en het idee of je onderwater zit. Dit zal voor anderen geen probleem zijn maar dat is voor mij een reden om niet tot aanschaf over te gaan.

Pluspunten

• goede bass
  • mooi geluid
  • accu lading

Minpunten

• in ear

JelmerW 24-06-2021

Aerodynamisch geluid én design

Geschreven voor: JBL TUNE 125TWS zwart

Als je hoge kwaliteit wilt hebben voor een betaalbare prijs ben je bij JBL vrijwel altijd aan het goede adres. Ook in het val van de JBL Tune 125TWS bluetooth oordopjes. In een tijd waar bluetooth oordopjes steeds meer een ding worden is het belangrijk dat je hierbij wel voor een goede geluidskwaliteit gaat. Deze JBL oordoppen leveren een goed gebalanceerd geluid waardoor zowel de hoge als lage frequenties genoeg aandacht krijgen. Hierdoor luistert elk muziekgenre lekker weg en ga je meer op in de muziek. Het design van de oordoppen is ook een belangrijk, vooral omdat het twee dopjes zijn die uit je oren steken. Ook hier is goed over nagedacht. Het aerodynamische design zorgt niet alleen voor een nette look maar ook voor een fijne pasvorm. Kleinere oren zouden hier tevens wel ietwat moeite mee kunnen hebben maar dit durf ik zo niet te zeggen. Ik persoonlijk ben in ieder geval erg blij met de oordoppen omdat ik ze tijdens elk moment van de dag kan gebruiken zonder dat ik er over in hoef te zitten dat ze leegraken door de bijgeleverde charge-case.

Pluspunten

• gebalanceerd geluid
  • mooi design
  • batterij gaat lang mee

Minpunten

• misschien minder geschikt voor kleinere oren

Laura 21-06-2021

Erg fijn!

Geschreven voor: JBL TUNE 125TWS zwart

Erg fijne oortjes! Voorheen altijd bluetooth problemen tijdens het thuiswerken aangezien ik vaak wissel tussen een box of oortjes.. nu ik deze oortjes heb gaat dit zonder problemen! De connectie gaat erg vlot. Daarnaast zijn ze ideaal om muziek te luisteren of even te focussen, je hoort helemaal niets meer van je omgeving.

Pluspunten

• Goede kwaliteit geluid
  • Noise cancelling

Minpunten

• Steekt ver uit je oor

Mw18 21-06-2021

Bevalt erg goed!

Geschreven voor: JBL TUNE 125TWS zwart

Na drie weken kan ik niets anders zeggen dan dat de oordopjes hun werk hartstikke goed doen. Het geluid is kwalitatief goed en de bluetooth verbinding is ook goed. De telefoon hoeft echt niet heel dichtbij de oordopjes te zijn om wel verbonden te blijven. Ik vind het zelf ideaal op de fiets of tijdens het schoonmaken, zo handig om eindelijk van de kabels verlost te zijn. Ik gebruik de oordopjes regelmatig, maar heb de case in deze tijd nog niet op hoeven laden. De oordopjes laden zelf telkens op als je ze in de case stopt en de case is nu nog steeds 2/3 vol. Wanneer je de oordopjes draagt en deze verbonden zijn met je telefoon, kun je middels een druk op de oordopjes een oproep opnemen of beantwoorden. De oordopjes hebben verder geen knoppen, dus het volume moet je regelen via je telefoon.

Erik de koe 17-11-2020

Goeie draadloze oortjes

Geschreven voor: JBL TUNE 125TWS zwart

Ik heb deze mooie oortjes nu ongeveer de maand in gebruik.
De oordopjes hebben een en goed geluid dit is vooral lekker tijdens het reizen. Ook bellen gaat perfect met de oortjes. Heb hiervoor van die goedkope oortjes gehad en bij deze was dat dramatisch. De accuduur van de oortjes is wel goed. Mochten ze bijna leeg zijn kan je altijd 1 opladen en 1 inhouden.

Ook tijden het sporten(fitness) doen ze het goed ik leg vaak men telefoon ergens neer en loop zelf rond en dat gaat goed. Het bereik is redelijk ver en dat scheelt dus de hele tijd je telefoon mee nemen.
Tijden het hardlopen vind ik de oordopjes tegenvallen. Doordat ik de heletijd het idee heb dat er 1 gaat uitvallen. Dit kan trouwens ook aan mij liggen want het was altijd het rechter oortje. Ik heb nog.geprobeerd andere rubbertjes er om te doen maar dit hielp niet. Hierdoor Ben ik voor het hardlopen weer overgestapt naar mijn draadloze koptelefoon.

Verder is de bijgeleverde case goed stevig en niet te groot en dus makkelijk mee te nemen. Enige probleem vond ik een beetje het kleine oplaad kabeltje.

Pluspunten

• Accuduur
  • Range van de oortjes
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Kabeltje
  • Niet goed voor hardlopen

Adriana_suzanne 16-11-2020

Goed geluid, enkel grote en zware oortjes

Geschreven voor: JBL TUNE 125TWS zwart

Het geluid is echt top. Goed geluid en weinig last van omgeving geluiden. Echter voor het sporten zitten er nog wel wat nadelen aan.
Ik heb vrije kleine gehoorgangen. Hierdoor moest ik de kleine opzet stukjes gebruiken. Alleen tijdens het hardlopen moet ik wel soms opletten dat ze niet uitvallen. Ze zijn erg groot en zwaar, dus ze gaan makkelijk los tijdens het rennen. Dat is wel een nadeel.

Verder zijn ze wel super makkelijk in gebruik. De oortjes gaan vanzelf uit, als je niet connected bent. Het oplaad behuizing is sterk en laad snel op. Ik hoef hem bijna nooit aan een kabel op te laden. Verder Connect hij heel easy met je telefoon vis Bluetooth. Zeer gebruikersvriendelijk.

Pluspunten

• Gebruikersvriendelijk
  • Kwaliteit geluid is top
  • Lange duur voor je moet opladen

Minpunten

• Zwaar en grote oortjes
  • Vallen redelijk snel uit je oor

VinceR 09-11-2020

Goede thuiswerk oortjes met een diepe bass

Geschreven voor: JBL TUNE 125TWS zwart

Deze oortjes mag ik testen, bij deze mijn eerlijke mening.

Te beginnen bij het koppelen, dit was zo gedaan, maar dit hebben de meeste oortjes wel volgens mij. Zo niet, dan helemaal top!

Verder met het huidige thuiswerken gebruik ik ze in calls met o.a. microsoft teams, skype en met telefnosche software. In alle voorgenoemde situaties zijn de oortjes prima. De geluidskwaliteit is goed, ik ben goed verstaanbaar en er zijn geen haperingen.

De batterij is verder erg goed, dit maakt de case tevens wel wat groter dan gemiddelde andere draadloze oortjes.

Pasvorm is ook goed, vallen niet uit, zitten meerdere maten bij.

Al met al, goede oortjes voor een prima prijs.

Pluspunten

• Bass
  • Geluid bellen
  • Verstaanbaarheid
  • Accu

Minpunten

• Redelijk groot

roos1987 08-11-2020

Comfortabele oordopjes voor niet te hoge prijs

Geschreven voor: JBL TUNE 125TWS zwart

Ik heb deze oordopjes nu ruim een maand in gebruik en ze bevallen me goed. Het geluid is goed wanneer ik muziek luister. Als ik bel, versta ik de persoon aan de andere kant van de lijn goed en zij mij ook.
Het opladen gaat gemakkelijk in de case en deze hoeft weinig op te laden. Wat wel jammer is, is dat de accuduur ongeveer 1 uur is van de oordopjes zelf. Bij het kijken van een film of een lang telefoongesprek is het dan lastig, maar je kan ook één oordopje in houden en het andere oordopje opladen.
De case voelt stevig en is al menig malen door mijn zoontje op de grond gegooid, maar er is nog geen krasje te zien.

Het draagcomfort is goed, maar bij langer dan een uur dragen, voel ik de dopjes wel zitten. Ik wil ze dan wel graag even uitdoen. Dit heb ik eigenlijk altijd met oordopjes.

Pluspunten

• Geluid
  • Draadloos

Minpunten

• Accuduur

Anne1980 03-11-2020

Top oortjes

Geschreven voor: JBL TUNE 125TWS zwart

Mijn vorige oortjes waren nog niet snoerloos, dus dat is met deze oortjes al een hele vooruitgang natuurlijk! Wat heerlijk dat je gewoon draadloos muziek kunt luisteren. Ik gebruik de oortjes met name op de sportschool, en ze bevallen me echt heel goed. Het geluid is super en de bediening is heel erg makkelijk. Door een keer op het linker oortje te klikken kun je een nummer skippen en met twee keer klikken ga je een een nummer terug.

Ik ben met name te spreken over de batterij duur. Waar ik mijn vorige oortjes na twee sportsessies toch echt al wel weer op moet laden, ben ik met deze oortjes alweer ruim 10 sportsessies verder en nog steeds zijn ze niet leeg. Fantastisch!

Je kunt de oortjes na gebruik heel makkelijk terug doen in hun case, en hoeft ze dus niet eerst uit te zetten. Als je de ze de volgende keer wilt gebruiken neem je eenvoudig de oortjes uit de case en ze verbinden dan vanzelf met je telefoon.

Van wegen de gebruiksvriendelijkheid en lange batterij duur samen met het geweldige geluid kan ik deze oortjes echt iedereen aanbevelen!

Pluspunten

• Geluid
  • Gebruiksvriendelijk
  • Batterijduur

Minpunten

• Muziek harder of zachter zetten

loess89 03-11-2020

Top kwaliteit, goed draagcomfort

Geschreven voor: JBL TUNE 125TWS zwart

Sinds een paar weken deze toffe in-ear headphones in de kleur zwart in mijn bezit. Daar ik al een NC draadloze headphone heb van JBL was ik ontzettend benieuwd naar deze in-ears. Mijn eerdere ervaringen waren namelijk niet positief qua draagcomfort.
Eenmaal binnen gelijk aan de slag. Duidelijke handleiding en prachtig design. Bijgeleverde oplaadkabel en houder zijn voor mij een groot pluspunt. De houder geeft duidelijk aan of de in-ears zijn opgeladen en hoe lang je er nog mee kunt d.m.v. lampjes.
En dan het draagcomfort. Fijn dat er verschillende dopjes zijn meegeleverd. Zo is er voor ieder oor wat wils. Maar dan de eerste keer dragen. Ik was gelijk om, want wat zitten deze in-ears ontzettend comfortabel. Geen noise cancelling, maar toch waan je je in een soort bubbel. De geluidskwaliteit is top! Mijn enige minpuntje is: niet (spat)waterdicht. In de regen op de fiets geeft mij dit toch een minder zeker gevoel.
Toch raad ik deze in-ears ten zeerste aan. Ik ben om en zou niet anders dan JBL meer willen.

Pluspunten

• zeer comfortabel
  • top geluid

Minpunten

• niet (spat)waterdicht

Loes83 02-11-2020

Top oortjes

Geschreven voor: JBL TUNE 125TWS zwart

Sinds een tijdje maak ik gebruik van de JBL Tune 125TWS oortjes in het zwart. Ik ben blij en zal vertellen waarom!
Allereerst de looks. Beauties toch. Klein en zwart. Ik vind het design echt top. Ook het doosje waarin je ze bewaard en oplaad is zwart en makkelijk in gebruik. Door een soort magneet klikken de oortjes er een voor een in vast.
Na ontvangst moesten ze even worden opgeladen. Eenmaal vol zie je 3 stipjes branden op het bewaar- laad doosje.
Koppelen aan mn telefoon: eitje! Met 1 druk op de knop waren ze al geconnect .
Ik gebruik de oortjes tijdens wandelen. Geluid is super en ik ben blij dat ik nog wel geluiden om mij heen hoor, wel zo veilig in het verkeer!
Ook bellen werkt easy. Met een klik op mn rechter oortje neem ik mijn inkomende oproep aan. Via mijn linker oortje skip ik een liedje door in mijn Spotify lijst.
Via de stipjes op het laad- bewaar doosje zie je of ze weer geladen moeten worden. De oortjes gaan super lang mee, top!
Ik ben fan van deze zwarte "dropjes "!

• Accu duur
  • Snel te connecten

Minpunten

• Een keer uit mn oor gevallen

Lisanel 02-11-2020

Goed geluid voor deze prijs

Geschreven voor: JBL TUNE 125TWS zwart

Wanneer je op zoek bent naar oordopjes om muziek te luisteren zonder dat je daarbij aan het sporten bent en veel moet bellen zijn dit prima oordopjes!
De geluidskwaliteit is erg goed en er zit een mooi basgeluid in. De oordopjes worden geleverd met 3 maten dopjes zodat je de juiste pasvorm hebt. Het is even wennen maar als je eenmaal door hebt hoe je de oortjes moet plaatsen gaat dit gemakkelijk. De dopjes sluiten goed af voor omgevingsgeluid. Echter vind ik dit een nadeel wanneer je aan het sporten/ hardlopen bent. Ten eerste hoor je geen verkeer maar je hoort ook erg je eigen ademhaling. En tijdens het fietsen over een hobbelige weg dreunt dit erg door. De dopjes moet ik tijdens het fietsen en hardlopen toch regelmatig aandrukken om ze niet te verliezen. Zelf vind ik het prettig om het volume te regelen op de dopjes zelf, helaas kan dat bij deze dopjes niet, hiervoor moet je dus je telefoonpakken.
Het opladen gaat echt super snel en de accuuduur is erg goed, een hele dag gebruiken zonder een stopcontact gaat prima. Je kunt ook 1 oortje in de case doen om op te laden en de andere gebruiken.
Het laadsnoertje die erbij geleverd wordt heeft een tof oranje kleurtje maar had wat mij betreft iets langer gemogen.
Bellen gaat prima, maar de geluidskwaliteit is dan beduidend minder, er is regelmatig een soort ruis te horen en tijdens het fietsen hoor ik regelmatig dat ik slecht te verstaan ben.
Al met al, wanneer je oordopjes zoekt om muziek te luisteren zonder daarbij hard te lopen of te fietsen kan ik deze dopjes zeker aanbevelen want de geluidskwaliteit is dan erg goed en de accuduur perfect.
Wanneer je iets meer functies wilt en ze wilt gebruiken tijdens het sporten of er veel mee moet telefoneren zou ik voor andere oordopjes gaan.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Snel opgeladen
  • Compacte laadcase

Minpunten

• Volume niet regelbaar op de oordopjes zelf
  • Kort laadsnoer

RobbyvanR 02-11-2020

Goede kwaliteit

Geschreven voor: JBL TUNE 125TWS zwart

Na enkele weken gebruik begin ik te wennen aan het 'draagcomfort', omdat het in-ear oortjes zijn blijven deze zitten door de dopjes (ver) in je oor te doen. In het begin vond ik dit niet fijn, maar nu heb ik hier al minder moeite mee. Ik denk ook dat het het geval is bij heel veel oordopjes omdat het principe hetzelfde is. De oordopjes blijven in principe wel redelijk goed zitten, al controleer ik dit tijdens het sporten toch wel regelmatig en duw ze zo nodig nog wel terug.
De geluidskwaliteit is dik in orde zoals je van JBL mag verwachten. Ik gebruik de oordopjes tijdens het sporten, op de fiets en voor mijn werk om te bellen. Bij andere oordopje kreeg ik vaak de opmerking dat ik ver weg klonk, dat heb ik met deze oordopjes niet gehad. Super fijn!
De batterijduur is heel goed, ook omdat de oortjes meteen opladen als zij in de case zitten. Als je ze uit de case haalt zijn ze snel weer verbonden met je telefoon. De oortjes zijn onafhankelijk van elkaar te gebruiken. Wat ik wel jammer vind is de bediening (die overigens wel goed werkt) van muziek als je maar 1 oortje in hebt, ik zou liever hebben dat je met 1 oortje ook de mogelijkheid zou hebben om liedjes te skippen.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Kwaliteit telefoongesprekken
  • Batterijduur
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• Andere bedieningsmogelijkheid
  • Wennen in-ear