JBL TUNE 115TWS

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Miesemeis 06-06-2021

Goede kwaliteit, slechte pasvorm

Geschreven voor: JBL TUNE 115TWS

Ik heb een kleine 3 weken de oortjes in huis. Bij de verpakking zitten de oortjes, een klein oranje snoertje (makkelijk tegen het verliezen van), het oplaadstation en 3 verschillende opzetstukken voor de oortjes.
Ik heb de kleinste opzetstukjes gebruikt echter zijn die voor mij nog te groot. Na een tijdje krijg ik zere oren. Ook voelt het soms als ik ze iets aanduw of even wiebel vanwege bijvoorbeeld de pijn, alsof ik onderwater zwem. Het is een beetje dezelfde druk op mijn oren. Ook het stuk wat in mijn schelp zit is aardig groot, waardoor je hem continu voelt. Dit irriteert mij niet, maar zou snappen als het iemand anders wel zou irriteren. Volgende onderdeel: het geluid! Ik vind het heel tof dat je makkelijk een of 2 oortjes in kan doen en dat ze super snel connecten. Als ik op de fiets zit, wil ik wel graag de geluiden horen. Hier deed ik dan vaak een oortje in. Als je beide oortjes in hebt, is hij aardig noise canceling. Het geluid zelf is voor de prijs best oké. Ik luister graag muziek met lekker veel bas, dat is echt wel goed te doen! Het is niet te vergelijken met een koptelefoon. Maar als ik met andere oortjes vergelijk, is het een dikke 9.
Dus overal zou ik hem aanraden behalve als je niet zulke grote oren hebt.

Pluspunten

• Geluid
  • Batterij duur

Minpunten

• Pasvorm

h de vries 31-05-2021

Super oortjes voor een mooie prijs!

Geschreven voor: JBL TUNE 115TWS

Zeer gebruiksvriendelijk oortjes, met hoog comfort en voor een mooie prijs.

Pluspunten

• accuduur
  • comfort
  • geluid

Pendjol 26-05-2021

Top geluid

Geschreven voor: JBL TUNE 115TWS

Het product nu enkele weken in gebruik. Ik ben nieuw met het type product, draadloze oordopjes.

De eerste keer in gebruik was echt geweldig. Ik snapte eerst niet waarom ik perse draadloze oordoppen nodig zou hebben maar het geeft een gigantische bewegingsvrijheid.

Het geluid is goed. Goede diepe basstonen en wat heel erg opvalt is dat de oordopjes niet heel hard hoeven te staan om duidelijk te verstaan. Je hoort ook weinig tot geen omgevingsgeluid.

Opladen is wel echt heel fijn. Ik heb de dopjes vrij regelmatig gebruikt de afgelopen 4 weken en heb ze slechts 2 keer opgeladen. Wel vraag ik mij af wat de levensduur is als hij telkens weer oplaad.

Het koppelen gaat ook vrij soepel. Wel merk ik op dat als hij aan de laptop is gekoppeld en er geen geluid af word gespeelt hij gaat zoeken naar een apparaat. Je krijgt dus de hele tijd een koppel of ontkoppel geluid. Dat is vrij irritant. Is een zeer groot nadeel.

De pasvorm is goed. Maar toch merk je bij lang gebruik dat het pijn gaat doen. Mooi is dat er zowel kleine als grote rubbertjes zijn meegeleverd.

Pluspunten

• Geluid
  • Bass

Minpunten

• Draagcomfort bij meerdere uren
  • Koppelgeluid bij niks afspelen

daphnexxxxx 26-05-2021

Top oortjes die erg geluidsdempend zijn!

Geschreven voor: JBL TUNE 115TWS

Ik ben erg blij met deze oortjes! Ik had nog nooit draadloze oortjes gehad, maar ben overdonderd met de kwaliteit! Ze zijn enorm geluidsdempend, wat erg fijn is bij het maken van huiswerk of met het vliegen bijvoorbeeld. De oortjes zijn samen maar ook apart te gebruiken, en je kan dus een oortje opladen terwijl je de ander gebruikt. Dat is ook heel fijn! Bij de oortjes komen 3 verschillende opzetstukken, zodat ze in ieder zijn oor passen, zo gebruik ik 2 verschillende maten. De kwaliteit van het geluid is heel erg goed, en ze hebben een goede bass. De batterijduur is ook een pluspunt: met maar 15 min opladen kan je alweer 1 uur luisteren. Wanneer je je hoofd veel beweegt, tijdens het sporten bijvoorbeeld, vallen de oortjes wel uit. Hiervoor zijn ze dan ook niet geschikt. ook heb ik een ander minpunt ontdekt en dat is dat mijn oortjes niet verbinden met Facetime, terwijl ik juist dan het fijn vind om ze te gebruiken.

Pluspunten

• Geluidsdempend
  • afzonderlijk, maar ook met elkaar te gebruiken
  • Goede batterijduur
  • Goede kwaliteit geluid en bass

Minpunten

• Valt soms uit je oor
  • Niet te gebruiken bij het sporten

henkdevries78 22-05-2021

Erg goede prijs/kwaliteitsverhouding. Aanrader!

Geschreven voor: JBL TUNE 115TWS

Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Goed geluid, fijn draagcomfort, lange accuduur, makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• Geluid
  • Draagcomfort
  • Accuduur

Amylee11 21-05-2021

Prettig e earbuds

Geschreven voor: JBL TUNE 115TWS

Deze oordopjes zijn bijzonder prettig. ze zien er mooi uit en het oplaaddoosje is handig. Het oplaadsnoertje is kort, gelukkig is ie oranje anders zou ik m zo kwijt zijn.
Door gebruik van de verschillende dopjes kun je ze passende maken voor jouw oren.

Ik was bang dat ik pijn in m'n oren zou krijgen, daar heb ik snel last van met oordopjes, maar met deze earbuds heb ik daar totaal geen last van, zitten gewoon goed en je voelt ze niet zitten. Ook blijven ze op z'n plaats zitten tijdens het wandelen en fietsen. Het geluid wat uit de speakers komt is van uitstekende kwaliteit. Vind de bass erg goed klinken.
Bellen is erg gemakkelijk en voor beide partijen goed verstaanbaar. Ook buiten ging dat prima.
Oortjes zijn samen, maar ook apart van elkaar goed te gebruiken, zijn ze bijna leeg kan je er 1 gebruiken en de ander opladen, hartstikke handig.

Kortom ik ben er zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Goede kwaliteit geluid
  • Oor comfort

Minpunten

• Kort oplaadkabeltje

Klaastest 21-05-2021

Top oortjes

Geschreven voor: JBL TUNE 115TWS

Ik maak zelf dagelijks gebruik van oortjes, voor tijdens meetings, het sporten of gewoon in vrije tijd. Deze oortjes waren goed in het gebruik van allemaal! Ze blijven heel goed zitten ( naar mijn mening beter dan apple oortjes) en de kwaliteit van het geluid is super. Ook het doosje waarin de oortjes opnieuw opladen is super handig en je raakt ook niet zo snel je oortjes kwijt. De bluetooth werkt meteen als je m aanzet en je kan ook ervoor kiezen maar een oortje in te doen en de ander of terug te stoppen in het doosje of iemand mee te laten luisteren, zelfs als je niet naast elkaar zit.
Voor het sporten vond ik de oortjes super met hardlopen, ik had niet eens het gevoel dat ik oortjes in had of moest opletten of ze niet uit zouden vallen, maar als je echt workouts doet waar je meer alle kanten op beweegt vallen ze nog wel eens uit.
Ik gebruik ze ook tijdens het bellen of zoom meetings, wat perfect werkt. Alleen als je op de fiets zit doet de microfoon het niet zo goed door de wind, maar als je binnen zit kan bellen heel goed.
Op de zijkant van de oortjes zitten handige knopjes om muziek door te spoelen, stop te zetten of om op te nemen als je gebeld wordt zonder dat je telefoon binnen handbereik ligt.

Pluspunten

• Mooi
  • niet heel opvallend
  • zit lekker
  • goed geluid

Minpunten

• soms bang dat ze uitvallen

evelyne.legrelle@hotmail.com 21-05-2021

Niet handig tijdens sporten

Geschreven voor: JBL TUNE 115TWS

Ik ben de JBL Tune 115TWS Zwart nu ongeveer 3 weken aan het testen. De reden waarom ik deze wou testen is omdat ze werden aangeboden als sportoortjes. Zelf ga ik graag hardlopen met muziek, dus dit klonk echt een perfecte combi: hardlopen zonder kabel.

Op het eerste zicht zien de oortjes er heel goed uit. Mooi doosje en 3 verschillende maten zodat ze voor elke persoon goed zouden moeten zitten. Helaas ben ik toch niet tevreden over de oortjes. Het indoen van de oortjes gaan prima, maar van zodra je ermee gaat hardlopen vind ik dat ze losser en losser komen te zitten. Elke 10 minuten moet je dan ook de oortjes weer even goed steken. Verder is het ook al voorgevallen dat er een oortje uit mijn oor viel, wat zeker niet de bedoeling kan zijn. Relax hardlopen met dit model is dus niet echt een optie. Wat op het eerste zicht wel handig leek, is dat je via een druk op het oortje het volgende liedje kunt kiezen of eentje kan terugspoelen. Helaas moet je daarna wel weer je oortje goedsteken. Een soort van 'touch' optie was handiger geweest.

Qua geluid ben ik wel heel tevreden. Dus ik kan me inbeelden dat deze oortjes handig zijn voor mensen die ermee willen gaan wandelen of gebruiken tijdens een rustige activiteit. Maar ik had er helaas andere plannen mee.

• Goed geluid

Minpunten

• Zit niet lekker
  • Vallen uit je oren

Marange 21-05-2021
  • Product gekregen

Top earbuds

Geschreven voor: JBL TUNE 115TWS

Ik heb de earbuds nu 1 maand in mijn bezit, en ik ben er dik tevreden mee. Echt geen gedoe meer met kabels. Ik gebruik het tijdebs het hardlopen, yoga, teams meetings en gewoon thuis. Het zit blijft lekker zitten tijdens al deze activiteiten, en daarna heb ik geen pijn aan mijn oren. De bass is vol en diep. En het geluid is geweldig. De batterijduur is mega lang. Ik heb het in de eerste week niet hoeven op te laden. Al met al heel fijn dus. Ik raad het een iedere aan

Pluspunten

• Geen kabels
  • Zitten lekker
  • Lange batterij duur

Annelies321 19-05-2021

Fijne oordopjes met goede geluidskwaliteit

Geschreven voor: JBL TUNE 115TWS

Erg fijne draadloze oordopjes van JBL. De oordopjes zitten magnetisch vast in een stevig doosje, waarmee je ze oplaadt. Ik heb de oordopjes nu twee weken in gebruik, zowel voor muziek als voor digitale vergaderingen (zo’n 6 uur par dag) en ik hoef ze maar een keer of twee in de week op te laden, ideaal!

De geluidskwaliteit is erg goed, muziek klinkt mooi vol en er is weinig afleiding doordat ze in ear zijn. Ook de kwaliteit van de microfoon is goed, wat je over de meeste draadloze oordopjes niet kunt zeggen...

Het enige nadeel is dat de pasvorm niet perfect is voor mijn oren. Na een tijdje praten beginnen ze los te komen en soms vallen ze er zelfs uit. Bij alleen muziek luisteren gebeurt dit niet.

Jessicakrul@hotmail.com 16-05-2021

Voor mooi geluid is dit een goede buit.

Geschreven voor: JBL TUNE 115TWS

De JBL oortjes heb ik nu bijna een maand en ik vind ze zeer comfortabel in de oren zitten
Ook het geluid is goed en er zit een goede Bas in.
De batterij voldoet aan de eisen die ze aangeven je doet er lang mee voor je hem weer moet opladen das erg prettig.
Ik vind de zwarte case waar ze ik zitten mooi en het is fijn dat de oortjes goed vast zitten en makkelijk te pakken zijn.
Ik vind het prettig dat de oortjes los van elkaar gebruikt kunnen worden das ook gezellig als ik samen met mijn dochter naar muziek luisteren de tram.
De spraakassistent is goed te verstaan en ook goed aan te spreken ze doet precies wat je zegt en het is makkelijk om haar te vinden.
Wat ik jammer vind is dat ik niet goed kan bellen als er wind staat. Dan ruist het veel.
Ik hoopte op gemakkelijke oortjes zonder te veel poespas en makkelijk te installeren en dat heb ik ook gekregen ik ben er blij met deze oortjes en zal ze aan iedereen aanraden. Mijn dochter neemt ze al geregeld mee.
De prijs kwaliteitsverhouding vind ik prima voor deze oortjes is het een goede prijs.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Los van elkaar te gebruiken

Minpunten

• dochter neemt ze steeds mee

d****************@g******** 16-05-2021

comfortabel met dik geluid

Geschreven voor: JBL TUNE 115TWS

Ik heb de oordopjes inmiddels al een paar weken kunnen gebruiken en ben er super blij mee.
Elke dag gebruik ik ze om te kunnen luisteren naar mijn favoriete muziek, maar ook om mee te bellen.
Ze zijn kleiner dan gedacht en dus minder opvallend. Dat was een aangename verassing.
Het aansluiten is een fluitje van een cent en het bereik is groot.
Het geluid is echt vet, zowel de kwaliteit als de dikke bas (pure base). De batterij is perfect nog nooit een leeg oortje gehad.
Als je filmpjes kijkt lijkt er iets vertraging zichtbaar. Maar omdat ik ze met name gebruik voor muziek, is dit geen issue.
Omdat ik de oortjes ook op mijn werk gebruik is het fijn als ik wat van de omgeving mee krijg. Dan is het dragen van 1 oortje prettiger. Dual Connect zorgt er voor dat op het ene oortje het geluid van het linker en rechter oortje wordt samengevoegd.
Mijn favoriete artiest laat ik zoeken door de google assistent. 2x drukken en je kan je opdracht doorgeven. Ook heb ik geen telefoonnummer meer opgezocht op mijn telefoon. Omdat ik thuis een google home heb staan kon ik ook m’n lampen en verwarming aanzetten. Natuurlijk niet waar je de oortjes voor koopt, maar wel een leuke extra.

Pluspunten

• dik geluid
  • comfortabel
  • google assistent koppeling

Minpunten

• iets vertraging t.o.v. beeld