Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Tune 215 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Claartjem 28-08-2023

Jbl tune 215 oortjes

Geschreven voor: JBL Tune 215

Ik heb deze oortjes inmiddels 3x gekocht. Ik vind ze prettig qua dragen en qua geluid. Echter, er is een groot nadeel, het techteroortje geeft binnen enkele maanden nauwelijks nog geluid door., bij alledrie de oortjes is me dat nu gebeurd.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Draagcomfort

Minpunten

• Rechterkant is in korte tijd niet goed meer

Monica van Leeuwen 31-08-2021

Oortjes kunnen niet worden geruild

Geschreven voor: JBL Tune 215

Deze oortjes bleken niet in mijn oren te passen. Bij het terugbrengen blijkt dat oortjes bij BCC een "hygiënisch artikel" zijn die niet mogen worden geruild. Het had prettig geweest als dat niet alleen in de algemene voorwaarden vermeld staat, maar ook op de productpagina zelf. Nu kan ik niks met deze aankoop.

Minpunten

• passen niet in de oren

kwaK1983 15-06-2021

Prima kwaliteit voor goede prijs

Eerste indruk:
De oordoppen zijn netjes verpakt, hebben een mooi matzwart design en simpele en duidelijke instructies in het doosje meegeleverd.
De USB-oplaadkabel valt direct op door zijn oranje kleur, maar valt helaas wat klein uit.
Dit is bij veel andere headsets die ik heb gebruikt ook het geval en is ook geen groot probleem, maar een (iets) langere kabel zou echt gebruiksvriendelijker zijn.....
Het klepje voor de aansluitpoort voor de USB-poort voelt wel wat cheap aan.

Het opladen van de oortjes gaat erg rap met 1 uur speeltijd per 10 minuten opladen, dus ook als je niet lang de tijd hebt om op te laden, kun je er alsnog lang plezier van hebben.
De maximale speelduur op 1 accu is zelfs 16 uur en dat is best lang, zeker als je nagaat dat de batterij in minder dan 2 uur volledig opgeladen is.
De oortjes passen goed, de geluidjes bij opstarten en afsluiten is grappig en ook zitten de oortjes na lang(er) gebruik nog goed en zijn nog geen enkele keer uitgevallen.
De connectie tussen  de JBL TUNE215BT en mijn laptop via Bluetooth is snel en makkelijk gemaakt en als ik in Spotify op play druk bij Charlotte de Witte knallen de beats gelijk mijn oren in.
Ik vind de bass erg goed en er is best een hoge range qua volume.
Op standje max klinkt de muziek nog steeds erg zuiver qua geluid (geen verstoring) en de bediening is redelijk responsive.
Eerlijk gezegd had ik voor deze prijsklasse (€37,99 op het moment van schrijven) aanzienlijk mindere kwaliteit verwacht.
De knoppen op de headset zijn erg simpel, maar ook dit zie ik bij andere headsets voorbijkomen.
Het zou makkelijker zijn om wat losse knoppen voor functies te kunnen gebruiken, want nu moet je de +-knop 2 seconden ingedrukt houden om een nummer te skippen, maar bij een volgende skip moet je dezelfde handeling weer uitvoeren.
Als je meerdere nummers ineens wilt skippen is dit dus een tijdrovende klus, als je niet even op je apparaat kunt kijken.

Een andere leuk optie is dat je met de MULTI-POINT CONNECTION op 2 apparaten tegelijk via Bluetooth verbonden kunt zijn.
Op het ene apparaat zou je bijvoorbeeld een film af kunnen spelen en op het andere apparaat muziek en door ene te pauzeren en op de andere play te drukken kun je schakelen naar wens.
Bij mij duurde het soms wel wat langer tijdens het schakelen (tot 15 seconden) voordat de muziek weer terug kwam.

Helaas zijn de oordoppen niet geschikt voor bij het sporten, en zou je dit als een nadeel kunnen zien.

Bellen via Bluetooth en opnemen via de Play-button werkt perfect, je hoort de beller erg goed en andersom ben je goed hoorbaar.

Pluspunten

• connectiviteit
  • responsiveness

Minpunten

• controls
  • "cheap" klepje USB-poort

Lizzuin 10-06-2021

Super

Geschreven voor: JBL Tune 215

De JBL Tune 215 BT heb ik nu een maand in bezit. Ze zijn makkelijk en gebruiksvriendelijk.
De + en - knop die ze er duidelijk op gemaakt hebben zoekt makkelijk en kun je makkelijk een nummer mee skippen en terug zetten. Ook het opnemen werkt perfect.
Het geluid is super wat eruit komt, zeker als je je bedenkt dat het oortjes zijn. De bas is goed aanwezig maar schuift de andere smaken niet opzij Ze zijn echter niet voor kleine oren. Mijn vriend kan ze niet in, daar vallen ze steeds uit.
Ook ervaar ik dat als ik niks afspeel en ze in mijn oren hangen omdat ik op een telefoontje wacht hij de verbinding tussen mijn telefoon en mijn bluetooth steeds aan het zoeken of herstellen is, maar dat kan natuurlijk ook aan mijn telefoon liggen

Pluspunten

• Goede bas
  • makkelijk te besturen met de knopjes
  • makkelijk in gebruik
  • goed geluid
  • goede bas

Minpunten

• te groot voor kleine oorschelpen
  • zit geen hoesje bij om ze netjes in op te bergen

Maaike 08-06-2021

Top!

Geschreven voor: JBL Tune 215

Ik heb deze oortjes nu bijna twee weken getest. Wat heel fijn aan de oortjes is is dat deze oortjes erg handig zijn om mee te werken. Zo kun je en een connectie hebben met je computer om te beeldbellen en met je telefoon om gewoon te bellen. Zonder gedoe. ze zijn draadloos en geeft je veel bewegingsvrijheid. Door de draad tussen oortjes kan je ze ook makkelijk even om je nek laten bungelen. Goed geluid om muziek te luisteren en een goede microfoon zodat je ook echt goed verstaanbaar bent. Nadeel is dat de oortjes hard zijn en bij mij op een gegeven moment gingen irriteren.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Goed geluid
  • Goede microfoon

Minpunten

• Pasvorm

Jimmyk 07-06-2021

Erg fijne oordopjes

Geschreven voor: JBL Tune 215

De JBL oordopjes geven een fantastisch helder geluid met goede bastonen. Het product is simpel in gebruik zoals ik gewend ben met alle andere producten van JBL. De kwaliteit heeft mij dus ook niet verrast. Ik gebruik de oordopjes nu al enkele weken en er is mij nog geen negatieve kant opgevallen. Wat voor mij heel erg belangrijk is bij deze oordopjes zijn de pasvorm. Voor mijn oren zijn dit de perfecte dopjes en heb hier het product ook op uitgezocht. Ook de batterijduur is erg goed. Ik heb de oordopjes gebruikt tijdens lange (race)fietstochten en dit hielden ze moeiteloos vol. Eenmaal leeg zijn ze ook heel erg snel weer opgeladen. Ook tijdens telefoongesprekken is er goed geluid. De beller kan jou ook gewoon goed verstaan. Ook het gebruik met meerdere apparaten tegelijk is geen probleem. Elke keer als ik dit product gebruik ervaar ik het steeds als een heel fijn iets. Echt een aanrader dus.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Gebruiksgemak
  • batterijduur

Roosje5683 07-06-2021

Super goede oortjes

Geschreven voor: JBL Tune 215

Ik ben ontzettend tevreden over de JBL Tune oortjes. Zelf gebruik ik ze het meest voor muziek via spotify tijdens het wandelen of tijdens het bellen. Het feit dat ze draadloos zijn maar wel aan elkaar vast zitten vind ik ideaal. Zo kun je makkelijk even 1 oortje uit doen als je je omgevingsgeluid wilt horen en hoeft hij niet gelijk opgeborgen te worden of dat je het risico hebt dat hij kwijt raakt. Het geluid van zowel muziek als van de stem als ik aan het bellen ben klinken heel aangenaam en niet hol. Geluid is makkelijk te regelen via de knopjes op het snoertje tussen de oortjes. Je hoeft dus niet steeds opnieuw je mobiel erbij te pakken. Het koppelen vond ik zowel de eerste keer als de keren daarna heel erg makkelijk verlopen. Zelf ik heb ik er vaak gedoe mee of begrijp ik het niet goed maar dit was ontzettend makkelijk. Echt een aanrader!

Pluspunten

• goed geluid
  • makkelijk in gebruik