Bose 700 blauw

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose 700 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

r**********@g******** 15-06-2021

Top koptelefoon

Fantastische koptelefoon met uitgebreide functies via de bose app. Zit heel lekker en klinkt belachelijk goed!

Pluspunten

• Goed geluid
  • Snelle bluetooth verbinding
  • Veel mogelijkheden voor noicecancel
  • Bose app

Minpunten

• Hij is wat duur

bp 17-03-2021

mooi design

had deze gekocht als opvolging voor mijn oude 35 ,vooral ook omdat deze draadloos is .
helaas valt deze enorm tegen, noice cancelling is veel slechter , en werkt via app voor geen meter .
grote miskoop voor dat geld . Heb wat nieuwe losse vulling voor mijn 35 gekocht en deze gebruik ik nu weer , snap niet dat deze zulke hoge score haalt

Pluspunten

• design
  • draadloos

Minpunten

• slechte noice cancelling
  • app bose

MoederdiervanVier 09-04-2020

Heerlijke koptelefoon

Geschreven voor: Bose 700 wit, goud

ik heb dit product gekocht om me af en toe even af te kunnen sluiten van alle prikkels om me heen. De noise cancelation van de koptelefoon is echt fantastisch. Ik moet het eigenlijk altijd afbouwen voor ik hem af zet, anders komt alles drie keer zo hard binnen na die heerlijk rust haha.

Ook het geluid is echt top. Zowel voor verschillende soorten muziek, als voor films en podcasts. Het koppelen gaat meestal ook heel soepel. Je kunt hem op twee apparaten tegelijk gebruiken. Dat ging in het begin ook heel soepel, maar om één of andere reden werd dat na een paar weken minder. Hij haperde steeds door de bluetooth van verschillende apparaten. Dat is wel echt jammer want het was heel fijn dat ik muziek op mijn telefoon kon opzetten en hij automatisch overschakelde als ik op mijn laptop een filmpje of geluidsfragment startte.

Het design vind ik heel mooi, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk. De kussentjes in de hoofdband en bij de oorschelpen zijn heel fijn, maar na een film wil ik de koptelefoon toch echt wel even afzetten omdat hij wat zwaar is.

De accuduur is echt goed en de bijgeleverde case beschermt de koptelefoon goed. De touch bediening is fijn. Alleen de bediening van de talk through functie zou van mij wat handiger mogen. Als de kinderen nu iets tegen me willen zeggen moet ik ze toch even vragen om te wachten tot ik het knopje heb gevonden en lang genoeg heb ingedrukt.

Al met al ben ik er echt heel blij mee en geeft hij me zeker de rust die ik zocht.

• Accuduur
  • geluid
  • Noise Cancellation

Minpunten

• Gewicht