JBL TUNE 225TWS zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL TUNE 225TWS zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Liek.88 31-05-2021

Niet gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: JBL TUNE 225TWS zwart

Het instellen vond ik al niet makkelijk. Daarnaast het gebruik ook niet. Na het koppelen met mijn telefoon, werd de verbinding vaak verbroken en ook in de auto sloeg de verbinding vaak over op mijn carkit als de telefoon tussentijds (tijdens het muziek luisteren) overging. De oortjes zelf zitten niet heel prettig (los) maar de kwaliteit van geluid is goed. Ik ben helaas niet zo tevreden en zou dit artikel niet adviseren.

Pluspunten

• Compact

Minpunten

• Schakelt niet goed
  • Instellen niet snel en eenvoudig

Deemvdb 26-05-2021

Prima oortjes

Geschreven voor: JBL TUNE 225TWS zwart

Al een aantal dagen heb ik de JBL Tune 225TWS zwart in mijn bezit. Voorheen had ik oordopjes (van mijn Samsung toestel) met snoer, maar deze gaan helaas niet goed samen met een mondkapje. Elke dag een strijd om los te komen. Overgestapt naar draadloos vanwege de functionaliteit. Het geluid is prima, maar niet beter dan de oordopjes met snoer. Je krijgt de JBL 225TWS geleverd in een mooie case. Na een paar keer gebruiken begin je de knopjes ook te snappen. Tip: lees eerst even goed de handleiding voordat je ze gaat gebruiken. Het enige nadeel vind ik dat ze niet heel lekker aanvoelen in mijn oren. Ze zijn best hard (er zit ook geen rubberenlaag overheen, zoals ik gewend ben), daardoor kan ik ze niet al te lang inhouden. Verder doen ze wat ze moeten doen.

Stella 22-05-2021

Fijne oortjes, mooi design

Geschreven voor: JBL TUNE 225TWS zwart

Ik heb de oortjes nu ongeveer één maand en ben erg tevreden. Handig dat je de oortjes los van elkaar kan gebruiken bij bijvoorbeeld bellen. Door op het linker oortje te klikken ga je naar een volgend nummer, bij het rechter oortje gaat de muziek/luisterboek op pauze. Dit vind ik zelf erg fijn omdat ik zo niet mijn telefoon hoef te pakken als ik bijvoorbeeld op de fiets zit. Goed geluid en mooi design met grijs en mat zwart. Zelf heb ik een Samsung telefoon, de oplader van de oortjes is hetzelfde als van mijn telefoon wat ik prettig vind omdat ik zo altijd een oplader in de buurt heb. De oortjes gaan verder lang genoeg mee voor mij, wel één keer gehad dat ik geen melding kreeg toen de batterij bijna leeg was. Toen ik het huis uit ging waren de oortjes ineens leeg, dat was minder. Verder blij met het product en raad ik het zeker aan.

Pluspunten

• Geluid
  • Batterij

Minpunten

• Melding batterij

Bas 20-05-2021

super oordopjes

Geschreven voor: JBL TUNE 225TWS zwart

Deze draadloze oordopjes een tijdje mogen testen. Bij ontvangst gelijk open gemaakt en niet kunnen wachten om ze uit te testen. Eerst netjes zoals beschreven aan de lader gelegd en binnen een mum van tijd waren ze klaar om te gebruiken.
De oordopjes zijn heel gebruiksvriendelijk en makkelijk in de omgang. Ook is de oplaadcase super makkelijk om mee te nemen in je broekzak. Hierdoor is het mogelijk om de oordopjes helemaal leeg te luisteren en vervolgens super snel weer kunnen gebruiken door het snelle opladen in de oplaadcase. Het geluid van de draadloze oordopjes is heel fijn en aangenaam. Ook tijdens het sporten vallen de oordopjes niet tegen. Met tegenwind op de fiets nog steeds kunnen genieten van mijn favoriete muziek. Ik zou deze oordopjes aan iedereen om mij heen aanraden omdat deze erg fijn in gebruik zijn. Ook heb ik ze inmiddels zelf aangeschaft en ben ik klaar om deze ook te gebruiken.

Pluspunten

• goed geluid
  • goede bas

dlalorii 19-05-2021

helle goede oortjes

Geschreven voor: JBL TUNE 225TWS zwart

Ik heb ze nu 1 maand en ik gebruik ze heel vaak het is vooral handig omdat ik vaak muziek luister tijden het trainen of werken en het positieve is dat er dan geen kabels mijn beweging beperken, het design is ook heel handig voor al het magneten gedeelde in de case zodat je oortjes 100% zeker aansluiten en opladen ze hebben ook een lange batterij duur, alleen mis ik persoonlijk het silicone dopje in me oor deze doen na een lange tijd een beetje pijn, maar daar in tegen geeft het wel een geweldig geluid en vooral de pure bass ook ze hebben ook echt een prachtige bass, het beste er van vind in dat je de oortjes ook allebei los kunt gebruiken dus alleen de rechter of alleen de linker en dan heb je ook nog de dual connect je hoeft ze alleen uit de case te hallen en dan verbinden ze automatisch met de Fast pair van Google aan je telefoon en dat vind zelf heel prettig, en er zit ook een knopje op allebei de oortjes om de muziek makkelijk op pauze te zetten. Dus bij deze vind ik het helle goede oortjes

Pluspunten

• goed geluid
  • dual connect
  • bass
  • design

Minpunten

• zitten hard in de oor

SVex 19-05-2021

Super in gebruik, prima geluid!

Geschreven voor: JBL TUNE 225TWS zwart

Wat zijn deze oortjes makkelijk in gebruik! Ik heb ze nu enkele weken in gebruik en tot nu toe weinig tot niks op aan te merken. Het verbinden gaat als een tierelier, met één druk zo verbonden met bijvoorbeeld mijn smartphone en dit gaat dus zo goed als vanzelf. Ze zitten erg fijn, gewoon een ‘ouderwetse’ pasvorm, zeker omdat ik zo’n rubberen in-ear tip maar niks vind. Ik heb de zwarte versie en deze hebben een mooi strak design. De geluidskwaliteit is zeker prima te noemen. Bass zou van nature ietsje meer kunnen, die hoor je vooral als je ze iets steviger aandrukt. Ik gebruik ze vooral om mee naar muziek te luisteren op bijvoorbeeld de fiets naar werk en daar zijn ze tot nu toe ideaal voor. Een enkele keer er mee gebeld ook, en alleen in een wat drukkere omgeving gemerkt dat het dan aan de andere kant van de lijn wat lastiger te verstaan is. Bovenal dus super makkelijk en snel in gebruik en vooral daarom er al erg blij mee en een aanrader te noemen!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Geluidskwaliteit
  • Pasvorm

Minpunten

• Bellen in drukke omgeving
  • Bass mag iets meer

ccn86 18-05-2021

Goede en mooie oordopjes!

Geschreven voor: JBL TUNE 225TWS zwart

Na een aantal weken in mijn bezit te hebben, kan ik zeggen dat ik er erg tevreden over ben!
Het koppelen met mijn smartphone gaat erg gemakkelijk. Na de 1e keer, gaat dit de volgende keer automatisch wanneer je de oordopjes uit het hoesje haalt, wat erg prettig werkt.
Ook het oplaadhoesje is ideaal, zeker als je onderweg bent!
Voorheen gebruikte ik bedrade oordopjes, wat zijn draadloze oordopjes dan ideaal! Geen kabeltjes meer die geluid maken wanneer je aan het wandelen/ sporten bent.
Ook binnenshuis zijn ze ideaal. Je kunt je telefoon prima wegleggen, het bereik is erg goed!
Het opnemen van je telefoon, het pauzeren van een nr etc.) is heel fijn. Wat ik persoonlijk iets minder fijn vindt is dat de oordopjes na een tijd bij mij wat gaan irriteren. Dit komt doordat de dopjes zelf vrij hard zijn, ik had het zelf prettiger gevonden als ze flexibeler waren.

Pluspunten

• mooi design
  • goed geluid
  • makkelijk bedienbaar
  • oplaadhoes

Minpunten

• bastonen pas bij harder volume echt goed en mooi
  • oordopjes kunnen wat gaan irriteren na een tijd

r****@l****** 14-05-2021

Gemak ten top!

Geschreven voor: JBL TUNE 225TWS zwart

Het product bevalt mij goed. Ik gebruik het voornamelijk voor telefoon gesprekken in de auto. Het grote voordeel is dat het apparaat automatisch koppelt met mijn telefoon en dan automatisch opneemt bij een binnenkomende oproep. Dit zorgt ervoor dat er weinig handelingen nodig zijn. Verder vind ik design mooi en strak. Het valt me wel op dat het geluid niet altijd even hard is bij verschillende oproepen. Soms dusdanig zacht dat het lastig te verstaan is. Daarnaast valt soms de verbinding even weg.

Pluspunten

• Gemak

Minpunten

• Geluidskwaliteit

Marissa98 12-05-2021

Absolute aanrader!

Geschreven voor: JBL TUNE 225TWS zwart

Sinds een aantal weken mag ik deze fantastische oortjes van JBL testen en tot nu toe ben ik erg tevreden. De kwaliteit van de muziek en de bass is erg goed en de oortjes zijn fijn in gebruik. Ze verbinden meteen met je telefoon wanneer je ze uit het doosje haalt en ook het opladen is erg gemakkelijk. Natuurlijk is het grote voordeel ook dat er bij deze oortjes geen snoer verbonden zit aan je telefoon en hoef je je telefoon dus niet meer per se bij je te dragen maar die kun je ook bijvoorbeeld gewoon in je tas laten zitten. Ook het instellen van de oortjes met bluetooth was erg eenvoudig en snel geregeld. Een andere fijne bijkomst is dat je de oortjes apart van elkaar kunt gebruiken.

Al met al zou ik deze oortjes zeker aanraden aan vrienden en familie en ik zou ze zelf ook echt kopen. De prijs/kwaliteit verhouding van deze oortjes is ook erg goed, je krijgt echt waar voor je geld. Ik ben erg blij met dit product!

Pluspunten

• Kwaliteit van de muziek en de bass
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Geen snoertjes meer die in de knoop zitten
  • Eenvoudig in gebruik
  • Makkelijk in te stellen

Kleinevlinder 11-05-2021

Top product

Geschreven voor: JBL TUNE 225TWS zwart

Mijn ervaring met deze oortjes is echt super. Geen poespas of knopjes die veelte klein zijn. En het geluidssignaal dat ze geven is niet schel of hard. En alles heeft een eigen piepje. Ook heb je geen verschillende laders meer liggen, je gebruikt gewoon dezelfde als die van je telefoon wanneer je de nieuwste universele aansluiting hebt.

Door Google Fast Pair, is het verbinden van de oortjes en telefoon erg gemakkelijk. Zodra je een oortje uit houder haalt, maakt deze verbinding met de telefoon. En door Dual Connect kun je de oortjes ook afzonderlijk van elkaar gebruiken. Zo kun je de een opladen en de ander gebruiken en andersom natuurlijk ook. De kwaliteit bij het gebruik van een oortje of beide oortjes neemt niet van elkaar af.

Doordat je ze onafhankelijk van elkaar kunt gebruiken heeft ook invloed op de batterijduur natuurlijk. Gebruik ik om de beurt 1 oortje, kan ik daar ongeveer 2 dagen mee doen zonder dat ik de oplaadhoes hoef op te laden. Gebruik ik de oortjes meer tegelijk dan kan ik er ongeveer een dag meedoen. Het is afhankelijk van hoe vaak je ze samen of individueel gebruikt, hoelang de batterij meegaat.

En zeg maar niets over die altijd weer in de knoop zittende kabels, die overal achter blijven hangen. Dat is met deze oortjes echt verledentijd. Echt een verademing. Ik gebruik ze dagelijks, bij het koken, het studeren of tijdens het hobbyen.

Je krijgt echt goed waar voor prijs die je betaald voor deze oortjes