Bekijk 5 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Buds Live op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Mike 30-07-2021

Hele fijne oortjes.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live

Hele fijne oortjes om te dragen. Er zit een heel goed geluid in. Makkelijk te verbinden met telefoon en IPad.
Blijven goed zitten, ook met sporten. Geen last dat de oortjes pijn doen in de oren maar dat kan iedereen verschillend zijn. Omgevingsgeluiden zijn wel hoorbaar maar dat is normaal ook bij andere type oortjes.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Makkelijk te verbinden met telefoon of ipad
  • Goed geluid
  • Lang luister en gesprekstijd
  • Compact

Tanja1970 15-04-2021

Prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live

Vandaag deze oortjes gekocht. Wat een prachtig geluid zit er in. Moet wel even wennen aan de bediening. Heb de app gedownload die er bij hoort en je kan er alles mee instellen wat je maar wil. Moet nog even uitzoeken hoe precies maar veel belovend. Geluid is prachtig en kan best hard. Omgeving geluiden hoor je nog wel maar dat heb je normaal ook wel. Ze zitten lekker in je oren en je voelt bijna niet dat je ze in hebt. Blijven goed zitten en knellen niet. Over duurzaamheid kan ik nog niks zeggen omdat ik ze net pas heb

Louise 17-03-2021

mijn oren krijgen vet veel pijn van deze oortjes

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live

ik heb deze oortjes gekregen voor afgelopen kerst. ik wilde ze terug sturen omdat ik ze nog geen 3 uur had gedragen en ze verschrikkelijk veel zeer deden aan mijn oren. ik mocht ze niet terug sturen vanwege hygiene. Uiteindelijk ben ik ze nu toch maar weer wat vaker dragen omdat mn oren er misschien aan moeten wennen. Ik wissel ze telkens af zodat ikatijd met 1 oor nog mn omgevig kan horen, maar ook omdat na een tijdje dragen voor mij ze gewoon te veel pijn doen alsof ik schokken krijg en vanochtend werd ik wakker en wilde ik mn oren schoonmaken en zat er donker bloed op mn wattenstaafjes van de plek waar de oortjes elke keer zo veel pijn gaan doen. ik heb kleine oren dus snap het wel, maar deze oortjes zouden goed zitten voor elk oor en dat is dus duidelijk niet zo.

Pluspunten

• verbindt snel
  • goed geluid
  • handig bij samsung telefoon

Minpunten

• verschrikkelijk pijnlijk
  • schok gevoel soms
  • bloed uit oren
  • onbegrijpelijk om in te doen