Rolfstone Riva - Draadloze oordopjes - Touch bediening - USB-C - Met oplaadcase

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 59 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rolfstone Riva - Draadloze oordopjes - Touch bediening - USB-C - Met oplaadcase op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

JB 22-06-2022

Superservice!!

Anderhalfjaar geleden de Rolfstone Riva gekocht, altijd heel tevreden mee geweest, nu werkt 1 van de oortjes niet meer, samen met Jos van de klachtenservice meerdere acties geprobeerd, niks hielp om het oortje weer aan de praat te krijgen, uiteindelijk werd er aan geboden om de oortjes om te ruilen, uiteraard heel blij mee, wat een goede service ook na anderhalfjaar nog zo'n service/garantie regeling!!

Pluspunten

• goed geluid
  • zeer goede service

l**********@g******** 13-12-2021

top draadloze oortjes van Rolfstone

Product ziet er prachtig uit en de oordopjes koppelen aan de IPhone was zo gedaan.
Geluid is ook prima.
Heerlijk zo mooi, kwalitatief en simpel te installeren.

Pluspunten

• uitstraling
  • installatie
  • geluid
  • na aankoop was bezorging lekker snel
  • prijs aantrekkelijk

MaartenVD% 26-10-2021

aanrader!

Zeer tevreden van deze oortjes, goede kwaliteit en gemakkelijk in gebruik. Ze blijven ook goed in je oor zitten, ook bij beweging.
Het geluid regelen via de oortjes mag iets minder snel gaan, het wordt voor mij snel te luid dus gebruik ik die functie niet meer.
Mooi en vol geluid, veel geluid rondom wordt gedempt.

De service was ook goed en snel na aankoop. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• goed vol geluid
  • passen goed en blijven goed zitten
  • zeer goede naservice

Minpunten

• geluid regelen gaat snel op en af

Teundert 16-08-2021
Gekocht voor het hardlopen.Thuis doen ze het prima en is de verbinding goed. Maar ga ik het duin in dan beginnen ze te haperen en op een gegeven moment stoppen ze helemaal. Geluid thuis is perfect, helaas in de buitenlucht slecht ( en daar had ik ze juist voor gekocht 😭) verbonden met Samsung Watch

Pluspunten

• Prima geluid ( thuis)
  • Goede pasvorm

Minpunten

• Buitenhuis slechte verbinding
  • Haperende oordopjes

TonyvdL 29-07-2021

Prachtig geluid, mooi design, dus aanrader!

Erg fijne draadloze oordopjes. Mooi design (zowel de dopjes als de oplaadcase), comfortabel en wellicht het belangrijkste: geweldig geluid! Ik sta er na een paar maanden gebruik nog steeds van te kijken hoe vol en warm ze klinken.
Service van Rolfstone is ook zeer goed. Heel behulpzaam. Absolute aanrader!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Comfort
  • Prijs/kwaliteit

HS 05-06-2021

Goede Bluetooth oordopjes voor onderweg/meenemen

Heb deze Bluetooth oordopjes gekocht om te kunnen gebruiken als ik op pad ga en niet mijn hele grote over-ear hoofdtelefoon mee wil nemen. Ze zijn zo in je tas of zak te gooien, nemen bijna geen ruimte in. Wat ook fijn is dat ze opladen in de case. Geluid is goed. Ook fijne en snelle klantenservice die goed hebben geholpen nadat bij een nieuwe telefoon de oordopjes afzonderlijk werden gezien ipv als een setje, dit was zo opgelost door de stappen aangegeven. Bellen buiten werkt voor mij iets minder goed de andere kant geeft aan veel ruis van de wind te horen. Voor binnen dus prima om mee te bellen, maar ik gebruik ze toch voornamelijk voor muziek en podcasts onderweg. Aanrader als extra meeneem-hoofdtelefoon.

Pluspunten

• Laadt op in de case
  • Makkelijk te koppelen

Minpunten

• Omgevingsgeluid bij bellen

g***********@g******** 03-06-2021

Top product

Mijn zoon heeft rolfstone oordopjes en is daar heel erg blij mee. Dit deed mij besluiten om ze voor mezelf ook aan te schaffen. Ze werken super! de oplaadcase is erg handig en zodra je de oordopjes uit de case haalt maken ze verbinding met je telefoon. Echt top.

Pluspunten

• Automatisch verbonden
  • Goed geluid
  • Goede pasvorm

Ingrid 17-05-2021

Mooi uitgelijnde functionele draadloze oordopjes.

Tijdens het wandelen vind ik het fijn om een muziekje te luisteren.
Met deze draadloze oortjes is mijn wens vervuld.
De oortjes waren snel en netjes bezorgd.
De handleiding is duidelijk.
De oortjes werken goed. Het geluid is mooi.
Als je hardop meezingt krijg je, doordat je oor in zijn geheel is afgesloten, een dof geluid van je stem, vind ik. Tijdens het wandelen echt hardop meezingen moet ik dan ook maar niet doen... misschien net zo fijn voor anderen die op straat lopen en/of fietsen :)

Pluspunten

• subtiel in het oor
  • mooi geluid
  • veel mogelijkheden makkelijk te bedienen
  • handig opbergdoosje
  • goede handleiding

Minpunten

• Dof geluid bij hardop meezingen/praten.
  • Sluiten je oor in zijn geheel af

b***********@g******** 09-05-2021

Bevalt erg goed

Ik gebruik de oortjes bij het sporten (hardlopen) en waar veel oortjes bij mij steeds uit vallen, blijven deze oortjes goed zitten. Geluid is prima en ook gebruik is makkelijk.

Pluspunten

• blijft goed zitten ook bij het sporten

Muziekfan 08-05-2021

Riva in ears

Past perfect , mooie klank , mooi opbergdoosje , batterij gaat lang mee , bediening even wennen

Pluspunten

• Geluid
  • Pasvorm

Minpunten

• Bediening wennen in het begin

Michelle 06-05-2021

Blij met de aankoop

Ik heb dit product enige tijd geleden gekocht. De verwachting was dat het makkelijk te installeren zou zijn, een goed geluid zou hebben en makkelijk in gebruik zou zijn.

Dit bleek inderdaad zo te zijn. Ik heb een 9 voor dit product gegeven om de volgende redenen:

Installatie is bijzonder gemakkelijk. Eenvouding "jip en janneke taal". Zelfs voor een kind zou het te doen zijn.
De accessoires zijn goed. De oortjes zijn niet te groot en passen goed. Ook het bewaardoosje is stevig en makkelijk mee te nemen.
Hij heeft een goed geluid. Helder, mooie bass. Prijs en kwaliteit is zeer in balans. Ik zou hem ook zeker aanraden aan anderen.

Pluspunten

• eenvoudig te installeren
  • mooi geluid
  • prijs en product goed in balans

Minpunten

• geen

Patricia 04-05-2021

Rolfstone Riva Review

Na enige twijfel gekozen voor de Rolfstone Riva oortjes... de twijfel lag bij de zeer aantrekkelijke prijs en de goede revieuws. Dacht te mooi om waar te zijn. Sinds mijn aankoop geen dag zonder meer gedaan! Voor mij is het geluid zeer goed en de vormgeving/pasvorm perfect.
Een echte aanrader!

Pluspunten

• Goed geluid
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Lichte irritatie bij lang gebruik

Anneke 03-05-2021

Rolfstone Riva

De oordopjes kwamen snel en waren goed verpakt. Een goede kwaliteit en betaalbare oordopjes. Ze sluiten goed aan in je oor, ik ga nu met plezier stofzuigen :) De case is makkelijk en stofvrij mee te nemen. Ik ben blij met deze oordopjes, geen gedoe met snoeren meer. Ik vind ze top!

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Zitten heerlijk

Minpunten

• geen minpunten

Elske 28-04-2021

Echte aanrader!

Ik heb lang gezocht naar de juiste draadloze oortjes in een voor mij aanvaardbare prijsklasse. Voor iedreen die dat doet, zoek niet verder.

Goed geluid, fijne pasvorm en zeer goede geluidsisolatie. Mijn man word er gek van dat ik niet meer reageer wanneer ik ze in heb. Ik hoor hem echt niet meer.
Ze kunnen tegen een stootje want ik heb ze ondertussen wel een aantal keer uit mijn handen laten vallen en ze doen het nog goed.

Enige minpunt is dat er soms wat storing is in de verbinding wanneer je mobiel ten opzichte van je oortjes beweegt. Wanneer je op de fiets je mobiel in je jaszak hebt en je jas open zodat deze veel beweegt bijvoorbeeld.

Jeroen 27-04-2021

Mooi design, TOP geluid!

Zowel de oordopjes als het doosje zijn mooi vormgegeven, maar belangrijker nog: de dopjes passen perfect. Waar andere dopjes uit mn oren vallen, blijven deze perfect zitten, omdat je ze als het ware een stukje in je oor draait. Geluid is helemaal prima, en dat het opbergdoosje de dopjes bijlaadt is helemaal te gek!

Pluspunten

• blijven heel goed zitten
  • geluidskwaliteit
  • laden in doosje

Vogel90 26-04-2021

Rolfstone Riva

Erg fijne oortjes. Geluid is goed. Begin was even lastig met het koppelen van de oortjes aan de telefoon. Ook tijdens her hardlopen blijven de oortjes goed zitten.
Alleen het koppelen met mijn Garmin horloge werkt niet helemaal vlekkeloos. Af en toe valt het geluid weg, alsof de verbinding niet helemaal goed is.
Prijs kwaliteit van de oortjes zijn dus goed en zou ze zeker aanraden.

Pluspunten

• Blijven goed zitten
  • Goed geluid

Minpunten

• Verbinding met Garmin horloge was minder goed

mensinkm 25-04-2021

Top kwaliteit oordopjes

Ik zocht naar niet te dure oordopjes maar wel van goede kwaliteit. Na een tijdje zoeken kwam ik uit op de Riva oordopjes van Rolfstone. Heb ze nu een paar maanden en ze bevallen me heel goed. Kreeg ze op tijd binnen, goed verpakt, mooi design. Makkelijk in gebruik en leveren helder goed geluid. Geen minpuntjes!

• Geluid/tonen

Roger gaal 25-04-2021

De riva's

Ik heb de rolf stone riva's ongeveer een maand geleden gekocht, ik kreeg ze vlot thuis en netjes verpakt. Na het uitpakken ging ik automatisch kijken hoe ik ze kon verbinden met me telefoon en ook dat ging heel simpel
Ze gaan best wel lang mee ik moet ze 1 keer in de week ongeveer opladen en gebruik ze dagelijks en meerdere keren per dag. Ze zitten goed en kan ze lang in houden ik hoefde de rubbers niet te vervangen ze pasten meteen (zitten extra bij) de microfoon heeft een klein min puntje als je belt en je heb ze in hoor je de wind heel erg altans de beller dat kan wel storend zijn dus bellen in een winderige omgeving is geen optie, het geluid verder is super ookal zet ik ze op minimum volume waar ik hem meestal op heb staan is het geluid erg helder bass klinkt goed ik heb zelf een aplicatie op me telefoon zidat ik het geluid iets meer kan tweaken. Super blij met de oortjes en raad ze ook zeker aan prijs/kwaliteit is super , ik werk zelf in de bouw en heb ze vaak bij me het bij geleverde doosje sluit herl goed af dus krijg ook weinig stof bij de oortjes en in het doosje.

Pluspunten

• Erg goed geluid
  • Batterij gaat lang mee

Minpunten

• Microfoon

Menno 25-04-2021

Mooi ontwerp

Ik heb deze oortjes voor mijn vrouw en voor mijzelf gekocht om geheel zonder draadjes te kunnen bellen, naar muziek te luisteren en te video vergaderen. Het is mijn eerste ervaring met dit soort oortjes, ik wist niet goed wat ik kon verwachten.

Ik ben erg tevreden over het ontwerp en de vormgeving, daar is zorg aan besteed en doosje en oortje zien er mooi uit. Ook fijn dat opladen met USB-c gaat, daar heb ik steeds meer apparaten van. De touchcontrol is even wennen, maar werkt wel fijn.

Naar muziek luisteren, films kijken en podcasts gaat uitstekend, zowel met één oortje, als met twee. Ik vind de geluidkwaliteit prima. Wel mag het laagste geluidniveau van mij nog wel wat zachter.

Telefoneren is niet aan te raden, de andere kant klaagt vaak over slechte verstaanbaarheid, dat doe ik niet meer. Hetzelfde geldt voor vergaderen. Video vergaderen gaat wel goed, maar dan wel met de oortjes als uitvoer en de microfoon van de laptop als invoer. Anders hapert het te veel. Soms moeten de oortjes even opnieuw onderling afstemmen, dat geeft dan een raar ruimtelijk geluid.

Ik heb contact gehad met Jos van de de servicedesk omdat een van de sets snel leeg was. We hebben uitgebreid en vriendelijk mailcontact gehad om oplossingen te vinden, en ik heb uiteindelijk een set andere oortjes toegestuurd gekregen.

De conclusie is dat ik tevreden ben over deze oortjes.

Pluspunten

• mooi design
  • klein oplaaddoosje
  • prijs

Minpunten

• onvoldoende voor telefoneren
  • verbinden met verschillende apparaten soms lastig

Danise 24-04-2021

Goede oortjes voor degelijke prijs

Ik heb deze oortjes als cadeau voor mijn vader gekocht die sindskort samen met mijn moeder soms in dezelfde kamer op thuiskantoor zit. Toen mijn moeder al eerder oortjes cadeau had gekregen, werd mijn vader toch nieuwsgierig en ben ik opnieuw op zoek gegaan. Inmiddels is er vrede op het thuiskantoor, omdat beiden hun meetings kunnen volgen zonder teveel lawaai mee te krijgen van de ander met draadloze oortjes als toevluchtsoord.

Mijn oog viel op deze oortjes omdat ze, net zoals mijn Jabra en mijn moeder's Tranya modellen, een goed aansluitende pasvorm hebben. Ik had klachten verwacht, gezien mijn vader normaal gesproken nooit oortjes draagt, maar deze zijn nooit gekomen. Ik heb niet meegekregen dat ze knelden. Wel gebruikt hij ze alleen voor meetings en heeft hij ze dus niet al te lange tijd in.

Een ander aandachtspuntje zijn de controls voor de volumeregeling en dergelijke. Het is handig dat er ook mee kan worden gebeld en opgehangen, maar dit vergt enige oefening. Zo ben ik bijvoorbeeld zes keer in een minuut gebeld waarbij ook vijf keer is opgehangen in dezelfde tijd. Inmiddels weet hij welk knopje waarvoor werkt, dus dit is waarschijnlijk snel opgelost voor nieuwe gebruikers.

Het handigst van allemaal is dat de meetings goed te verstaan zijn aangezien het geluid nu niet langer in de ruimte verloren gaat maar direct de gehoorgang in komt. Wel heb ik meegekregen dat de microfoon niet altijd even goed werkt. Althans, in sommige meetings is hij niet even zuiver te horen.

Om het even op te sommen, goede oortjes voor een goede prijs. Natuurlijk kan er meer worden geïnvesteerd en daardoor een betere microfoon worden bemachtigd, maar zeker voor de eerste ervaring zijn deze oortjes erg geschikt, mede dankzij de pasvorm. Men kan dus prima de Rolfstone Riva oortjes als cadeau geven zonder erna twijfels te krijgen.

Pluspunten

• Goede pasvorm
  • Klein oplaaddoosje
  • Zuiver geluid
  • Redelijke (passieve) noise cancelling

Minpunten

• Mindere microfoon
  • In het begin moeilijke controls

Johan 24-04-2021

Een bizar goede prijs-kwaliteit verhouding.

Enkele maanden geleden de Rolfstone Riva - draadloze oordopjes besteld. Gebruik de deze oa voor het hardlopen en uiteraard wandelen. Ze zijn daarvoor ook echt perfect. Geluid is goed, verbinding met de telefoon werkt ook perfect.

En de pasvorm is zeker OK. Af en toe bellen tussendoor gaat feilloos. Doordat de oortjes goed afdichten hoor je weinig om je heen. Op het hoogste volume is het geluid nog zuiver de bass klinkt heerlijk en batterijduur is lang.

De case voor de oortjes heeft een solide en degelijke afwerking en ziet er stijlvol uit, het uitnemen en plaatsen van de oordopjes gaat makkelijk middels de magnetische bevestiging in de case, dus ze vallen er niet uit en klikken op de juiste wijze vast om te kunnen opladen.
Een tip is dat je ze ook kunt gebruiken voor het werken met je laptop in MS-teams/Zoom, zo kun je ongestoord vergaderen zonder je omgeving te storen. Ik zou zeggen echt een bizar goede prijs-kwaliteit verhouding wat je niet zou verwachten voor het geld.

IJsbrand 24-04-2021

Ik fiets en wandel graag en luister ook graag muziek. Aan de hand van de reviews en de reclame op instagram, besloten om deze aan te schaffen. Het werkt echt perfect en de handleiding is duidelijk, eenvoudig en in meerdere talen. De oortjes doen gewoon wat deze beloven te doen. De kwaliteit / prijsverhouding van de versie RIVA is prima. Ik ben een zeer tevrden gebruiker en draag de oortjes dagelijks. Het maakt het fietsen en wandelen een stuk aangenamer vanwege het goede geluid en de mogelijkheden door de touchscreen. En je kunt ook prima 1 oortje in doen.

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • draagcomfort
  • prijs
  • touchscreen

Smollie 23-04-2021

Riva in ears

Riva oortjes , perfecte passing , geluid prima kwaliteit, mooi opbergdoosje ,bediening in het begin wat wennen

Pluspunten

• Passen mooi
  • Blijven vast zitten
  • Kleine opbergcase

Eric Appel 23-04-2021

Beateoordopjes ooit gekochr.

Ik heb deze oordopjes, de riva's, gekocht. Dit zijn de beste oordopjes die ik ooit heb gekocht. Het draag comfort is goed, ik heb ze regelmatig een uur of 3 in en heb dan nergens last van. Het geluid is goed. Bediening uiterst simpel en doeltreffend. Ik kan ze oedereen aanraden.

De waard 23-04-2021

Rolfstone riva

Zeer goede oordopjes. Zitten goed in het oor, sluiten goed aan en bediening ook makkelijk. Zeer tevreden over. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Bediening
  • Prijs/kwaliteit