LG TONE Free FN6 wit

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Sen 25-09-2020

Fijne oortjes met UVnano in case, echt een aanrader!

Geschreven voor: LG TONE Free FN6 zwart

Oortjes zitten fijn. Met telefoongesprekken ben ik goed verstaanbaar en hoor ik de tegenpartij zuiver. Verder vind ik draadloos opladen ook heel handig! Ook vind ik het vooral in deze tijden wel fijn dat er UVnano licht in de case zit. LG claimt dat dit %99,9 van alle bacteriën killt. Kan het niet bewijzen maar toch wel uniek :)!

Pluspunten

• Uv nano
  • Geluid
  • Draadloos opladen

Dick39 10-09-2020

Goeie kwaliteit oordoppen die handig in gebruik zijn

Geschreven voor: LG TONE Free FN6 zwart

Toen ik de doos opende zag ik een klein doosje waarin de oordoppen zitten.
Na deze oordoppen in de oplader gezet te hebben, viel meteen het gebruiksgemak op. Even verbinden en klaar. De kwaliteit van het geluid is ook vrij aardig, maar het grote voordeel van deze oordoppen is toch echt de lange stand by tijd.

Pluspunten

• Stand by tijd
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Geluid

Das 10-09-2020

Draaggemak prima, maar geluid niet optimaal

Geschreven voor: LG TONE Free FN6 zwart

Ik heb de oortjes veelvuldig gedragen. op de fiets, in de trein, ziek thuis om niemand lastig te vallen, met hardlopen en andere sporten en het draaggemak is prima. Ze blijven goed zitten, zelfs met op en neer springen. Ik blijf er ondanks het design wel vaak aan hangen met mijn haar, maar daar valt overheen te komen. Design ook top en batterijduur zeker niet ontevreden. De indicatie met lichtkleur voor hoeveel batterij vind ik leuk bedacht, maar als de kleur paars 20-80% aangeeft, dan zegt dat me niet zoveel natuurlijk... Geluid niet overtuigd. Op de fiets hoor ik, wind of geen wind, alleen maar ruis en moet ik het geluid zo hard zetten dat het bijna niet gezond meer is. Telefoongesprek sowieso onmogelijk. De bass heb ik via de app wat aangepast, maar nog steeds niet optimaal. En daarnaast is het 1,2 of 3 keer tikken ook nog steeds een uitdaging om de oortjes te kunnen besturen. Jammer, had meer van deze oortjes verwacht, maar betrap me er op dat ik op de fiets bijvoorbeeld toch weer sneller naar mijn oude vertrouwde snoertje grijp.

Pluspunten

• design
  • draaggemak

Minpunten

• geluid
  • gebruiksgemak

Michiel 09-09-2020

LG tone ear pods

Geschreven voor: LG TONE Free FN6 zwart

Zeer mooie en betaalbare headset. Goed te gebruiken met hardlopen en wielrennen. De ambient sound functionaliteit werkt wel, maar vond ik zelf niet heel prettig in gebruik. Accuduur is goed.

Pluspunten

• design
  • functionaliteit

Minpunten

• ambient sound
  • geen noise cancellation

IlseT 09-09-2020

Zitten heerlijk!

Geschreven voor: LG TONE Free FN6 zwart

Veel in-ears vind ik niet lekker zitten. Alleen deze.. wauw! Echt heeel fijn. Geluid is belangrijk natuurlijk, alleen als dat goed is en ze zitten minder fijn, dan zal ik ze alsnog niet gebruiken. Dus super belangrijk! Daarnaast is het geluid gelukkig ook echt meer dan prima. Wat ik verder fijn vind is dat als ik de oortjes terug in de case doe, dat ze direct worden ontkoppeld met m’n telefoon. Dat heb ik ook wel eens anders meegemaakt. En laatste pluspunt: opladen hoeft niet héél vaak :-)

Mark20 09-09-2020

Mooie draadloze oortjes

Geschreven voor: LG TONE Free FN6 zwart

De LG Tone Free FN6 is een fijn product! De oortjes zitten goed in je oor. Er zijn verschillende siliconen opzetstukken, waardoor je het kunt aanpassen aan jouw oor. Zodra je de oortjes indoet, koppelen ze direct met een apparaat waar je eerder mee hebt gekoppeld. De aansturing volgens touch werkt daarnaast uitstekend. De ambient sound functie is een dappere poging, maar doet wat mij betreft niet wat het belooft. Omgevingsgeluid komt nog steeds door de oortjes heen, ondanks deze modus. Het vervormt het omgevingsgeluid enkel. De microfoon daarentegen pikt nauwelijks tot geen omgevingsgeluid op. Regelmatig buiten gebeld via deze oortjes, maar geen enkel commentaar gehad over dat ik niet verstaanbaar ben. Mega blij mee! De app voor de LG Tone Free FN6 heb ik gedownload, maar vrij snel weer verwijderd. De besturing is zo vanzelfsprekend dat een extra app in mijn ogen overbodig is. Samengevat ben ik niet omver geblazen van de kwaliteit, maar ben ik wel erg te spreken over het gebruiksgemak! Ik gebruik ze dagelijks.

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Goed tijdens bellen

Minpunten

• LG app

Angie01 09-09-2020

Mooi design functioneel

Geschreven voor: LG TONE Free FN6 zwart

Ik heb dit product mogen testen, het gebruik is mij zeer goed bevallen. Bij mij passen niet alle oordopjes, deze wel. Er is een case bijgeleverd waarin ook een anti bacterieel lichtje in zit. In de app kan je de functies van de knoppen of tikken wijzigen. Geluid is erg goed. Er zit ook een ambience functie op, hiermee kan je de omgevingsgeluiden doorlaten komen via de oordopjes of juist cancelen. Design is mooi en praktisch.

Pluspunten

• design
  • Ambience surround functie
  • comfortabel
  • anti bacterieel licht

Aline 08-09-2020

Fijne oortjes, makkelijk te connecten

Geschreven voor: LG TONE Free FN6 zwart

De oortjes zitten fijn in m'n oren, blijven ook tijdens het sporten goed zitten.
Zodra ik ze uit het doosje haal connecten ze gelijk, ideaal. Prima geluid.
Minpunt is de gevoeligheid van de touch knop op de oortjes, ze zijn hiermee niet prettig te bedienen. Er wordt geregeld een andere handeling uitgevoerd dan bedoeld was. Batterijduur prima, de oortjes laden weer op in 't doosje en doosje zelf geeft aan wanneer deze opgeladen dient te worden. Ik ben tevreden.

Pluspunten

• Conect makkelijk
  • Batterijduur

Minpunten

• Bediening

Freek 08-09-2020

Helaas een grote flop

Geschreven voor: LG TONE Free FN6 zwart

Zoals waarschijnlijk vele anderen die hier een review plaatsen heb ik de FN6 van LG gekregen om te testen.

Ik heb op alle mogelijke manieren geprobeerd om te houden van dit product, het lukt me niet. De verbinding valt vaak weg (met iphone), er is totaal geen bass, de noise cancelling is summier, het geluid klinkt niet goed, de aanraakgevoeligheid is veel te hoog waardoor als je de oortjes goed in je oren wilt zetten je gelijk een andere modus activeert.

Ik beveel dit product niet aan.

Pluspunten

• Draadloos
  • Noise cancelling

Minpunten

• Verbinding valt weg
  • Geluid
  • Aanraakgevoeligheid
  • Geluid

RozitaB 08-09-2020

Fijne koptelefoon, zeker aan te bevelen!

Geschreven voor: LG TONE Free FN6 zwart

Ik heb dit product een maand mogen testen. Ten eerste ben ik zeer tevreden over het draagcomfort van de koptelefoon. Doordat er geen draad aan zit kan je je gewoon vrij bewegen terwijl je muziek aan het luisteren bent. Omdat deze oortjes zo fijn in je oor zitten kun je ze lang inhouden zonder last te krijgen van je oren. De oortjes zijn subtiel van uiterlijk en licht wat het uiterlijk verder bevordert. Wat betreft de accuduur ben ik ook zeer tevreden. Ik schat dat de oortjes ongeveer 10 uur meegaan, na een half uurtje opladen kun je er minimaal wel weer een uurtje mee doorluisteren. Van de zelfreinigende functie merk je niet heel veel, alhoewel het natuurlijk wel een fijn idee dat de oortjes bij het opladen bacterievrij gemaakt worden. De geluidkwaliteit van de muziek tijdens het luisteren is prima. De oortjes niet noise-cancelling en je blijft dan ook wel omgevingsgeluiden horen. Echter heb ik deze oortjes vaak in tijdens het sporten en werken dus vind ik dan niet heel erg. Via de bijbehorende app kun je met een equalizer verschillende geluidstypen instellen ook dit gebruik niet zo veel, mede omdat de app ook een beetje traag werkt. De koptelefoon is te bedienen via een touchpad op het oortje. Dit touchpad vergt enige oefening om goed te bedienen. Mijn voorkeur gaat dan ook meer uit naar fysieke knoppen. Al met al ben ik zeet tevreden over deze oortjes en zou ze zeker aanraden aan famillie en vrienden. Ik dit vooral een goed alternatief voor de veel duurdere airpods en een van de betere in-ears die op de markt verkrijgbaar is. Het doosje is klein en gemakkelijk overal mee te nemen. Wel heeft het doosje een matje kleur waardoor deze snel kan beschadigen.

Pluspunten

• draagcomfort
  • uiterlijk

Minpunten

• touchpad/bediening
  • geluidskwaliteit

Emile 08-09-2020

Redelijk tevreden

Geschreven voor: LG TONE Free FN6 zwart

Sind een paar weken gebruik ik deze oordopjes redelijk intensief. Mijn ervaring is vooral gebaseerd op het gebruik tijdens het fiets (woon-werk). De geluidskwaliteit is goed te noemen. Ik vind dat er een erg ‘vol’ geluid uit komt. De batterijduur is ook erg goed (zeker omdat ze nog bijgeladen worden in de case). De bediening van de oortjes gebeurt middels touch op de zijkant. Het werkt erg onnauwkeurig en vaak wordt niet het juiste commando “gesnapt” door de oortjes. Een praktisch nadeel aan oordopjes zonder kabel heeft een groter effect dan ik aanvankelijk dacht. Op de fiets ben ik steeds bang dat de oordopjes uitvallen. De kabel is ook handig bij het tijdelijk uitdoen van de oortjes bij de kassa in de supermarkt. Al met al is de geluidskwaliteit erg goed, batterijduur is ruim voldoende. De praktische eigenschappen vallen mij erg tegen. De prijskwaliteit is voor, hoe ik de oortjes gebruik, niet goed.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Batterijduur

Minpunten

• Bediening
  • kwetsbaarheid

Stephanfh87 08-09-2020

Super tevreden

Geschreven voor: LG TONE Free FN6 zwart

Dit zijn zeer goede oordopjes voor de reguliere gebruiker, ze zitten enorm prettig in de oren en de kwaliteit is uitstekend. Het is top dat de oordopjes 6 uren mee gaan maar zeker ook dat het doosje de oortjes nog 2 x 6 uren oplaad. Hierdoor hoef je niet steeds een lader bij je te dragen en kun je gewoon de dopjes met doosje meenemen.

• Levensduur

Minpunten

• Bluetooth verbinding af en toe zwam
  • Geen top geluid.

Fransie1981 02-09-2020

Geweldige oordopjes

Geschreven voor: LG TONE Free FN6 zwart

Oordopjes zijn voor fietsen / wandelen geweldig. Voor hardlopen heb ik ze niet geprobeerd maar ben ik bang dat ze uitvallen want na langere tijd zitten ze wat losser in mijn oren.

Geluid, toepasbaarheid en connectiviteit zijn fantastisch. Tijdens het fietsen is met de ambient functie het verkeer om je heen goed te horen. Eenmaal verbinding gemaakt wordt de keren erna automatisch verbinding gemaakt zodra je de oortjes uit de case haalt.

Batterij gaat lang mee, 4 uur fietsen is geen probleem.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Goed geluid
  • Ambient functie

Minpunten

• Voor mij niet geschikt voor hardlopen

Daph34 02-09-2020

fijne draadloze oordoppen

Geschreven voor: LG TONE Free FN6 zwart

De LG Tone Free HBS-FN6 bevalt mij erg goed. De oordopjes zitten comfortabel in je oor en maken direct verbinding als je ze in je oren doet. Heel soms vallen ze bij het vooroverbukken uit je oor. Het geluid is prima, niet fantastisch. Met de bijbehorende app is er wel het één en ander in te stellen, zoals het aan/uit zetten van omgevingsgeluiden (waarvan ik weinig verschil merk) en om geluiden te optimaliseren, wel goed te horen! De oordopjes zijn zelf ook te bedienen met je vinger, maar dit werkt niet optimaal vind ik. Bij aanraking gaat hij gelijk op pauze. Gelukkig kan je dit ook uitzetten. Ik vind het een groot voordeel dat de oordopjes draadloos zijn. Verder heeft hij nog wat leuke technische snufjes zoals het doden van bacteriën door speciaal UV licht. De LG Tone Free HBS-FN6 is gemakkelijk en snel op te laden en zit in een mooie / handige case waardoor hij makkelijk mee te nemen is. Op wat kleine punten na vind ik het over het algemeen fijne draadloze oordoppen. Zeker een aanrader dus!

Pluspunten

• Draadloos
  • comfortabel

Minpunten

• Geluid is prima, niet fantastisch

LisaKl 01-09-2020

Valt tegen

Geschreven voor: LG TONE Free FN6 zwart

De kwaliteit van de oortjes valt mij ontzettend tegen. De bas ontbreekt helemaal. De beloofde 'ambient sound' is echt een aanfluiting. Daarbij loopt hij zelfs niet synchroon als ik via mijn telefoon YouTube kijk. Erg zonde, want het beloofd zoveel moois.

De bediening van oortjes is tevens erg lastig. Ze doen steeds niet wat je van ze wil. Het geluid veranderen door 3x te tikken lijkt een onbegonnen taak.

Minpunten

• Geluid
  • Ambien sound
  • Gebruik

Quvaja 20-08-2020

Niet wat ik had verwacht

Geschreven voor: LG TONE Free FN6 zwart

Sinds een paar weken gebruik ik de oortjes van LG. Helaas vallen ze mij tegen. De kwaliteit van het geluid is niet wat ik ervan had verwacht. Ze beloven 'ambient sound', die is heel erg slecht. Geluid is niet naar behoren en wat ik gewend ben bij andere oortjes. De bas klinkt helaas ook niet goed. Het zou moeten zijn dat als je de oortjes in hebt je de omgevings geluiden dempt, dat maakt geen verschil.
De oortjes zijn makkelijk te bedienen, dat is een pluspunt. De knopjes reageren snel dat is voor het bellen fijn. Geluid zachter of harder doen werkt prima.
Wat ook een pluspunt is dat het een fijn idee is dat er antibacterieel licht is gebouwd in de case. Ze zijn ook zuinig in gebruik.
Conclusie; de oortjes bedienen werkt goed, zitten goed in de oren, maar voldoen niet aan alle aspecten die ze beloven.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Antibacteriële werking in case
  • Makkelijk bedienbaar

Minpunten

• Geluid is slecht

vodi 17-08-2020

Mooie goedpassende draadloze oortjes

Geschreven voor: LG TONE Free FN6 zwart

Nog nooit draadloze oortjes gebruikt, maar paar maanden begonnen met hardlopen en toen ik deze oortjes mocht testen leek me dat geweldig. Ik denk altijd dat dit voor mij te hightech is met allerlei snufjes die ik niet perse zelf zou opzoeken (bellen via deze optie, terwijl ik dat wel met bedrade oortjes doe...). Toevallig tijdens vakantieperiode mogen testen en ook toen hardgelopen. dan zitten ze echt goed en zonder irritatie. Ze blijven echt goed zitten en het geluid is goed, maar dat maakt tegelijkertijd dat er weinig omgevingsgeluid doorkomt. er zit een functie in dat je meer geluid van de omgeving kan horen, maar heb nog niet helemaal door hoe dat werkt, of ik hoor het verschil niet.....
Gewoon zittend en muziek luisterend vind ik ze ook erg fijn daardoor. maar vandaag op de fiets heb ik ze op gehad en toen schrok ik van de hoeveelheid ruis. ik luisterde een podcast en die was eigenlijk niet te horen door de ruis. Vandaag ook voor het eerst gebeld via de oortjes. Je kan opnemen door erop te klikken. De bediening door links of rechts te klikken, of langer met je vinger erop te drukken, moet je wel even door hebben. lastig te doortasten voor mensen die niet echt hightech zijn en gewend zijn aan 1 knopje voor 1 taak. Maar dat si een kwestie van gewoon proberen en oefenen denk ik. Ik heb niet veel verstand van geluidskwaliteit en ben ook geen grote muziekkenner, dus voor mij zouden dit prima oortjes kunnen zijn. Vooral voor het hardlopen, maar dus minder voor op de fiets. In auto rijd ik niet veel dus daar niet gebruikt, maar omdat het zo goed je oren afsluit, zou ik denk ik het gevoel hebben te weinig mee te krijgen van de omgeving.

Pluspunten

• design
  • lange batterijduur
  • antibacterieel oplaaddoosje

Minpunten

• ruis op de fiets
  • ingewikkelde bediening

Karen4321 17-08-2020

Niet voor mij

LG TONE FREE FN6
Ze zijn makkelijk om te gebruiken. Even koppelen met de bluetooth en het werkt gelijk. Je kunt dan een app op je telefoon zetten voor meer opties.
De Ambient sound modus werkt helemaal geweldig. Je kunt het heel makkelijk aan en uit zetten door de oortjes even aan te raken. Dit is vooral handig als je mensen om je heen even wil verstaan of juist niet. Tijdens het bellen is dit ook erg handig.
De uv nano geeft je een schoon gevoel. Je moet er wel aan denken dat dit alleen gebeurt als het doosje op het lichtnet is aangesloten. Dus als je er goed aan denkt om de oortjes regelmatig even in het doosje te doen en dan pas aan te sluiten op het lichtnet is er geen kant dat er uv straling vrij komt en worden de bacterien regelmatig onschadelijk gemaakt.
Je kunt een app op je telefoon zetten en daarmee wat functies van de oortjes aanpassen. Zo kun je de touch functies aanpassen zoals je zelf fijn vind. Zo vond ik het fijn om de touch functies even uit te zetten tijdens het sporten. Soms stoot je ergens tegenaan of doe je ze weer even wat beter in en dan veranderde er weer een instelling. Even de touch functies uitzetten vond ik wel handig.
In de app kun je ook Equalzer settings aanpassen. Dit vond ik wel handig daar ik veel boeken luister. Dan is het wat prettiger om de bas wat te kunnen verminderen en dan kun je hem toch weer anders zetten bij muziek. Deze app vond ik erg handig ten opzichte van andere oortjes die ik geprobeerd heb. Je kunt net wat meer naar je eigen wensen instellen.
Helaas zijn de oorjes niet de perfecte oortjes voor mij. Tot op vandaag heb ik nog geen oortjes kunnen vinden die bij mij prettig zitten. Het zijn oortjes die je een klein stukje je gehoorgang in moet drukken en dat zit bij mij niet prettig. Na een half uurtje gaat mij dat irriteren en dan kan ik ze niet weer in doen die dag zonder pijn. Ik heb zelfs geprobeerd om dit rustig op te bouwen maar voor mij is dan een half uur echt het maximaal haalbare.

Pluspunten

• Makkelijk in te stellen
  • Goede geluiskwaliteit

Minpunten

• Moet in gehoorgang

Peter Schmeits 15-08-2020

Uitstekend geluid, onwennige bediening

Geschreven voor: LG TONE Free FN6 zwart

Ik heb de oordopjes zo'n 2 weken getest. Op werkdagen draag ik ze voor muziek om me goed te kunnen afsluiten. Waar ik 'vroeger' last had van oordopjes omdat deze nooit goed leken te passen in mijn oor en daardoor uitvielen of gingen irriteren, heb ik bij deze LG oordopjes met muziek luisteren geen last van. De dopjes zijn daar prima voor geschikt.
Telefoneren vind ik helaas een ander verhaal. Ik gebruik ze als hands free set in de auto, maar hoor dan (zelfs met de ambient modus) weinig van de omgeving en dat vind ik niet prettig rijden. Bediening met bellen is wat onwennig, wat aan mijn onhandigheid kan leggen. Zo heb ik bijvoorbeeld een gesprek afgebroken toen ik het volume harder wilde zetten. Ook merkte ik tijdens autorijden en praten dat de oordopjes minder goed blijven zitten in vergelijking met mijn werkplek.
Qua gebruikersduur heb ik niets te klagen en de meegeleverde opbergcase is tevens een laadstation, waardoor ik prima een dag met de dopjes uit kan zonder dat de batterij leeg is.

Pluspunten

• design
  • gebruikersduur
  • geluid

Minpunten

• ambient modus niet voldoende voor autogebruik
  • dopjes blijven niet altijd goed zitten
  • onhandig in gebruik

Shaira 12-08-2020

Fijne oortjes

Geschreven voor: LG TONE Free FN6 zwart

Deze LG oortjes zijn zeker fijn en gebruiksvriendelijk. Wat mij ook meteen is opgevallen is dat de accu lang mee gaat. Wanneer ik muziek heb geluisterd en ze weer terug stop in de case zijn ze snel weer volledig opgeladen, ook kan ik dit een paar keer doen. Door de ambient sound modus kun je nog steeds de geluiden om je heen horen wanneer je dit prettig vindt. Ik gebruik deze modus zelf weinig omdat ik het omgevingsgeluid iets te hard vindt vergeleken met wat je aan het luisteren bent. Al met al fijne oortjes .

Pluspunten

• accu gaat lang mee

Minpunten

• omgevingsgeluid van de ambient sound is hard

WUPPIE 10-08-2020

super fijne oordopjes, zitten heerlijk, mooi geluid

Geschreven voor: LG TONE Free FN6 zwart

Omdat ik nog nooit in- ear oortjes heb gehad ben ik echt heel erg benieuwd en ik ben blij dat ik deze oordopjes van LG mag testen.

Mijn eerste indruk met uitpakken, Wauw wat zijn ze klein. Het doosje (uv-nano oplaadcase) is echt heel klein en sierlijk. Ik hou van dit design.

De handleiding is in het Engels met afbeeldingen. Ik had er heel vluchtig overheen gelezen en meteen daarna ben en ik naar de site van LG gegaan om me daar verder in te lezen.

Ik zag daar al meteen dat er een app is voor deze TONE Free FN6 oortjes en ik ben de app genaamd tone free meteen gaan downloaden.

Nadat ik de oordopjes uit de oplaadcase had gehaald maakte mijn iPhone al meteen connectie. Hoe handig is dat.

Tevens zag ik meteen het blauwe UV - LED verlichting in de oplaadcase die dus 99,9% van de bacteriën dood op je oordopjes.

Ik zag meteen dat de tone free app verbinding maakte met de TONE Free FN6 oordopjes en de app vroeg meteen om een update. De update was binnen 5 minuten klaar met downloaden en ik kon al meteen mijn muziek horen. Wat een mooi geluid. Nu al. Ik vermoed dat dit ook komt door de Meridian-technologie voor een loepzuivere klank. Wat een verschil met mijn andere oordopjes.

Ik heb ze nu twee weken actief in gebruik en ik heb ze dan ook pas gisteren voor de eerste keer op moeten laden. Dus de batterij gaat lang mee en de oplaadcase voegt daar nog eens 12 uur extra batterijduur aan toe.

In de app staat ook uitgelegd hoe je je TONE Free FN6 oordopjes moet bedienen en moet opladen. Maar eigenlijk wijst dit vanzelf. Ik vind de app makkelijk in gebruik.
In de app kun je ook je equalizer settings instellen. Ik las zelfs dat de TONE Free FN6 zelfs je sms’jes kan voorlezen mocht je deze binnen krijgen. Ook dit heb ik nu getest. Maar ik vind dit niet prettig als ik muziek aan het luisteren ben en mijn berichten worden opgelezen dus ik heb dit uitgezet aangezien alles word opgelezen van facebook tot mail, nog niet ontdekt of ik dit alleen voor smsjes kan instellen. Maar het werkt wel.

Mijn eerste indruk is zeker goed. Er zit echt super veel op en ik moet zeggen dat ik ze heerlijk vind zitten in mijn oren.

In de app kun je veel settings aanpassen voor je oordopjes.

Ik zie zelfs dat als je je TONE Free FN6 oortjes kwijt bent je ze met de app kunt terug vinden omdat ze dan geluid maken. Dit is echt super makkelijk.

Mijn eerste indruk met hardlopen met ambient sound aan vond ik in eerste instantie niet fijn omdat ik heel erg last had van de windvlagen die je dan hoort. Dit heb ik opgelost door de ambient sound op minimaal te zetten maar dan hoor je je omgeving minder goed.

Nu ik de kleinere geldopjes erop heb gezet (die worden meegeleverd) kom ik erachter dat het toch beter zit. Zelfs met ambient sound aan is het nu goed. Ik hoor toch mijn omgeving en zelfs met hardlopen nu ook minder last van de wind.

Met trainen in de sportschool is de ambient sound ook prettig om aan te hebben omdat je dan anderen ook nog hoort praten. Het is wel zo dat als ik de ambient sound aan heb staan ik mezelf heel raar hoor praten.

De oordopjes zitten echt heel fijn in je oren. En blijven goed zitten. Zelfs met hardlopen geen enkel probleem. Gelukkig. Wel even goed testen welke maat je moet hebben dus. Eenmaal thuis zijn mijn oordopjes niet smerig maar je ziet wel dat ik ze in gehad heb. Dus in de oplaadcase om te laten zuiveren door het uv licht.

Telefoneren met de TONE Free FN6 oordopjes is super goed, zuiver geluid. Tijdens het hardlopen of sporten goed geluid en diegene waarmee ik aan de telefoon ben hoort mij goed. Pluspunt. Opnemen is erg makkelijk met een tikje op je oordopje.

Conclusie na een paar weken is dus zeker goed.

Helaas is het bass geluid is niet zo hard wat ik wel jammer vind bij wat hardere muziek maar dat neem ik op de koop toe.

Dus tot nu toe geen minpunten als alleen het bass geluid had iets harder gemogen.

Pluspunten

• zuiver geluid
  • makkelijk in gebruik
  • batterijduur
  • Ruisonderdrukking en Echo-onderdrukking
  • snellaadfunctie

Minpunten

• bass
  • je eigen stem hoor je raar