Samsung Galaxy Buds wit

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Buds wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Sibeij 27-01-2021

Samsung buds passen niet goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds wit

Oortjes passen niet goed. Draaien ze in de oorschelp maar zitten zo strak.....doet na 10 min pijn. Alle soorten rubbertje s gepast, ook zonder maar dan vallen ze uit...

Pluspunten

• Heel goed geluid

Minpunten

• Zitten te strak met rubbertjes
  • Zonder vallen ze uit

Manuel van der Horst 20-02-2020

Geweldig maar.....

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Ik heb sinds Augustus de Samsung Galaxy buds, ik ben overal erg tevreden want: Comfort is geweldig, werkt snel in combinatie met de Samsung S10, makkelijk op te laden door draadloosladen onderstuining, de prijs is erg goed als je het vergelijkt met de kwaliteit! Nu de wat minderen dingen: Voiceassistent werkt erg traag, er zit geen active noise cancelling op en dat merk je wel als je bijvoorbeeld met het vliegtuig onderweg bent, de ambientsound werkt voor geen meter, de microfoon is ook niet goed meestal verstaan mensen mij niet waardoor ik alsnog verder moet met mijn telefoon. Eind-oordeel een 7 omdat het geluid erg goed is en de Prijs maar er zijn ook zeker nog wat verbeter punten. Maar in de nieuwste Galaxy buds+ lijken de meeste ding wel opgelost!

Hopelijk heb ik u geholpen!

Pluspunten

• Prijs in kwaliteitsverhouding
  • Vallen niet makkelijk uit oren
  • Geluid is erg goed
  • Werkt snel met Samsung
  • Draadloos opladen

Minpunten

• Voiceassistent werkt niet soepel
  • Geen noise cancelling
  • Ambientsound
  • Microfoon

WvM 17-01-2020

Goede pasvorm en prachtig geluid.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds

Wat een mooie techniek. Er is goed nagedacht over de pasvorm. Door gebruik te maken van de richeltjes in de oorschelp zit die mooi vast zonder dat het hinderlijk is. Heel anders dan het type van de AirPods. Ook geen steeltjes. Het is wel belangrijk, dat je de juist maar dopjes kiest. Er zijn drie maten. Ook drie maten ringetjes voor in de oorschelp. Zeker in combinatie met een Samsung telefoon is het koppelen en bedien heel simpel. Ik gebruik de S9+. Je kunt op de telefoon kiezen uit drie verschillende geluidsmodi. Op de dopjes zelf kun je ook functies bedienen, zoals pauze, nummer vooruit of achteruit, telefoon aannemen of gesprek beëindigen. Dit werkt met een touchpad op ieder oordopje.

Pluspunten

• pasvorm
  • geluid
  • bediening
  • oplaaddoosje
  • draadloos laden

Minpunten

• adviesprijs hoog

Rudy Van Klinken 26-11-2019

Samsung earbuds

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Nadat ik diverse tests en beoordelingen had gelezen en op YouTube had gezien, had ik de indruk dat deze buds een behoorlijke geluid konden produceren. Echter nadat ik ze had gekocht en getest met muziek, blijkt dat het geluid zeer vlak is en vrijwel zonder bas. De instelmogelijkheden via de eigen Samsung wearable app. Zijn echt zeer matig, om niet te zeggen slecht. Bij deze kwaliteit past een prijs van €25,-. En geen €120,-!! Het enige positive is de pasvorm, waarbij moet worden opgemerkt, dat als je de oorschelp passing rubber monteert, deze niet meer in het opbergdoosje passen, waar ze weer opgeladen moeten worden. En nee, ik beveel dit product niet aan, en zeker niet voor de huidige prijs. Advies is dus ook, gewoon laten liggen. Ik denk toch dat ik voor de Sony earbuds ga.

Pluspunten

• Pasvorm

Minpunten

• Geluid